Ah benim sevdicegim tıpkı Papatya Falı gibisin. Ne sevdiğin belli nede sevmediğin.
Bu gece Ankara tıpkı içim gibi yağmurlu sanki aynı hisleri yaşıyoruz. Sonunda elime aldım kalemimi, uzun zamandır yazmak istesemde yazacak birşey bulamıyordum. Biraz kitaplar kurcaladim, biraz internete baktım ama olmadı benim yazmak için sana ihtiyacım var, hissetmeye ihtiyacım var. Yaklaşık 5 gündür sende yoktun yanımda oyüzden hissedemiyordum bende. Önceden yokluğunun bile anlamı vardı şimdi oda gitmiş. "Sen olmasanda olur" olmuş artık yani galiba. Ama olmasın böyle iyi bu durum sensiz yapamam anlamında değil Sensizde yaşarım ama seninle başka güzel yaşarım.
Ayrıca artık bu hikayenin de sonuna geldim. Bu bölümden sonra son bir sürpriz bölüm var onuda çok özel bir günde paylaşmayı düşünüyorum, ondan sonrasi yok artık. Benim için değişiklik oldu bu hikaye sen gelmeden önce başlamıştım herşey bi mektupla başlamıştı. Çok karışikti kafam ozamanlar aklımda binbir soru. Ama şimdi öyle değil sen geldin, gittin, farklı olaylar yaşadık kisacasi aklımda herşey netleşti, kafamdaki sorular dağıldı ve ben artık tamamen emin oldum. Sen Benim Kabul Olmayan Duamsin !
Hayat her türlü devam ediyor sensiz, bensiz hepimiz biliyoruz bunu güzel şeyler hatta olmasını istediğimiz şeyler yaşamayı hepimiz isterdik elbette. Bi söz vardır Zorlasada oldurun ama olmuyorsa Zorlamayin. Oyüzden ben artık zorlamiyorum. Şuan okuyucular şok olmuştur belki en başta böyle değildim çünkü " 3 yılimi verdim bırakmam, seviyorum birakmam, bekliyorum bırakmam " derdim sürekli ama biyerden sonra bırakmak lazımmış çünkü hiçbir duygu tej taraflı yaşanmak istemez. Siz yaklaşmak için çareler arıyorken, o kaçmak için bahaneler arıyorsa bırakın gitsin. En doğrusunun bu olduğunu geçte olsa anlayacaksınız, üzücü de olsa anlayacaksınız Ben Anladım :)
Hayatınızsaki bazı kapıları kapatın gururunuzdan dolayı değil, artık hayatiniza uygun olmadıgindan dolayi.
Bugün birdenbire aklıma geldi erkekler kadınlar için iki söze inaniyorlar, çok saflar, tatlı söze bayılıyorlar gibi şeyler söylüyorlar hatta bazen salak durumuna bile düşüyoruz ama bence asıl salak erkekler. Kadınların bu özelliklerini bile bile onları uzduklerinde iki çift güzel sözle affedileceklerini bildikleri halde hala kaba davranıp akıllarıni kullanmiyorlar. Ya iki güzel şey söyle zaten affedecek salak onuda mi akıl edemiyorsun ? Edemediğine göre bazi erkekler gerçekten salak. ( Bu konuyla hiçbir ilgisi yok ama bugün düşündüm de aklıma geldi sizcede mantıklı değilmi )Yaa öyle işte aslında çokta üzülmüyorum artık çünkü alıştım bu duruma boylesinin daha hayırlı olacağına inanıyorum. Belki birlikte olduğumuzda daha çok sorunla uğraşıp bogulacaktik en azından olmayacağını gördük ne kadar istemesemde. Hatta Furkan'a soralım gelip gideli daha bir ay bile olmadı ne değişti acaba, herşey yolunda mi önceki gibi ?
( Şuan ben yazarken okusaydi eminim hiçbirşeyin farklı olmadığını hatta birbirimizden uzaklastigimizi bile söylerdi çünkü bende öyle düşünüyorum)
Sakın bana aetikr bırakıp gidiyor, kaçıyor demeyin çünkü ben kendimi hiç öyle görmüyorum, boşa ugrasmaktansa hiç ugrasmamak tercihim sadece. Yoksa ona olan aşkımda hiçbir değişme yok herşey değişir Aşkım Değişmez
Hem belli mi olur günün birinde ilerki zamanlarda hersey en güzel yerinden devam eder yada bilmiyorum heran herşey olabilir.Hepimizin Hayatında Herşeyin Hayırlı Olması Dileğiyle :)
Bu hikayemde buralara kadar gelip beni yalnız birakmayanlar var ben sadece sizlere gerçek bir Aşk Hikayesi yazmak istemiştim ne ka basaramasamda. Hepinize ayrı ayrı Teşekkürler imi sunuyorum son bölümü w bekleyin güzel bir son yapacağız sizlerle.
Seviliyorsunuz :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Bir Mektubum Var !
ChickLitAslında hersey ona mektup yazma isteğimle başladı içim ona karşı okadar dolu ki bu hikaye tamamen yaşadıgim gerçek olaylardan oluşacak. Hikâyenin yani mektubun baş kahramanları tabiki biz olacagiz. Sırma ve Furkan !