Soğuk Karlı Bir Gece İdi . Annem Bir Çuval Dolu Odunu Yaylaya Kadar Taşımamızı İstemişti . Benim Adım Erhan Mavi Gözlü Siyah Düz Saçlı Çalışkan Bir Gençtim . En Yakın Arkadaşım Hüseyin İse Kahverengi Gözlü Yumuşak Uzun Saçlı Bir Gençtir . Bu Yakın Arkadaşlığımızın Nerden Geldiğini Sorarsanız Benim Bebeklik Arkadaşım . Neyse Atlara Odunu Yükledik . Ve Dehhh ! Sesiyle Başladık Yolculuğa Dostum Ve Benim Üstümde 2 Mont 1 Hırka 2 Tane İse Tişört Olmasına Rağmen Hâlâ Üşüyorduk Çünkü Hava - 12 ° Dereceydi. Yıl 1889 Bizde Memleketimiz Kars'daydık . Görmemizi Engelleyen Tipi Yüzümüzü Acıtıyor Yerler İse 20 Cm Civarında Karla Doluydu. Birden Kızakta Uyuya Kaldık . Atlarda Yönünü Şaşırıp Bizi Bi Mağaraya Kadar Götürmüştü . Bi Uyandığımızda Hemen Bağırdık Çok Açtık . Sabah Olmasını Beklerken Güneş Yavaş Yavaş Doğdu . Mağaradan baktığımızda Hiç Görmediğim Biyer Burası Dümdüz Bir Yeşillik Hava Buz Gibiydi O Odunları Aldık Ve Ateşe Verdik Biraz Isınmıştık . Çantada Bulunan Meyveleri Hapur Şupur Yedik Karnımız Doymuştu . Bu Hâle Gelmemizin Sebebi Dikkatsizlik Olmuştu . Hemen Yolculuğa Başladık Kimse Burdamı Diye Bağırıyorduk . Hayaksi Ama Bu Olamazz ! Sesimiz Kısılmıstı Şimdi Biz Napcaz . Nereye Gittiğimizden Haberimiz Yoktu Nihayet Yolda Bir Kaç Vatandaş Gördük Neresi Burası Diye Sorduk Ohaa ! İhtiyar Van Deyince Şaşırıp Kaldık Neteraftan Kars'a Gidildiğini Bilmiyoduk Feryat Fidan Ağlıyorduk Yanımızda Bir Kuruş Bile Yoktu İhtiyar Adam Bize Acıdı İçimizin Isınması İçin Bize Çay Ismarladı Konuştuk Tanıştık . İhtiyar Bize Yolu Tarif Etti . Yol Çok Uzaktı Pek Anlamadım Benim Güzel binek Atım Kişnedi Biz O Anladı Diyip Sevindik Fakat Yüreğimiz Sızlıyordu Kimbilir Ailelerimiz Ne Durumda ? Napıyor ? Ne Düşünüyor ? Diye Sorular Aklımızdan Çıkmıyordu . Atlarımıza Bindik Gözümü Kapattık Hemen Uykuya DALDIK Annemin Oğlum Dediği Sesi Duymuştum . Evvvet Aileme Kavuşmuştum Ama Bu Nasıl Oldu Rüyamı Veya Gerçekmiydi 2 Gündür Düşüncelerle Baş Başa Kalmıştım . Amaan ! Neyse Daha Fazla Düşünmiycem . Biraz Arkadaşlarımla Kartopu Oynamaya Gittim Herşeyi Unutmuşum .
★★★ NEYSE SİZDE BENİM GİBİ DİKKATSİZ OLMAYIN ★★★
♥♥♥ İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :) ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 DosT
RandomBu Kitapta Hayatta Ne Gibi Zorluklar İle Karşılaşabileceğimiz Hakkında Bir Macera. İki Yakın Arkadaş Kaybolur ve Ve Karşılaşacağı Sorunlarda Çözüm Ararlar . İyi Okumalar :)