Capitol fără titlu 4

538 39 32
                                    

Toti-Logodnicaaa?!!!

Cat-Da!Eu si Natsu suntem logoditi!

Cat il prinde pe Natsu de mana.

Cat-Natsu ma gandeam sa avem cat mai curand nunta,nu?

Natsu-Cat oprestete.Lucy pot sa explic...

Lucy-Lasa.Nu trebuie sa-mi explici nimic.

Natsu-Lucy...

Lucy-Sper sa fiti fericiti impreuna!Acum,scuzatima.Trebuie sa plec.

Lucy incepe sa fuga.

Cat-Bye bye!

Juvia-Lucy!Asteapta.

Juvia incepe sa fuga dupa Lucy.

Cat-Natsu,trebuie sa plec acum.Vorbim mai tarziu.Pa iubire.

Cat plecase si ea.

Natsu-Erza,baieti trebuie sa ma credeti.Nu stiu nimic despre nicio logodna.Ea nu e logodnica mea!

Erza-Nar trebui sa ne spui noua aste.Ce ei.

Erza incepe sa alerge dupa Lucy si Juvia.

Natsu-Va rog,ba...

Inainte ca Natsu sa poarta termina Gray ii pune degetul la gura facandul sa taca.

Gray-Shhhh...Nuti face griji.Te voi ajuta.Hey fetelor! Asteptatima!!!

Gray incepe sa alerge dupa fete.

Natsu-Ce a fost asta?Jera...

Inainte ca Natsu sa termine Jeralld face si el la fel ca Gray.

Jeralld-Shhh...Scuze frate dar nu te pot ajuta.Daca Erza ar afla ca te ajut mar omora.Pa.Hey Gray asteapta!

Natsu-Acum ce fac?

Natsu lesina si cade pe jos.

Dupa cateva minute de cand Natsu a lesinat apare Jinx cu o inghetata in mana si il calca cu piciorul insa ea nusi da seama pe ce a calcat la inceput.

Jinx-Aaa...!Stella este un mort pe drum.

Stella-Un ce?

Jinx sare in bratele lui Stella facando sa-si scape toate cumparaturile pe jos.

Jinx-Sht ul ar us hmav dh jay hhdy.

Stella-Scoateti inghetata din gura daca vrei sa te inteleg!

Jinx se da jos din bratele lui Stella si isi scoate inghetata din gura.

Jinx-Vezi ca ai scapat cumparaturile pe jos si daca nu ai observat vezi ca este un mort pe jos!

Stella-In primul rand din cauza ta am scapat cumparaturile pe jos iar in al doilea rand asta nu este un mort.Este fratitu.

Jinx-Serios?A da,greseala mea.Si acum ce facem cu el?

Stella-Pai nu ar trebui sal luam de aici?Poate mai apare un destep care crede ca este un mort si il ingroapa de viu.

Jinx-Ai dreptate.Si acum cum ar trebui sa-l luam de aici?

Stella-Cheamati iubitul sa vina si sal ea.

De fete se apropie un blod care la fel ca Jinx calca si el peste Natsu.

???-Salut Stella.Buna iubito,ce faceti aici?

Jinx-Sting,iubire ai putea sati misti oleaca picioarele putin mai in spate?

Sting-De ce?

Jinx-Deoarece tocmai ai calcat pe fata fratelui meu.

Sting-Serios?O,scuze.Ce o mai patit si asta?

Stella-Acum nu mai conteaza.Hai ial si sa mergem acasa.Mi se dezgheata carnea.

Peste 5 minute la casa lui Jinx.

Sting il luase pe Natsu si il puse in camera lui Jinx.Peste aproape jumate de ora Natsu se trezeste.

Natsu-Ce sa intamplat?

Sting-Team gasit lesinat pe strada si team adus aici.

Natsu-Aaa.Mersi.

Sting-Nai pentru ce.

Jinx-Dar de ce ai lesinat?

Natsu incepe sa le povesteasca despre ce sa intamplat mai exact.

Sting-Ai probleme serioase frate.

Natsu-Stiu.

Jinx-Daca stau sa ma gandesc imi aduc amine de Cat.Stiu ca tu,Lissana si Cat va jucati tot timpul cand erati mici.Deci cum o ajuns sa creada ca e logodnica ta?Eu mereu credeam ca asa va face Lissana.

Natsu-Si eu la fel insa am avut noroc si o venit limba lata(Bickslow) si o luato.

Sting-Eu tot nu inteleg de ce ea crede ca tu esti logodnicul ei.

Natsu-Vezi tu cand eram mici Lissana si Cat erau mereu luate peste picior de alte fete,si mereu le spuneau ca ele nu vor avea nici o data un iubit.Din cauza asta eu leam promis ca daca atunci cand o sa fim mari daca ele nu o sa aiba un iubit voi fii eu iubitul lor.

Sting-Ok.Cum avea de cand sa faci daca nici una din ele nu aveau iubit?

Natsu-Nu stiu.Eram doar un copil si nu ma gandeam ce se va intampla in viitor si nici nu mam gandit ca este posibil sa ma indragostesc atat de tare de cineva.Acum ca stiti Va rog ajutatima!!!

Jinx-Sigur ca te ajutam dar de ce nu te duci sa vorbesti cu Lissana,totusi sunt verisoare si Cat mereu asculta de ea,nu?

Natsu-Buna idee!Ma duc sa vorbesc cu ea acum.

Jinx-Bun.Atunci sa mergem jos.Este ora cinei si Stella a facut taco.

Sting,Jinx si Natsu coboara jos la cantina unde toti faceau o galagie de zguduiau toata casa.

Jinx-Ce imi place galagia asta.Nu ma satur de ia.

Sting-Da,nici eu.

Natsu si Jinx faceau parte dintro familie bogata insa intro zii parintii lor au murit cand Jinx avea doar 14 ani si Natsu 6.Jinx nevrand sa piarda casa unde au copilarit si ea si Natsu sa maturizat si paraseste scoala incepand sa munceasca de tanara.Ea reuseste prin multa munca grea sa devina polistista si sa reuseasca sa pastreze casa si sa ii ofere lui Natsu tot ce doreste.La scurt timp ea reuseste sa devina sefa la C.I.A fiind cea mai tanara din toata istoria avand doar varsta de 18 ani.Dupa catii va anii ea nevrad sa isi mai piearda vreo unul din camarazi ei,ea isi transforma vila uriasa cu peste 200 de camere intrun hotel numit si Fairy tail.Toti cei care locuiesc acolo li se stampileaza un semn pentru a nu putea nici un infractor sa se poata inflirta in cladire,oricum nu puteau intra pentru ca Mira si Gildarts erau paznicii acolo si ei(adica Mira) ii cunosteau pe toti de acolo deci si fara sa existe semnele nimeni nu putea intra.Din cauza ca acum nu mai trebuia sa se comporte matur(ca Erza) a inceput sa se comporte ca un copil,adica ca cine era ea de fapt.

Jinx-Hey,uite,uite,uite!

Natsu-Ce,ce sa intamplat?

Jinx-Alea nu sunt Erza,Juvia si Lucy?aratand cu degetul cate o masa.

Va urma...

Fairy Tail C.I.AUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum