Ένα βήμα ακόμη

42 7 0
                                    

Γ- Λοιπόν πριγκίπισσες για πείτε τι ταινία θα δούμε;
Ν- έχω στην τσάντα μου μια φοβερή ταινία ρομαντική με πολλή δράση...
Δ- ωραία ας την δούμε
Ε- Πώς θα κάτσουμε ;
Ν- Να Γιώργο σπρώξε τον πράσινο καναπέ εδώ και βάλε και τον κόκκινο ακριβώς δίπλα του.
Γ- Οκ

Έτσι έβαλε τους καναπέδες δίπλα-δίπλα , η Ναταλία σέρβιρε την πιτσα κι εγώ έβαλα δυο μαξιλάρια στον ένα καναπέ και δυο στον αλλο.

Ν- Αρχίζει

Είπε η Ναταλία και ξαπλώσαμε κάπως έτσι
[Ελ., Γιώργος][Εγώ, Ναταλία]

TV


Πέρασε μια ώρα , η ταινία Δεν είχε τελειώσει ήταν δίωρη αλλά η Ναταλία είχε κοιμηθεί με το πιάτο της στο χέρι. Σηκώθηκα .

Γ- Εε! Που πας Δεν τελείωσε η ταινία...
Δ- Ναι αλλά η Ναταλία κοιμήθηκε οπότε θα την Πάω στο ξενώνα να κοιμηθεί εκεί...
Γ- εσύ ;πώς θα την πας ;!
Δ- θα προσπαθήσω άσε με >:(
Γ- Άσε άσε θα την πάω εγώ .

Σηκώθηκε κι αυτός και είδα πως και η Ελένη κοιμήθηκε, του ζήτησα Λοιπόν να πάει και τις δύο στον ξενώνα (ο ξενώνας έχει δύο κρεβάτια). Αφού τις πήγε ήρθε στο σαλόνι.

Δ- Σε ευχαριστώ
Γ- Τίποτα αυτό ήταν για να μαθαίνεις μικρή μου...
Δ- Συγνώμη που σου μιλάγα έτσι τις προάλλες... :(
Γ- Δεν πειράζει , πάμε λιγο στο δωμάτιό σου να μιλήσουμε
Δ- γιατί στο δωμάτιό μου;
Γ- Για να μην τις ξυπνήσουμε
Δ- Α ναι δίκιο έχεις
Γ- πάμε
Δ- οκ

Πήγαμε στο δωμάτιό μου έκατσα στο πάτωμα με την πλάτη μου ακουμπισμένη στο ξύλο του κρεβατιού μου, εκείνος έκατσε δίπλα μου... Εκείνη την στιγμη ήθελα πολύ να τον αγκαλιάσω... Δεν ξέρω γιατί αλλά ένα δάκρυ διέσχισε το μάγουλό μου .Εκεινος με κοίταξε σκούπισε το δάκρυ μου ...


Γ- Τι είναι ζουζούνι μου; Γιατί κλαις;
Δ- Ε; Τι; τίποτα ...τίποτα

Του είπα και τον κοίταξα στα μάτια σ'αυτά τα όμορφα μάτια .

Γ- Έλα εδώ


Μου είπε και μ'αγκάλιασε. Δεν το πίστευα. Βρισκόμουν στην αγκαλιά του. Γύρισα προς αυτόν ενώ ξάπλωνα στον ώμο του και εκείνος συνέχιζε να με αγκαλιάσει κι έτσι κάπως πέρασε η ώρα και αποκοιμήθηκα στην αγκαλιά του.





Χρόνια πολλά σε όλες όσες γιορτάζουν σήμερα !! <3.
Και σε εμένα δηλαδή ^^
Κάντε vote και comment Ευχαριστώ Φιλάκια :*

New yearWo Geschichten leben. Entdecke jetzt