Bölüm 1

86 12 9
                                    

MULTİMEDYA = NEHİR UYAR

Sabah saat tam 8'de kalktım.Aferin bana yeni okuluma geç kalmıştım. Hemen yataktan bir hışımla kalktım, dolabımın karşısına geçip elime bir kazak birde pantolon alıp hemen giyinmeye başladım. O hışımla yerdeki çantamı alıp evden tam çıkacakken annem beni durdurup "kahvaltı" dedi.

"Anne ne kahvaltısı bu saatte? Okula geç kaldım ben kaçar" dedim. Annemin yanağından öpüp evden ayrılacaktım yine beni durdurup bana nasihatlar vermeye başladı:

"Bak kızım okulunun ilk günü sakın kimseyle kavga etme sakın haa!" deyip baş parmağını kaldırıp hııııı dedi .

"Birde kızım okuldan çıktığın zaman haber ver sana bir sürprizim var" dedi.

Vay anne nereden esti sürpriz falan.Esti işte bir yerden dedi annem elime bir yirmilik tutuşturdu ve "hadi okula" dedi. Tekrar anneme yaklaşıp yanağından bir makas alıp artık okula koşarak gitmeye başladım. Sonra düşününce niye koşuyorsam zaten geç kaldım deyip adımlarımı yavaşlatıp okula yavaş adımlarla yürümeye başladım.

Zor olsada okula vardım. Okul bahçesinde hiç kimse yoktu sanki okulu terk etmişler. Okulun içine girip müdürün odasını aramaya başladım ama bulamadım. Nöbetçi masasına gidip orada oturan kızın yanına gittim müdürün odasını sordum ilk önce bana bakıp "benimle gel" dedi. çok tuhaftı çok soğuk davrandı .Tabi ben de ne bekliyor isem?

Bana soğuk davranmasında kim davransın?

En sonunda müdürün kapısının önüne gelip bana burası deyip yanımdan ayrıldı. Müdürün odasının kapısını iki kere tıklatıp içeriye girdim. Beni görünce ilk önce şaşırsa da :

"Sen yeni öğrenci olmalısın"dedi. Hocaya bakıp "yeni öğrenci değil Nehir UYAR "dedim. Bana bakıp tamam Nehir dedi :

"Okulun ilk gününden geç kalmışsın saat dokuz okula hiç gelmeseydin" dedi. Önündeki dosyalara bakarak sustum ne diyeyim? Ama içimden demediğim laf bırakmadım. Devam etti "Bak kızım bu elimde tutuğum dosya senin dosyan önceki okullarında iyi şeyler yaşamamışsın şimdi konumuza gelirsek yeni olduğun için sana kızmayacağım sınıfını sana söyleyeyim derhal sınıfına çık "dedi. Bende sınıfımın 11-A olduğunu öğrenip hemen sınıfın içine daldım. Kapıyı tıklatmadığım için herkes bana öküzün trene baktığı gibi bakıyordu onlara dönüp kafamı salladım kadın hoca bana bakıp "Yeni öğrenci sen olmalısın herhalde" dedi. Yav benim adım var bu ne yeni öğrenci yeni öğrenci.

Hocaya dönüp" yeni öğrenci değil Nehir UYAR "dedim. Hoca ilk önce afallasa da "Tamam Nehirciğim kendini tanıt bakalım" dedi .

"Hocam kendimi tanıttım zaten adım soyadım Nehir Uyar "dedim. "Bence bu kadar yeterli deyip en arkada gözüme kestirdiğim yere doğru yürümeye başladım ve kendimi sıraya rahat bir şekilde bırakıp oturdum".Oturduğum anda bütün sınıf bana bakıyordu onlara kaş göz işareti yapıp önlerine dönmelerini bekledim ama dönmediler. Oturduğum sıradan kaktım sırama bakmaya başladım hala bakıyorlardı . Üstüme başıma baktım gayet cool­­ dum.Sırama tekrar oturdum hala bakıyorlar artık kendimi tutamadım ve bağırdım :

"NE BAKIYONUZ LAN AÇIKTA BİR ŞEY Mİ GÖRDÜNÜZ DÖNÜN ÖNÜNÜZE LAN!!"

deyip herkes önüne döndü ama bir kişi hariç bu bir kızdı sarı saçları vardı. Çok masum görünüyordu ona çatık kaşlarla baktım sonra oda bana gülerek baktı benim hala kaşlar çatık bana bir kağıt uzattı kağıtta:

"Teneffüste yanına geleceğim sert kız sana her şeyi anlatacağım ."

"Neydi bu şimdi ." Ona baktım o da baktı kız önüne döndü. Zilin çalmasını sabırsızlıkla beklerken 5 saniye kalmıştı içimden:

5

4

3

2

1 dedim. Zilin çalmasıyla ve kapının sert açılmasıyla gözlerimi o tarafa çevirdim. Sanki ahıra giriyor ?

Beyefendi....

Arkadaşlar bu bizim arkadaşımla yazdığımız ilk kitabımız . Ve ilk bölümümüz. Yazım hataları yaptıysak çok özür dileriz . Çok acemiyiz.Umarız ki kitabımızı beğenirsiniz .

Beğenmediğiniz bir yer varsa bize söyleyebilirsiniz :)

YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUZ :) EĞER BEĞENİRSENİZ KİTAP DEVAM EDECEKTİR

GÖRÜŞÜRÜZ :)

Selucapterr

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin