1.Sen!!

250 12 10
                                    

MERHABA SEVGİLİ OKUYUCULAR UMARIM HİKAYEMİ BEĞENİRSİNİZ BU YAZDIĞIM İKİNCİ HİKAYEM :) İYİ OKUMALARR :) ♥♥♥
.
.
.
.
.
.
.


"Hadi pratik yapmaya gidelim"

Min hee yi de peşimden sürükleyerek pratik odasına gittik.Hocamız 1ay sonra yetenek seçmelerinin olduğunu söylemişti.Bu yetenekler grublara ayrılarak seçilecekti örneğin dans,müzik(rap-vokal),enstürman çalma,resim çizme....vb şeyler olarak ayrılacağını söylemişti.

Ben dansı istiyordum her ne kadar arkadaşlarım sesimin güzel olduğunu rap söylememi isteselerde ben dans konusunda yeterince ısrarcıydım.Dans konusunda yakın arkadaşım Min hee yi de peşimden sürüklemiştim .....

İlk önce hafif adımlarla dansa başladık. 1 saat lik çalışmadan sonra tembel arkadaşım Min hee hemen pes etmişti bile ama ben vazgeçmemiş inadına dansa devam ediyordum.Dans etmek benm tutkum haline gelmişti herzaman dansçı olma hayalim vardı bu hayalimide gerçekleştirmeliydim.

"Yunaaaaaaa hadi biraz dinlenelimm lütfenn....YAHHH!! sana söylüyorum..daha 1 ayımız var ilk günden bu kadar çalışma olmazki acı bana lütfennnnn"

"yahh!! cırlayıp durma da kalk daha çalışmadık düzgünce bile"

"Sen çalış o zaman ne diye beni de sürüklüyorsun behh"

"ölmek mi istiyorsun hahh!!! sabahtan beri dinleniyorsun zaten KALK DEDİM SANA..!! Tsch..."

"Anladık anladık ne bağırıyorsun bee kulağım sağır olacak senin yüzünden Tsch"

"hadi en önemli kısma geldi birdaha deneliyelim"

"dikkat et zor bir hareket daha alıştırma yapmadan denenmezki aniden"

Min hee ağır adımlarla yanıma gelmeye hazırlanırken bende önemli kısmı yapmak için harekete geçtim.Parmak uçlarında havaya zıplayıp dönme hareketi ile nazikçe yere inecektim.Dans kolografinin en çnemli haretiydi bu.Başlıyorum..

"başlıyorum 2 kolografinin sonunda hızla zıplayıp döneceğim"

"tamm.Bak dikkatli ol"

"1-2-3-4-5 sonki 3-4-5 ŞİMDİİ!!!"

"..............."

"Ahhhhhh lanet olsunn aişttt "

"Yunaaa iyimisin neyin?"

"ahh ayağım min ayağım acıyor bişi yap HEMENN"

"Sana söyledim değil mi dikkat et die niye dinlemezsinki sanki"

"KAPA ÇENENİDE.... GİT BİRİLERİNİ ÇAĞIR...Ahhhhhh!!"

"T-tamamm sen bekle burda ben hemen çağırıp geliyorum huh?.."

"Bir yere kaçacakmış gibi mi duruyorum ordan bakınca seni aptal...Ahhh ÇABUKK"

"T-tamm"

hastaneye gittiğimizde ayağımı sargıya aldılar zaten birde bu eksikti..Şimdi nasıl çalışacağım ben yarışmaya aiştt.Doktorun içeri girmesi ile düşüncelerimden çıkmıştım..

"Merhaba.Ayağının üstüne kötü düşmüşsün neyseki ayağın kırılmamış sadece zedelenmiş."

"Yani şimdi nolacak doktor benim 1 ay snra seçmelerim var tekrardan dans edebilirim değil mi?"

"Tabiki dee yanlız kendini şu sıralar fazla yormamak şartıyla .1 hafta falan dinlendikten sonra kontrole gelirssin sargılarını çıkartırız."

ZORBA A$K ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin