✰2.bölüm✰-Ooops!

120 11 15
                                    

"SEN!?!?!?"

"SEN?!?!?!"

.

.

.

.

"YAH! SANA BİRDAHA KARŞIMA ÇIKMA DEMEDİM Mİ huh? gel buraya seni bücür.."

"yahh benim suçum değildi bir kere tammı?Hem ... hem sende orada durmasaydın canım napayım..."

"seni bücür ben yakalamadan derhal buraya gell!!!"

Yuna o kadar şaşırmış ve panikelmiştiki zicoyu görünce hemen sıralarınn arkasna saklanır.Zico her ne kadar yakalamaya çalışsada yuna sinsi olduğu gibi bir o kadar da hızlıdır.Sınıfta kovalaşmaya devam ederlerken birden yunanın ayağı sıraya takılır tökezleyip yere kapaklanır.Yunanın düştüğünü göremeyen zico o anlık sinir ve hızınan yunayın bacaklarına takılıp oda yunanın üzerine düşer.Yerde çırpınan yunanın kollarından tutar.

"Ahaaa şimdi ne yapacaksın bakalım "

"Ahhh in üstümden seni egoist sapık bozuntusu şeeyy!!!"

zico yerde yatan yunanın kollarını daha sıkı tutup yere sabitler

"Duyamadım bişi mi dedin huh?"

"Ş-şeeyy .."

Yuna üzerinde olup onu esir alan zico nun gözlerine derince bakınca o an ne diyeceğini unutur..Bir süre sonra kapının önünden gelen ses ile birlikte gözlerini çekmişti üzerinden.

"Waaaoohhh"

"waoh dostum eğer biz rahatsız ettiysek gidebiliriz gerçekten çekinmenize gerek yok söleyin yeter -kkkk"

Gülüşmelerin ardından yuna ve zico birbirlerine bakarlar ardından zico hızınan yunanın üzerinden kalkar.Ardından yuna kalkar kalkmaz zico nun arkasına saklanır o kadar utanmıştırki ne diyeceğini ne yapacağını bilemez dudağını çiğnemekten başka bişi..

"YAH-YAHH!! kesin sesinizi sizin sandığınız gibi bişi yoktu olmuyordu andınız mı ..?"

Ardından zico arkasına saklanan yunayı baştan aşağı süzer..Arkadaşlarına dönerek

"Üstelik bu tipte biriyle tsch .....Asla böle bişi olmaz emin olun"

Yuna arkadan zico nun bacağına sert bir şekilde vurarak olaya el koyar

"AHHH AİŞT SENİ-"

"Hıhh asıl ben senin gibi bir kurbağa ile işim olmaz....Orda burda yakışıklıyım havalıyım die övünüyorsun ya kızlar gözünde "prens" sin ya işte benim gözümde gösterişli zavallı bir kurbağadan başka bişi değilsin anladın mı?"

"SE-SEN..SENİ..-AHH AH AH"

Yuna zico nun konuşmasına fırsat vermeyerek ünlü vuruşunu yaparak oradan kaçar adımlarla uzaklaşır.Ardından arkadaşları tek ayakta zıplayan zico ya dönerek gülmeye başlarlar

"wayy zico senin bu kızdan çekiceğin var dostum söyleyim sana"

"O nasıl bir tekmeydi iki defa hemde-kkk... Gerçekten zor bir kıza benziyor dostum."

"KESİN SESİNİZİ SİZİ SERSERİLER.....Alışkanlık haline getirdi iğce.Her ddefasında iki tekme nedir yaa .A-ahhh ahh aişt"

Zico sırasına geçerek kulaklıklarını takarak gözlerini uykunun eline bırakır her ne kadar bu olanlardan sinirli olsada gözlerine dayanamaz daha fazla..15 dk sonra zil çalar ve yuna sınıfa doğru yol alır.İçeri girdiğinde zico yu sırasında görünce bir an durakladı ve en yüksek ve ciddi ses tonuyla öksürmeye başladı.

"ÖHÜ ÖHÜÜÜ"

"Yinemi sen! ne istiyorsun seni piskopat"

"o-orası"

"Eeee"

"Oradan derhal kalkıyorsun"

"Nedenmiş o?!?"

"Benim yerimde ondan seni aptal"

"Huh senin yerin mi?"

Zico sıraya ayaklarını uzatarak iğce yayılır.Yüzüne alaycı bir tavır takınarak konuşmaya devam eder

"Demek Yuna'cık sensin?"

"Se-sen ...Kalk çabuk oradan dedim"

"gelde kaldır o zaman"

"Güzel konuşuyorken kalk oradan.."

"Kalkmıyorum kaldırsana hadi"

"Sen şimdi görürsün"

"Ne yapacaksın yoksa bizim küçük yuna'cığımız hocaya mı şikayet edeceksin "hocammm sıyamı vemi-"

Zico nun sözünü bitirmesine izin vermeyen yuna arkadaşının elindeki bir şişe ayranı zico nun başından aşağı boşaltır.Zico saçlarından damlayan ayran ile sinirle ayağa kalkar.Üstü başı her yeri ayran olmuştur.Birden sınıftan sesler yükselir "ooowww"

"YAHHH SENİ LANET NAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!!?!?!?"

"Opppss.. Elimden kaydı napsak acaba :D"

"Seni ben şimdi..Aişttt"

Zico hızınan sınıftan çıkarak lavaboya gider.Yuna kazandığı mutlulukla huzurla sırasına oturur.Bir kaç dk sonra hoca içeri girer....Ardan yarım saat geçer zico anca saçlarını yıkamış üstünü değiştirebilmişti.Dersin sonuna yetişir.Hoca Zico yu ıslak saçlarıyla görünce şaşırır.

"Bu hal ne woo ji ho"

"Üzgünüm..Birileri dersini almamış bende yardım edeceğim o kadar".

"peki geç otur yerine"

"..................."

"Geçsene evladım yerine ne dikiliyorsu geçsene yunanın yanına"

"huh?! Ahhh tabi..tabi hocam geçerim yerimee"

Zico sinsi sinsi yunaya bakarak gelmeye başlar..Yuna duvara sıkıştıkça sıkışır.Zico tam oturackken Yuna bağırır

"HOCAMMMMMMMM!!"

"evet yuna"

"ş-şey hocam buraya oturmasa hani arkadaşımız"

"Başka yermi var evladım.......Bir sorun mu var?"

"Ahh ev-"

"Yok bir sorunumuz hocam.. biz yuna arkadaşımızla otururuz dimi"

"hııı tabii ya"

Zico yunanın yanına artist bir şekilde oturarak ellerini sıranın iki yanınada uzatır ardından hhafifçe yunanın kulağına eğilerek

-Ooops.Napcaz şimdi?!? Ne yapmak istersin huh?

****SON****

KISA OLDUYSA GERÇEKTEN ÇOK ÜZGÜNÜM OKULDAN DOLAYI ZOR YETİŞTİRİYORUM HALİYLE...DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE BEĞEN DÜĞMESİNE BASIP FİKİRLERİNİZİ PAYLAŞMAK O KADARDA ZOR DEĞİL YHANİ.. YORUMLARINIZI VE DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM... ♥


ZORBA A$K ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin