Herkes kendi halinde takılırken kapı açıldı ve içeri öğretmen olduğunu düşündüğüm bi kadın girdi. İsmi Melek'miş. Sırayla kendilerini tanıttılar. Sıra ona geldi ayağa kalktı.
-Adım Rüzgar, Ankara'dan geliyorum.
Demek adı Rüzgar mış. Adını öğrenince bi garip hissettim.
-Evet kızım. Sıranın bana geldiğini fark etmemiştim hemen kalktım
- Şey, ben adım Eylül Şile den geliyorum. Lanet olsun ki yine batırmıştım. Yerime oturdum ve zilin çalmasını bekledim. Sonunda zil çaldı ve sınıfta bi kaç kişi kaldı tabi o da çıkmıştı. Rüzgar ın önündeki sırada oturan kızı fark ettim o da benim gibi sessizdi. Yanına oturdum ve gülümseyerek elimi uzattım.
-Merhaba ben Eylül dedim
Bana en içten gülümsemesiyle cevap verdi elimi sıktı
-Merhaba ben de Elif çok memnun oldum....
Elif le o kadar iyi anlaşmıştık ki sohbet ederken çıkış zili çaldı. O an için ayrılmak üzücü geldi çünkü kimseyi tanımıyordum ve Elif i de çok sevmiştim. Ben düşüncelerimle boğuşurken Elif
-Ben gitmiyorum okulun yurdundayım yarın görüşürüz dediğinde şaşırdım ve ben de bu yurttayım dedim ikimiz de çok sevindik birlikte yurda geçtik, odalarımızı öğrendik. Aynı odada değildik buna üzülsem de odalarımız karşı karşıyaydı en azından. Oda arkadaşlarım çoktan tanışıp kaynaşmışlar. Onlara kendimi tanıttım çabucak eşyalarımı yerleştirip Elif in odasına gidip kapıyı çaldım Elif yoktu. Ben de yurtta biraz dolandım odama geri döndüğümde Elif de ordaydı hemen yanına oturdum. Eski okullarımızdan konuştuk yeni sınıf arkadaşlarımızın dedikodusunu yaptık sınıfla ilgili aynı fikirde olmamız ikimizin de hoşuna gitti. Rüzgar dan bahsettim derin bi sohbete daldık ve yatma saati geldi Elif odasına gitti ben de yeni yatağıma yattım. Tuhaf bi şekilde yarın okula gitmek için heyecanlıydım ve Rüzgar ı tekrar görebilmek için sabırsızlanıyordum bi an önce sabah olmasını dileyerek gözlerimi kapattım...¤¤¤¤¤¤
Alarmın kulak tırmalayıcı sesinin ardından yeni güne gözlerimi gülerek açtım. Kalktım lavaboya gidip sırada bekledikten sonra rutin işlerimi halledip odama gittim çok heyecanlıydım.
Yeni okulumun formalarını giyip saçlarımı düzelttim. Bugün iyi görünmek istiyorum. Kitaplar daha tam olmadığı için bikaç defteri çantama attım eksik var mı diye göz attım saçıma bi iki rötuş attım ve hazırdım o sırada Elif geldi gülüşerek okula gittik.Rüzgar ın sırasının önüne oturduk bütün sınıf geldi. Hoca geldi ve o hâlâ yoktu merak etmeye başladım. Mesaj atmayı düşündüm ve fark ettim ki numarası yokken ona nasıl mesaj atıcaktım.
Ben yine düşüncelerimle uğraşırken kapı çaldı nefes nefese kalmış bi şelilde Rüzgar geldi. Özür dileyerek sırasına geçti.
Evet şu an tam arkamda oturuyordu. Nefes nefese kaldığı için çok rahat duyabiliyordum nefes alış verişini. Bu durum kalbime garip bi baskı yapıyordu. Elif in bana seslenmesiyle nefes almayı unuttuğumu fark ettim. Derin bi nefes alıp kendime geldim. Ara sıra nefes almam gerektiğini de aklımın bi kenarına iyice yazdım. Fark edilmek istemem. Son 4 ders boştu. Elif sıraya bi kitap onun üstüne de başını koymuş uyuyordu. Hafif müzik sesini duyduğumda arkamda oturan Rüzgar a baktım. Yan oturup duvara yaslanmış kulaklıklarıyla baş başa bırakmış kendini karşı duvara boş bakışlar atıyordu.
Beni fark etti kulaklığın benim tarafımda olanı çıkartıp bana döndü. Biraz çekinerek
- Thé Weekend Earned It dedim.Bi süre sonra ancak anlamış olacak ki çok güzel bi şekilde gülümsedi ardından ben de hafif güldüm. Kulaklığın birini de bana taktı. O an resmen kalbimin ağzımda attığını çok rahat hissedebiliyordum....
EVET ARKADAŞLAR İKİNCİ BÖLÜM BİRAZ KISA AMA OLSUN YAYIMLAMAK İSTEDİM GERÇEKTEN HEYECANLIYIM ÇÜNKÜ DAHA ŞİMDİDEN Bİ KAÇ KİŞİNİN OKUDUĞUNU GÖRDÜM BU BENİ ÇOK MUTLU ETTİ VOTE DE BIRAKIRSANIZ BU BENİ DAHA DA MUTLU EDER ♡ :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Daha Iyiyim
RomanceÖNCE ARKADAŞ OL SONRA FAZLASIYLA YAKIN DAVRANIP KALBINE GİR VE PUFF O NASIL OLURSA OLSUN SEN TAKMA ÖYLECE BIRAK GİT O NASIL OLSA UNUTUR (!)