Harry ile 2 aydır çıkıyorsunuz ve Harry bugün sizi biryere götürecek. Kahvaltıyı yaptıktan sonra biraz film izliyorusunuz nasıl olsa akşam gideceğiniz için bolca zamanınız var. Birkaç saat sonra saatin 5 buçuk olduğunu görüyorsunuz ve Harry'de sizi 7 buçukta alacak. Hemen banyoya giriyorsunuz güzel bir banyo yaptıktan sonra banyodan çıkıp odanıza giriyorsunuz. Üzerinize tozpembe sade bir elbise giyiyorsunuz ayakkabı olarakta babet ve en sonunda takılarka kombininizi tamamlayıp telefonunuza bakıyırsunuz ve bir mesaj geliyor . Mesajın kimden olduğuna bakınca Harry'nin olduğunu görüyorsunuz ve size kapıdayım diye bir mesaj atmış. Hemen aynada son kez kendinize bakıp aşağı iniyorsunuz. Harry size gülüyor ve sizde onu yanağından öpüyorsunuz ve size arabanın kapısını açıyor. 20 dakika sonra çok güzel bir restoranta varıyorsunuz . Harry yine sizin kapınızı açıyor sizde iniyorsunuz ve Harry'nin koluna giriyorsunuz. Masaya geldiğinizde Harry sizin sandalyenizi çekiyor siz oturup hemen kendisi de oturuyor. Yemeklerinizi yerken bir yandan da sohbet ediyorsunuz. En son Harry hesabı ödeyip kalkıyorsunu sizi evinize bırakıyor ve sizde Harry'yi eve çağırıyorsunuz. Ona eşofman ve tişört verip sizde pijamalarınızı giyip birbirinize sarılıp uyuyorsunuz.
2 YIL SONRA
Siz bu 2 yılda Harry ile evlendiniz hatta 2 tane dünyalar tatlısı çocuğunuz ıldu. Biri kız biri erkek ve ikisi de Harry'ye benziyor. Ve hayatınız böyle çok güzel geçiyor.NOT:
Umarım beğenmişsindir. Bu arada arkadaşlar hikayeyle ilgili yorum yaparsanız sevinirim. İstekleri zaman buldukça yapmaya çalıcağım. Şimdilik bye 👋👋👋