Vlak

184 21 8
                                    

Naša mentorka Lyme nás odviedla do vlaku. Vo vnútri to bolo luxusné. Všade bolo množstvo jedla a nápojov. Takmer všetky vyzerali ako alkohol. Clove si zobrala jablko. Ja som nemal chuť na jedlo tak som odišiel do mojej izby. Bola tam veľká posteľ a nočný stolík. Na strope visel obrovský luster z kryštáľu. Sadol som si na ustlanú posteľ a rozmýšľal som o súperoch. Mám šancu na výhru, rozhodne väčšiu ako ostatný. Aj s Clove sme trénovali s rôznimi zbraňami. Zrazu niekto zaklopal, bola to Lyme.,,Cato o chvíľu bude večera! Dám vám nejaké rady."povedala a zatvorila dvere. Tak rady. Zasmial som sa a odišiel som do jedálne. Clove aj Lyme už sedeli za stolom. ,,Posaď sa."povedala Lyme a odsunula stoličku vedľa nej. Sadol som si. ,,Ako vyzérajú naši súperi?"opýtala sa Clove a usmiala sa na mňa. Vedel som, že je silná a tiež má šancu vyhrať.Lyme zapla televízor a kamery snímali pódiujm v 1. kraji. Ahá takže Marvel a Glimer? Celkom milá dvojica. 2. kraj ja a Clove. Určite sú na nás hrdí a vidia v nás nádej. Z nasledujúceho 3. kraja je tu Amber a Noah. Dve ustráchané deti, ktoré nechcu opustiť svojich rodičov a súrodencov. 4. kraj Azora a Sebastian. Dievča vyzéra nebojácne ale chlapec vyzéra celkom bezmocne. Z 5. kraja sú tu Finch a Dean. Dievča vyzéra prefíkane, chlapec zrejme plače. Ách zatiaľ nikto nebezpečný okrem prvého kraja, ale tí su s nami. ,,Tak čo na nich zatiaľ hovoríte?" Lyme na chvíľu stopla televízor.,,Nič moc."povedal som a Clove kývla hlavou. Na jej tvári bolo vidno odhodlanie a prefíkanosť. Celkom sa mi jej povaha začala páčiť.,,Tak fajn!"povedala Lyme a zaškerila sa na mňa. Televízor znova prehrával. Na obrazovke za objavil 6. kraj. Jason a Tamora. Nevizérajú, že by vedeli narábať so zbraňami. Zo 7. kraja tu máme Siennu a Wallaceho. No nie je to nijaký skvost, ale pre Clove možno znamenajú prvý cieľ. 8. kraj: Savannah a Lee. Nič prekvapujúce, uplakané malé deti. A je tu 9. kraj. To je Demetria a Craigh. Žiadna veľká prekážka. A máme tu 10. kraj. Susan a Timer. Clove troch nadvihla obočie. Je pravda, že sú trochu višší na svoj vek, ale myslím, že sa nemáme čoho báť. A je tu 11. kraj Rue malé dievčatko, ktoré maximálne zbierať bobule a konáre. Ale ten chalan ma trochu vystrašil. Je pre mňa najväčšia prekážka. Volá sa Thresh. Aj Clove sa nad ním trochu zamyslela.,,Čo si o ňom myslíš?"opýtal som sa Clove.,,Vyzéra cvičený."povie Clove.,,Nebojte sa, žil len v trochu lepších podmienkach. Nemá nijaké úžasné schopnosti."Lyme nás upokojila a usmiala sa na nás. A je tu posledný 12. kraj. Katniss a Peeta. Dievča sa prihlásilo za svoju sestru Primrose. Neviem či má nejaké špecialne schopnosti a či je trénovaná, ale tvári sa odvážne. A Peeta ten sa za nikoho neprihlásil, ale tiež nevizéra najslabšie.,,Tak čo?"opýtala sa Lyme.,,Čo tá 12. vie niečo so zbraňami?"Clove sa spýtala presne to čo ma zaujímalo.,,Že vraj vie strieľať."povedala Lyme. Pozrel som sa na Lyme spýtavím pohľadom.,,Strieľať?"začudoval som sa.,,Och, z luku."rýchlo dodala Lyme.,,Tak poďme jesť!"zvolala Lyme a na stôl doniesli kurča, pečené prasa a nejaké prílohy. Nabral som si kuracie stehno a zemiaky. Clove si dala bravčové s ryžou a Lyme si dala kurča s ryžou a šalátom. Keď sme dojedli každý išiel do svojej izby. Hneď som sa umyl a ľahol som si do postele. Zajtra nás čaká v capitole ťažký deň.

----------------------------
Dúfam, že s páčilo budem rada ak dáte nejaký koment alebo hviezdičku
ĎAKUJEM PEKNE!!!!!:-)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CatoWhere stories live. Discover now