gece keşfi

81 6 4
                                    

Semi merdivenlerden inerek telefonda sevinçle birisiyle konuşan Anime ve Levent'e baktı.Ne olduğunu anlamamıştı ancak iyi birşey gibi gözüküyordu.Kafasını televizyonun olduğu tarafa doğru çevirince Nermin ve Kaan'ın televizyonda ki programla ilgili konuştuğunu anladı.Aşağıya doğru inerek Pembe gözlükler takmış Logan ve Suhan ikilisine bakarak güldü.Büyük pencerenin önüne geçmiş şekilden şekle girerek Logan'ın telefonundan fotoğraf çekiliyorlardı.Herkes yine kendi halindeydi.Semi geçip tekli koltuğa oturdu ve Anime'nin sevinç çığlıklarıyla herkes Anime Levent'e döndü.
"Çocuklar Kayahan geliyoooooor!"dedi.Semi,Nermin ve Kaan sevinirken Logan kolunu Suhan'ın omzuna attı ve birbirlerine baktılar.Logan tek kaşını kaldırarak,
"Anlaşılan bi biz olaya Fransızız"dedi.Suhan gülere
"Çaktırma seviniyor gibi yap.Sürü piskolojisi anladın mı?"dedi ve ikiside melün melün sırıtmaya başladı.Kaan onlara bakarak,
"Tabi siz yeni olduğunuzdan bilmessiniz. Özelliklede sen çömez bücür."dedi .Suhan  dik dik bakarak "Sensin çömez çakma sidikli" dedi. Kaan sinirlenmesin diye gülmemeye çalışıyorlardı ama çok zorlanıyorlardı.Kaan sinirli görünmeye çalışarak. "Laflara bak laflara.Sanarsın dövücek hasbam. Bana bak kızım senin o yırtık pantlonunu iyice yırtarım"dedi Suhan ona saldırırmışçasına yürüyecekti ki tabikide olmadı. Logan'ın ona yapışması bir oldu Kaan keyifle sırıtıyordu. Suhan altta kalmamak adına Logandan kurtulmaya çalışarak "Ben senin ağzını yırtarım ağzını"dedi. Herkes güldüğü gibi bir o kadar da bıkkınlıkla bakıyordu.Logan telefonu Suhan'ın önüne getirere "Poz veeeeer"dedi ve Suhan saçını düzeltip gülümseyerek.Logan'la resim çekilmeye devam etti.Levent gülerek "Neyse.Toparlanın akşama misafirimiz var o zamana kadar isteyen istediği gibi takılsın.Bu arada Suhan şefliğini konuşturursun demi"dedi.Suhan poz vermeye ara verip "Parayla cicim" dedi ve gülmeye başladılar.Onun şaka yaptığını herkes anlamıştı.Acaba Kayahan'ın gelişi ne gibi süprizleri ardında getiricekti.

*******
   -2 saat sonra-
Suhan mutfakta ki işlerini bitirmiş ve akşam için harika bir kral sofrası hazırlamıştı.Saçında ki tokayı çıkarıp televizyonu açtı.Arkadaşları bahçede oturuyorlardı.Kaan,Semi ve Nermin top oynarken Anime ağacın altında ki hamağa kurulmuş cipslerini yiyordu.Suhan kanalları değiştirirken "Ovvvvv inanmıyorum.Esrarengiz kasaba" dedi ve koşturarak yukarıya çıkıyordu.Levent odasındadır diye tahmin etmişti.Koştura koştura kolidordan döndü ve Levent'in odasına uçarcasına girdi.Logan ve Levent ellerinde tişört tutuyorlardı.Korkarak Suhan'a doğru baktılar.Suhan gözlerini kapatıp arkasını dönerek "Ay şey diycektim ben Immm."dedi Levent sırıtarak "Suhan bişey yok alt tarafı tişörtsüzüz bakabilirsin"dedi Suhan onlara dönerek "He iyi tamam o zaman...Abov baklava mı o"dedi.Levent üstüne alınarak "Evet geçen aydan beri kum torbasıyla çalış..." Suhan ona bakmadan lafına daldı.Gözü Logan'daydı,
"Ya abi bi sus.Şey Logan Istersen şey ben yardım edeyim ya giyinmene ay yani tişörtünü giyinmene"diyip salak salak sırıtarak kapının kurpuna yaslanırken düşüyordu, son anda toparlanarak dengesini sağladı.Logan gülümseyerek,
"Zahmet olucak ama istersen ta..." Levent daha fazla dayanamayarak oflayıp,
"Hopp hop!Kesin sırıtmayı. Suhan sende eski haline dön yok baklava falan tulumba tatlısıdır o sen yanlış görmüşün.Logan sanada Suhan yok. Bak sakın"dedi. Suhan ona bakarak.Ben tulumda sevmem zaten şey diycekti Esrarengiz... durun bi dakika siz hayırdır ne bu kılık yoksaa! Abooooov!!"diyerek aşağıya kolidorda koşturmaya başladı. Levent korkuyla "Işte şimdi yandık Logan diğer merdivenden şunu tutmamız lazım yoksa biteriz."demesiyle ikisininde farklı yönlere koşturması bir oldu.
[15/08 12:23] Suheda: Levent ve Logan uyarıyı almışlarcasına umutsuzlukla yerlerinde durdular.Suhan sırıtarak;
"Bakınız dostlarım bu arkadaşlar -Loganve Levent'i gösterdi- odada uygunsuz şekilde basıldı.Ilan ediyorum sayın arkadaşcağızlarım bunlar GAY" dedi.Levent ve Logan 'Oha' derken Anime gözlerini kısarak onlara baktı
"Biliydim böyle olacağını.Ben boşuna mı gay diyorum bu Lego'ya"diyerek Levent'i gösterdi.Kaan şaşkınca bir kolunu Nermin'in omzuna atarken diğer kolunu Semi'nin omzuna attı.
"Suhan gay diye beklerken Levet çıktı başımıza.Iffetim güvende deği"dedi.Nermin kendini gülmemek iöin zor tutarken Semi de onunla aynı derecedeydi.Suhan şezlongdan atlamış tek kolunu kaldırarak "Lan bak vallaha uçarım sana"dedi. Levent araya girerek
"Ya bakın valla öyle olmadı bu salak odaya bir anda dalınca yanlış anladı"dedi. Anime 'yoh deve' bakışını atarak "Basmak için izin mi isteyip giricekti. Bak bunun yine sarışınlığı tuttu.Yımtıh mu atsam sevabına. Belki kendine gelir"dedi.Logan parmağını kaldırarak "Sayın hakim. Benim tişörtüm ıslanmıştı. Levent'de bana tişört bulmak için dolabına bakıyordu. Tişörtünün arkasının kirlendiğini görünce oda tişörtünü çıkarttı ve kendine de yeni kıyafet bakıyordu. O sırada Sayın müvekkil Suhan hanım odaya hızlı girişini yaptı ve bizi o şekilde görünce yanlış şey etti"dedi.Suhan ellerini beline koyarak "Sayın bayım. Müvekkil o anlamda kullanılmıyor.Suçlu sıfatıda olan kişi için onu koruyan avukat kullanır"demesiyle Levent ona bayıkça bakarak "Dedi geleceğin Sosyopat Avukatı" diyerek onu sinir etti. Kaan araya girerek "Bence mantıklı ama Suhan'ın avukat olması değil.Levent ve Logan'ın gay olmaması"dedi. Suhan sandaletini çıkartarak Kaan'a fırlattı. Kaan kafasını eyerek kurtuldu.Anime bilgece olan duruşunu yapıp elini çenesinin altına koydu."Ben Suhan'a katılıyorum.Olay doğru olabilir. Sarı gavur haklı da olabilir ama bu durum Levent 'in Gay olduğunu değiştirmez.Tez vurdurun kellelerini."dedi Suhan gerile gerile yürüyerek Levent ve Logan'ın yanına gidip onlara doğru uzanarak kafalarına vurdu.Levent Suhan'a bakarak "Bakıyorumda hiç ıslanmamışsın"dedi.Logan da onu destekleyerek ellerini beline koydu.Semi kıkırdayarak "Eyvah" dedi. Nermin de sırıtıp "Umarım havuz sıcaktır"dedi. Suhan, Levent ve Logan'ın sinsi sırıtışlarından korkarak geri geri gitti. "Oooo o bakışları biliyorum. Benden uzak durun tükürürüm"dedi ve koşmaya başladı. Anime şezloglardan birine oturarak "Bak acıktım gene he."dedi Logan Suhan' ın omuzlarını tutmuş Levent bacaklarını tutarak kızı kaldırdılar. Beşik sallar gibi sallıyorlardı. Nermin hem gülüyor hem Suhan'a acıyordu. Semi cameraya çekiyordu. Kaan içerden koşturarak geldi.Elinde büyük bir ses sistemi vardı. Suhan çığlığı basıyordu. Anime, Kaan'a doğru dönerek "Koptur bizi diji"dedi. Kaan müziği açtı.(Jason Derulo-Trumpets) Logan ve Levent hala havuz başında Suhan'ı beşik sallar gibi sallıyorlardı. Tabi Suhan çığlığı basıyordu. Levent ve Logan aynı anda 'Bir,Iki,Üç' diyerek Suhan'ı havuza fırlattılar.Fırlattıktan sonra gruptan kahkaha sesleri yükseldi.Levent ve Logan yumruklarını tokuşturup şarkıyla birlikte dans etmeye bailadılar 'hey go' diyerek aynı anda hem şarkıyı söyleyip hem dans ediyorlardı. Semi gülmekten karnını tutarak hala camerayla çekmeye devam ediyordu. Suhan sudan çıkıp "Komik mi lan" dedi. Bunun üzerine ciddileşmeye çalışan arkadaşları iyice gülmeye başladı.
    
    *******
[15/08 12:23] Suheda: Suhan önce korksada çözüm bulmaya çalışarak koşturdu.Merdivenin çıkıntısından atladı.Levent atlamaya çalışsada çıkıntının ordan sığamazdı o yüzden merdivenlerden inmeyi tercih etti.Nasıl olsa Logan Suhan'ı tutardı. Suhan üzerine doğru gelen Logan'ın sağına doğru yöneldi.Bahçeden arkadaşlarının sesi geliyordu. Eğleniyorlardı her zamanki gibi. Suhan Logan'ı şaşırtarak sağdan geçer gibi yaptı ve sola yönelip geçicekken Logan'ın uzattığı kolundan kurtulmak için eğildi ve amacına ulaşarak bahçe kapısına yöneldi.Levent nefes nefese kalmışken Logan dengesini kaybettiği için çarpışıp düştüler.Levent hızla doğrulup Logan'ı kaldırdı ve Suhan'ın peşinden koşmaya başladılar.Suhan avaz avaz bağırarak Anime'nin başlattığı su savaşından kaçmaya çalışan Kaan'a çarptı. Kaan, Suhan'ı tutarak
"Önüne baksana be"dedi Suhan kolunu ondan kurtarmaya çalışıyordu.Çünkü arkadan koştura koştura gelen ikili vardı. Suhan kurtulamayacağını anlayıp elinde hortumla kötü kız gülüşü yaparak Nermin ve Semi'yi ıslatan Animeye baktı. Bu işi ancak o çözerdi. Kaan'ın koluna vurarak
"Animeeeee! Levent pis çocuk oldduuuuuuuuu!"dedi Anime onun dediklerini duyarak hortumun su şiddetini arttırdı vre bahçenin diğer tarafında olan Levent'e doğru tuttu.Levent ilk ne olduğunu anlamadı, gelen suyla yerinden sıçradı. Suhan'ın tam ters doğrultusuna koşturmaya başladı. Amacı sudan kurtulmaktı. Semi elindeki su tabancasını Kaan'a hedef aldı.Suhan hala debeleniyor Kaan'a saydırıyordu. Kaan gülerek
"Noldu ... hani dövüyodun beni yerden bitme" dedi ve Suhan' ı daha çok sinir etmek için saçlarını karıştırdı. Semi Suhan'ın imdadına yetişti ve Kaan'ı su tabancasıyla ıslatmaya başladı. Nerminde gülrerek Semi'ye yardım ediyordu. Semi;
"Asıl sana noldu... hayin düşman askeri"dedi Nermin bu sefer daha çok gülerek
"Saldırrrrr... demek bizi ıslattın he beter ol " demesiyle kötü gülüşü yaptılar. Suhan 'oh be kurtuldum havasındaydı ki arkasını döndüğü gibi sert bişeye çarptı. Kafasını kaldırmasıyla Logan ona pis pis sırıtıyordu. Suhan sırıtarak çaktırmadan tam kaçıcakken Logan onun kollarını tuttu.
"Aa nereyr ama pembe gözlüklü premsesim. Daha baklava yiyecektik."dedi
Suhan tepinmeyi bırakarak ona pis pis baktı.
"Git sen kendin ye baklavayı. Artık kırmızı gözlük takıcam."dedi Logan Suhan'ın alaylı tavrını devam ettirerek
"Kırmızı gözlük saçlarınla uyumlu olur ama olmaz beni bırakamazsın"dedi O sırada Anime Levent'in sırtına atlayarak "Gel lan buraya Gay"dedi. Kaan ,Nermin'in kolunu tutmuş Semi'nin attığı sulara siper ediyordu. Semi Nermin'i kurtarmaya çalışıyordu. Suhan Logan'a bakarak
"Git Levent'in kollarına. Beni Beni Bihterini bıraktın.Selvi boylu al yazmalı yarini bıraktın. Artık sana yenge diyeceğim.Pembe gözlükler seni kutsasın"dedi Logan hüzünlü bir şekilde yüzünü buruşturarak
"Bunu gözlüklerimize ve bana yapamassın"dedi o sırada Anime Logan'ı da ıslatmaya başladı.
"Bene bah sarı gavur. Bırak arkadaşımı. Ta ta öldün çık"diyerek Suhan'ı bıraktığı gibi Levent'e doğru koşturan Logan'ı suladı. Suhan yorulmuş arkadaşlarına bakarak Anime'ye sırıtıp yumrukkarını tokuşturdular. Suhan yorgunluktan yere yatmış olan Levent'e baktı ve şezlonga uzanarak aldı. Üzerine çıkarak "Millet susalım ve çok tatlı bir o kadarda güzel akıllı..."lafını tamamlıyordu ki. Anime bacağına tokat attı. "Mevzuya gelelim yoksa milletçe alkışlarız" dedi
[15/08 12:23] Suheda: Akşam saati olmuştu. Kaan,Levent ve Logan bugün kamerada çektiklerine bakıyorlardı. Suhan masayı hazırlamak için yemekleri ve tabakları dezgaha koyuyor Semi ve Nerminde masayı düzenliyorlardı. Anime toz alıyordu. Sehpaya ayaklarını uzatan onun tabiriyle 'üç dingile'baktı. Sehpayı itmesiyle üçününde ayağı düştü ve girdikleri komedi transından çıktılar. Anime sinirli ifadesiyle onlara baktı. "Ben derinizi yüzmeden kalkın ve işr koyulun."dedi Üçü de şaşkınca Animeye bakıyordu. Anime elindeki fısfısı onlara doğru sıktı."Kime diyorum lan ben kalksanıza . Hadi hadi herkes bir işin ucundan tutsun canımı sıkmayın  benim"dedi Levent oflayarak kalktı. Kaan da homurdanıyordu. Logan gülmekten dolmuş gözlerini siliyordu. Yarım saat sonra sofra tamamen hazırlanmış, Kaan elinde toz beziyle duvardaki resimlerin tozunu alıyordu. Aynı zamanda o komik anılara bakarak gülümsüyordu. Birinde hayince gülerek elide sopa tutuyordu. Yerde Levent ve Kaan vardı Suhan ellerini beline koymuş OK işareti yapıyordu. Semi ve Nermin yerde oturmuş yatarak gülüyprlardı. Bir diğerinde hepsinin elinde konfeti vardı. Suhan selfie yaparak çekmişti bu resmi. Ağzında parti süsü tutuyordu. Kaan kafasını kaldırıp diğer resimlere baktı.Yıl başından kalma bir resimdi bu. Kızlar Nuel Baba olmuştu. Erkeklerse ... dansöz. Saçma bir o kadarda komikti. Levent ve Kaan pijamalarının üzerine giydikleri dansöz kıyafetleriyle birbirlerine yaslanmış kameraya bayık bayık bakıyorlardı. Suhan ayakları yukarda pofuduk sehpadan düşmüş bir vaziyetteydi.O günü iyi hatırliyordu. Suhan kamerayı ayarlarken koşarak gelmiş ve dengesini kaybedip arkaya doğru düşmüştü
[15/08 12:23] Suheda: Sayfaları değiştirip eski resimlerin olduğu sayfada durdular. Anime gülümseyerek "Bizim ilk grup resmimiz"dedi Kaan nispet yaparak "Hani şu ateş kafanın olmadığı zamanlar. En huzurlu dönemlerdi. Hey gidi günler heyyy" dedi. Anime onun kafasına geçirdi. Levent de destekleyerek "Bu sefer hak ettin" dedi Semi gülümseyerek Suhan'a sarıldı. "Iyiki gelmiş benim aşkım"dedi. Nerminde aynısını yaparak "Evet iyiki gelmiş benim kafadarım" dedi Suhan gülümseyip mutluluğu yaşamakla yetindi. Kaan'ın gıcıklık olsun diye yaptığını biliyordu. Takılmadı sadece ona dil çıkartmakla yetindi. Resimde Kayahan Levent, Anime vardı. Yerde oturanlarda Nermin,Semi ve Kaan dı. Hepsi gülümsüyordu. Logan, gülümseyerek Suhan'a baktı.  Oda halinden çok memnundu. Resimlere bakmaları böyle devam etti. Birbirinden komik anılar vardı. Suhan ve Logan çikolata yerken sırıtmışlar ve pembe gözlüklerini takmayı ihmal etmemişlerdi. Eve taşınırken ,eşyaları taşırken, odaları dekore ederken, alışveriş yaparken,doğum günü kutlarken ve daha bir çoğu hepsi tüm komikliğiylr bu albümde toplanmıştı. O sırada Levent'in aklına bir fikir geldi. Sinsi sinsi gülerek "Ayyyh burası çok mu sıcak ne ya"dedi Semi de aynı şekilde "Bende daraldım galiba"dedi Nerminde eliyle yelpaze yaparak kendini seribletiyordu. Levent sırıtarak "Eee Suhan sende sıcakladın mı ya"dedi Suhan anlamayarak "Ne?"dedi.Kaan gülerek "Hararet var mı hararet"dedi. Suhan hala anlamamıştı. Levent olayı açıklamaya çalışarak "Aa dün gece konuşmamızı ne çabuk unuttun?"dedi Suhan hala anlamamıştı. Anime şaşırarak " Noluy la?" Dedi. Levent pişkin pişkin sırıtmaya devam ederek telefonunu cebinden aldı ve ekranı açıp watshApp mesajlarına girdi
[15/08 12:23] Suheda: "Ya işte biz dün Suhanla konuşuyoduk. Bakınız gençler ben: bence yarın havuza dalalım anca serinleriz demi dedim. Suhan:ayh sorma ya bu aralar çok ateşliyim de. Dedi"diyerek gülmeye başladı. Nerminde "vuuhuu ateşli gırl" dedi ve gülmeye başladılar. Suhan şok geçirir gibi oldu. Levent'e pis pis bakarak "Lan fesat seni varya"dedi . Levent başına gelicekleri anlayıp gülmeyi yarıda keserek kalkıp koşmaya başladı. Bir süre kovalamaca, tezahurat ve kahkahanın ardı dan kapı çaldı. Levent kapıya doğru koştururken Suhan da söylene söylene arkasından koşturuyordu.
[15/08 12:23] Suheda: Logan sehpayı biraz öne iterek büyük bir yer açtı ve yere oturdu. Diğerleride onun gibi yaparak yerde bağdaş kurdular. Logan albümü açar açmaz önüne Levent'le kameraya öpücük atan resimleri geldi ve gülmeye başladı. Dakikalarca bu komik muhaabbet sürdü. Her karede bir anıları vardı. Gülerek birbirlerine anlatıyor eskileri anıyorlardı. Kaan bşr resmi gösterdi eliyle ve gülmesini bastırmaya çalıştı. Resimdr Levent ve Suhan okul formalarıyla sırada otıruyorlardı hoca başlarında dikiliyordu. Ve onlar parmaklarıyla sayıyor gibi yapıyorlardı. Hoca onlara kuşkuyla bakan yaşlı bir kadındı. Resmi Kaan telefonuyla selfie yaparak çekmişti.Semi ve Kaan önde gülüyorlardı. Nermin ve Anime kalemi dişliyorlardı. "Bı sınavı hatırlıyorsunuz demi. Kopya kaynaklarımız olan Suhan ve Levent'in ecel terleri döktüğü sınav." demesiyle Levent ve Suhan diğerleri gibi kahkaha atarak 'Çak' yaptılar. Semi karnını tutarak "Ingilizce sınavıydı"dedi. Nermin de "Ay hoca bunların yanına geldiğinde bu ikisinin tipi çok komikti. Ya abi sınav Ingilizce siz ne diye parmaklarınızla işlem yapıyor yalanına büründüyseniz"dedi Anime gözlerini silerek "Suç bizde değil valla kadın sınavı zor yapmış. Allahtan notlarımızı düşürmedi."dedi Lıgan hala gülüyordu. "Inanamıyorum size gerçekten hangi akla hizmet yaptınız"diyerek Suhan ve Levent e baktı. Ikiside bu sefer 'Harikayız'diyerek yumruk tokuşturdular
[15/08 12:23] Suheda: Anime'nin sesiyle Kaan hatıralarından ayrıldı ve son resmide silerek yerine koydu. "Tamamdır gençlik iş başı bitti herkes dinlene bilir."demesiyle herkesin koltuklara üşüşmesi  bir oldu. Levent ayaklarını sehpaya uzatmış Kaan'da onun gibi yayılarak oturmuştu.Logan elinde büyük bir albümle aşağıya doğru inerek "Hey bunu kütüphanede buldum sanırım hatıra albümünüz"dedi Semi gülümseyerek ellerini çırptı. "Ay harika. Hadi eskileri analım biraz"dedi Anime bayıkça bakarak "Sarı gavurla olan resimlerin bulunduğu albümmü o"dedi Levent ,Anime'ni ayağına vurarak susturdu. Nerminde gülümseyerek "vooooov" dedi
[15/08 12:23] Suheda: Nermin ceketini çıkarmış iştahla sofraya yönelen Kaya'yı tişörtünden yakalayıp "Sakin ol şampiyon. Ellerini yıkamadan o masaya oturamazsın"dedi Semi de Nermin'i alkışlayarak "Hijjjjyen"dedi. Bunun üzerine Kaya somurtarak "Lavabo ne tarafta." Dedi. Anime sırıtarak "Yukarda soldaki kolidorun ilk kapısı"dedi. Kaya aç olduğu için hızla merdivenlerden çıktı. Kaan o sırada kızarmış patateslerden bir tanesine uzanıyordu ki  Suhan eline vurarak "Sakın deneme bile" dedi. Kaan ona pis pis bakıp dil çıkararak diğerleri gibi sandalyesine yönelip masaya kuruldu. Semi yeni kestiği ekmekleri masaya koyarken Anime 'de tuza uzanmaya çalışıyordu. Uzanamayacağını anlayıp Levent 'i dürttü. "Pişşt lan Gay versene şu tuzu "dedi Levent ona inat olsun diye aldığı tuzu ona uzatıyormuş gibi yapıp uzağa koydu. Anime ona gözlerini kısarak baktı. Nermin sofraya oturacağı sırada tuzu alıp Anime'ye uzattı. Anime teşekkür edercesine sırıtıp ona pis pis bakan Levent'e döndü "Al ayı al az insanlık gör"dedi Levent ona 'yaw he he' der gibi baktı.
[15/08 12:23] Suheda: Suhan çorba servisini yapmıştı. Kaya merdivenlerden inerek sofraya doğru geldi. Ona ayrılmış olan yere oturarak arkadaşlarına baktı. "Ooo baya lezzetli görünüyor. "Diyip çorbadan bir kaşık aldı. Beğenmişçesine sesler çıkardı. Diğerleride aynı şekildeydi. Suhan tavuksuyu çorbası yapmıştı. Köfte, patates ve pilavda yapmıştı tatlı okarakta puding vardı menüsünde. Herkes afiyetle yerken Kaya patateslerine ketçap sıkarak "Nerden sipariş ettiniz yemekleri baya lezzetliymiş"dedi.  Levent gülümseyerek "Suhan şefimiz varken bide dışardan mı söyliycez?"dedi. Kaya inanmazcasına bakarak "Vay be baya lezzetli. Ellerine sağlık Suhan"dedi Suhan da gülümseyerek "Afiyet olsun"dedi. Kaan olaya girerek "Ne yalan söyliyeyim bu yemek işine kusur bulamıyorum. Suhan bile kusursuzu yapıyor"dedi Suhan çatalı ona doğru uzatarak "Deşicem bi gün o olucak"dedi Anime onu sakinleştirmek istercesine "Çekemiyor o seni takma. Şu sofraya bir laf etsin yımrıhlarım merak etme"dedi Semi ve Nermin kıkırdıyorlardı. Masada her zaman ki gibi bir neşe hakimdi. Yemeklerini afiyetle yedikten sonra sıra tatlıya geldi. Sıra sıra içeceklerini doldurduktan sonra Suhan tatlıları dağıttı. Kaya başına gelen komik olayları anlatıyordu. Herkes onu dikkatle dinleyip gülüyordu.
[15/08 12:23] Suheda: Muhabbetleri devam ederken Kaya ellerini birbirine kenetleyip arkadaşlarına baktı. "Evet millet gelelim bu yaz ki programımıza"dedi Semi de diğerleri gibi anlayamamıştı. "Nasıl yani"demekle yetindi. Olayı tek bilen Levent'ti. Kaya gülümseyerek "Şöyle ki bu yazı eğlenerek geçireceğimiz gibi bir de keşiflerle geçireceğiz. Tamam daha açık oluyorum. Bakın arkadaşlar Levent bana kilisede olanları anlattı açıkcası heyecanlandım. Böyle bir macerada bende olmak ve sizlerle olmak istiyorum. Yani demem o ki herşeyi planladım. Haritada gidiceğimiz yerleri detaylıca araştırdım. Bu yaz eski tatil kasabalarını ve onların mucizevi esrarlarını çözücez. Tek tek bilgiler toplayıp keşfedicez. Hem tatil yapmış hemde eğlenmiş olucaz." Dedi ve arkadaşlarının tepkilerine baktı. Anime hemen panik olup "Başlatmayın esrarınızdan. Yok öylre bişey bitti. Perilerle, Cinler heleki cadı lanetleriyle hiç uğraşamam"dedi Suhan beklenmedik bir şekilde "Ben yokum" dedi Levent şaşırarak "Ne?"dedi Semi "Bakın hemen karar vermeyin bence eğlenceli olucak. Zaten ne olabilir ki efsaneler gerçek değil. Sadece kurgu" dedi. Suhan ciddiyetini bozmadan "Hayır. Ben lanet vr kara büyülere inanıyorum. Bunu sende biliyorsun ki Levent eyer bir kere bulaşırsak kurtulamayız. Arkadaşlarım için korkuyorum"dedi. Kaya araya girerek "Bak Suhan biraz abaartmıyor musun? Hangi devirdeyiz. Ne büyüsü? Ne laneti? o kadar uzun boylu değil. Sadece şöyle düşün turistiz ve keşfedicez. Bilinç altının oyunlarını bir kenara koy"dedi. Nermin ve Kaan sakince muhabbeti dinliyorlardı. Kararsız kaldıkları her hallerinden belliydi. Suhan alayla "BILINÇ ALTI MI?Biz orda bu olayı hepimiz yaşadık Kaya. O korkuya saçmalık değip geçemezsin. Belki bize bişey yapamazlar ama öyle bir belaya batarız ki bizi belkiler kurtaramaz. Anladın mı?"dedi Levent ortamı yumuşatmak istercesine. "Bende Suhan gibi lanet ve kara büyülere inanıyorum. Sizden öncede yaşadım ve sizinlede yaşadım. Suhan'ın korkusu  ize bişey olması. Çünkü o kilisede hepimiz birbirimizi kaybetmenin korkusunu yaşadık. Ama bakın belaya bulaşmıycaz. Size söz veriyorum bir kişinin burnu dahi kanamıycak. Sadece gezip keşifler yapıcaz."dedi sözleri ikna ediciydi. Kaan sessizliği bozarak "Suhan haklı. O merdivenlerden düştüğünde ve hepimiz ayrıldığımızda bende korktum. Bir araya gelememekten. Ama Levent'e de hak veriyorum. Belaya bulaşmıycaz ve ben varım"dedi Nerminde düşünceli şekilde "Suhan'a gerçekten hak veriyorum ama eğer bela yok diyorsanız kabul. Bende varım"dedi.Sıra Logan'a geldiğinde Logan bunu fark ederek rahatsızca kıpırdandı. "Madem eğlenceli. Madem aksyonlu eee o zaman kabul diyelim bari. Nede olsa heo bir aradayız bize karaa büyü sökmez. Suhan'la ilahi güce sahip gözlüklerimiz yeterli olur."diyerek Suhan'a göz kıptı.Suhan sırıtmakla yetindi. Kaya Suhan'a gülümseyerek "Güzel ekip kararı verdiğine göre. Herkes hazırlansın. Yarın yolculuk var ve ilk hedef KAPADOKYA"demesiyle Anima kafasını bıkkınlıkla masaya koydu "Işte yine başlıyoruz" diyerek diğerlerinin duyacağı şekilde ofladı.Logan gülerek masadan kalktı. "Hemen valizime pembe gözlüklerimi koymalıyom. Suhan yedek gözlükte al yanına"dedi. Suhan diğerleri gibi gülerek başını sağa sola salladı.
[15/08 12:23] Suheda: Suhan garipser gibi baktı ve çocuğun uzattığı eli tutarak Levent'inde yardımıyla yerden kalktı. Içerdekiler kapıda ki gelene bakarak mutlu bir şekilde kapıya doğru yönelmek için ayağa kalktılar. Anime gülümseyerek "Kayahan ¡"diye bağırarak eski dostunun yanına geldi. Levent Kayahan'la ufak bir hasret giderdikten sonra diğerlerine de aynı ilgiyi gösterdi. Suhan Logan'ın yanına giderek elinin tersiyle onun koluna vurdu. Logan gülümseyerek elini onun omzuna attı.  Kapıda ki sarılmayı ve mutlu gülüşmeleri izliyorlardı. Logan, Suhan'a dönerek "Ee kopyacı şef bugün ki menüde neler var"dedi Suhan tek kaşını alayla kaldırarak "Dayak!"dedi. Logan korkuyla bakar gibi oldu. "Neyse ben tokum zaten"dedi bunu söylemesyle kıkırdamaya başladılar. Levent Kayahan' a Logaan ve Suhan'ı göstererek "Tanıyorsun zaten"dedi. Kayahan gülümseyip bşıyla onaylayarak "Suhan ve Logan"diyip elini ilk Logan' a uzattı. Onunla tokalaştıktan sonra Suhan 'la da tokalaşıp tanıştılar. Kayahan "Mis gibi kokular geliyor. Çekilin şurdan kurt gibi açım"diyerek içeriye girdi. Diğerlerinin de girmesiyle Levent kapıyı kapattı.
[15/08 12:23] Suheda: Levent kapı açıp anidrn durduğu için Suhan ona çarparak yere düştü. Kafasını çaromıştı Levent'e, içerdekiler hala gülüyordu. Levent de kapıdan tutunarak gülüyordu. Kapıda ki kişi ise eski bir dosttu . Bazıları için yeni bazıları için eski bir dost. Oda şaşırmış şekilde yeni tanışacağı yerde oturan kıza bakıyordu. 'Bu Suhan olmalı.' diye geçirdi içinden. Şuan ki görüntüsü komik duruyordu.  Başını ovuşturuyordu. Eski dostları içerde katıla katıla gülüyordu. Levent zaten kapıya yapışmıştı. Suhan kafasını sinirle kaldırdı. "Levent bittin lan sen. Bu sefer gazozuna ilaç atmayan Ajdar olsun."dedi. Bu sözleri kapıda ki çocuğu güldürmüştü. Resimden gördüğü kadarıyla bu eski gruptandı. Suhan'a gülümseyerek elini uzattı.
[15/08 12:23] Suheda: ¥  Yeni Bölümden  ¥
          Kesit

ben ve arkadaşlarım 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin