Taylor Swift

285 10 2
                                    

Taylor Swift Amerikalı bir pop müzik sanatçısıdır. "Love Story" ve "You Belong With Me" gibi parçalarla yalnız Amerika'da değil çok sayıda ülkede hit olmuş büyük bir hayran kitlesi oluşmuştur. Grammys ödüllerini de içeren önemli ödüller kazanmıştır. 2008 yılında "Fearless" ismiyle çıkardığı albüm en çok satan albümler listesinin ilk sırasında yer almıştır.
Taylor Swift 13 Aralık 1989'da Pennsylvania'ya bağlı Wyomissing'de dünyaya gelmiştir. Yaşamının ilk yıllarını burada ailesinin yılbaşı ağacı çiftliğinde geçirmiştir. Taylor Swift'in büyükannesi profesyonel bir opera şarkıcısıdır. Swift de büyükannesinin yolundan gitmiştir. 10 yaşına kadar çok sayıda etkinlik ve yarışmada şarkı söylemiştir. 11 yaşına geldiğinde kendi şarkılarını yazmaya, 12 yaşında ise gitar öğrenmeye başlamıştır. Müzik kariyerini devam ettirmek isteyen sanatçı country müziğin en güçlü olduğu yer olan Nashville'ye giderek kaset anlaşmaları yapmaya çalışmıştır. Müzik kariyerini sürdürebilmesi için ailesi de aynı bölgede bulunan Hendersonville'ye taşınmıştır. 
Yıldızların performanslarını sergiledikleri Narsville'deki The Bluebird Cafe'de bir müzik şirketi onu beğenip anlaşma yaptıktan sonra ilk single çalışmasını çıkaran Taylor Swift beğenilerek meşhur olmuştur.
Taylor Swift'in ilk şarkısı 2006 yılında çıkardığı "Tim McGraw" adını taşır. Ülkedeki listelerde ilk 10 listesine yükselebilmiştir. Aynı yılın Ekim ayında kendi adıyla çıkardığı albümde de bu şarkı yer almıştır.
Taylor Swift'in ilk albümü kendi adını taşımaktadır. Albüm 2,5 milyondan fazla satmıştır. Bu albümün ardından daha popüler olmayı başaran single parçalar bunu takip etmiştir. Örneğin "Our Song" müzik listelerde ilk sıraya kadar yükselmiştir. Ayrıca "Teardrops on My Guitar", "Picture to Burn" gibi parçalar da başarılı olmuştur.
Falan filan...
Bunlar Taylor hakkında genel bilgiler.
Çoğu swiftie bunları bilir.
Tabi eğer daha swiftie olmamış,
Olmak istiyorsa,
O başka.
Burda swiftie olmak isteyenlerin bilmesi gerekenler var.
Tabi swiftieler de okuyabilir😃
Neyse şimdi başlayalım...

Swiftie Olmak İsteyenlerin Bilmesi GerekenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin