Bir zamanlar peygamber efendimiz S.A.V Camide vaaz verirken (Vaazın anlamı yani din dersi verirken) bir adam gelir peygamber efendimiz önüne oturur ve derki ya Resullah ben zina yapmak istiyorum der! Ve ordaki sahabeler hemen kızarlar ve kılıçlarını çekerek o adamı ağzını kapatmaya çalışır ama peygamber efendimiz sahebelere derki durun ve adama şunu sorar: senin annene zina edilmesini istermisin? Adam da derki: tabiki de hayır ya resullah! Peygamber efendimiz gine sorar: senin hiç kardeşine zina yapılmasını istermisin? Adam gine derki: tabikide hayır ya Allahın peygamberi sonra gine peygamber efendimiz sorar: senin hiç teyzene zina edilmesini istermiydin? Adam gine derki: tabikde hayır peygamber efendim derki: e ozaman sen neden istiyorsun! Adam şaşkınlıkla bakar ve peygamber efendimiz elini adamın kalbine koyar ve şöyle dua eder! Allahım bu adamın içindeki zina isteğini yok et ve günahlarını affet ve sonra hepsi olur ama ozamandaki camide olanlar bu adama kız vermez peygamber efendimiz en sonunda namuslu kız bulur ve evlendirir ve sonra uhud savaşında ilk şehit olanlardan olur ve burda bi ata sözüne deyineyim: nabza göre şerbet ve işte peygamber efendimiz adamına göre konuşur ve burda da sonuna geldik diğer kitabım çıkana karad hoşça kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peygamber Hz.Muhammed (S.A.V) Zekası
Short StorySize Hiç Bir Peygamberde Olmayan Zeki Konusunu Anlataçagım. :)