Mama era de acord. Eram super fericită, eu?! În 1D? Nu cred. Cum eu sunt cunoscută sub numele * Nebuna care se vopseşte mereu* am ales sa ma vopsesc. Am renunţat la culoarea mov si mi-am ales un blond si un brunet la rădăcină.
Apelez numărul pe care mi l-a dat Niall.
**
N.: Alo?
E: Niall? Bună. Sunt Vanessa.
N.: Ah. Bună, Vane. Ce faci?
E.: Mbine.
N.: Ai vorbit cu mama ta?
E.: Da.
N.: Şi ce a zis?
E.: Păi...... îl las un pic în suspans. DA. Răspunsul e Da.
Aud nişte ţipete de fericire. Cred ca erau băieţii.
N.: Da...ei erau. Zice si începem să radem.
Păi, vine Harry să te ia,ok?
E.: Ok. Îi spun adresa, şi imi fac bagajul.
**
Mama: Scumpo?
E.: În cameră.
M.: La uşă, e un tip, mhh, Harry, parcă.
E.: El face parte din 1 D. A venit să ma ia.
M.: Să ai grijă te tine scumpo.Zice şi o lacrimă i se prelinge pe obraz.
E.: Nu plânge. Voi fi bine. Promit.
M.: Ma duc să il chem. Intr-un minut, la uşă apare Harry. Avea un tricou alb,mulat,prin care se vedeau pătratelele. Nişte blugi negri,mulaţi. Era aşa, de... mmm.
H.: Ştiu că sunt frumos, dar hai mai repede. M-a prins că ma holbam. Ups.
E.: Bine. Intru în baie. Îmi iau o bustiera neagră pe care scria * Xoxo* ,nişte pantaloni scurţi de blugi , albastii. Şi o jachetă de blugi, tot albastră. Intru in camera si il vad Pe Harry, stând pe pat.
H.: Wow . Arăţi... superb.
E.: Mersi. Si tu arăţi bine.
Drumul nu a durat mult. Ajung acasa la băieţi şi cand intru pe uşă, îi vad pe Zayn,Niall, Louis şi Liam pe canapea jucandu-se, toţi la bustul gol. Arătau superb. Tuşesc fals şi toţi îşi întorc privirea către mine. Când mă observă, sar după canapea împingându-se şi sar toţi pe mine.
E.: Băieţi... nu....pot....respira. Harry, help.
Harry auzind asta, vine şi ma ia de mână sarutandu-ma. Wow, Harry... m-a sărutat. Toţi se uită la noi ceva gen * Voi doi?*
Zayn: Ok... ce se întâmplă?
E.: Mmm....Ăăă...
H.: Este a mea.
N.: ok ok. Si ridică toţi mâinile în sus drept predare.
* Dupa 2 luni*
Au trecut 2 luni de când stau cu baietii. Nu ai cum sa te plictisesti cu ei. Îi vezi, făcând curse în casă, impiedicandu-se căzând, unul peste altul. Sau dand din greşeală cu capul de pereţi. . Sunt împreună cu Harry de 2 luni. Dorm cu el in cameră, am avut primul meu concert.. şi urmează să mergem la mare.