Boom we strike again cinder and red .you know how my mother died yay this my life now Cinderella is gone for good .I'm cinder now and this is my best friend red she use to be good but know she's a killer!!! Hi I'm red my mother died to from a fox attack I tried to save her but she was gone . Now I'm a killer with pain how much money do we have 5'000 yes were too evil qeen she's a good mother she gives me anything I want because I'm evil she says you haven't lived until you've tried being evil hah hah hah I love that one mom says my mother shouldn't have me as a child she should.Me and red love playing evil or dare it's so fun we also love torching people in the dongen we love the screaming part when they go a a a a a a a a a plus the brun the pain and the droning plus a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a it burns help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help help no no no no no no no no no no no never it burns help help no a a a a a a a a a .please let me go no time for steal some money.