Suç Günü

29 2 1
                                    

Bir yaz günüydü Elif annesini öldüren Melisa'dan intikam almak istiyordu.Ve yarın annesinin doğum günüydü.Elif melisa'dan intikamını annesinin doğum gününde
almak istiyordu.Melisa'dan intikamını tek başına yapamayacağını anlamıştı.Bunun için arkadaşı Derya'dan yardım istedi.Derya'ya çok az korkutacağına ikna etti.Ama elif Melisa'yı öldürmek istiyordu.Derya:Melisa 30 dakika sonra burda buluşalım.
30 dakika dolmuştu.Elif depodaki gizli bölmeye saklanmıştı.Derya kapıyı kilitlemişti ve sigortayı kapatmıştı.Her yer zifiri karanlıktı.Elif eline bıçağını eline almıştı ve odadan çıkmıştı melisa'ya doğru yaklaşmıştı sonra Melisa'yı bıçaklayıp öldürmüştü.Ama Derya'nın bundan haberi yokmuş.
Polisler Melisa'yı öldüreni bulmaya çalışıyorlardı.Polisler olay yerine araştırıyorlardı.Aniden yerde kanlı bir bıçak buldular analiz için şubelerine gönderdiler. Bıçağı analizini yaptık sonra Elifin parmak izi çıktı. Elif hava alanına gitmişti.
Tam uçağa binerken polisler Elif'i yakaladılar. Karakola gidince Elif'den ifadesini istedediler Elif cevap vermiyordu ama polisler onu konuşturmayı başardılar.
Elif:Melisa annemi öldürdüğü źaman Melisa'yı öldüreceğime yemin etmiştim.Polis Elif'in hapise girmesine karar verilmişti.Elif'in abisi Burak kardeşdeşinin hapishaneye girdiğinden haberi yokmuş. Kardeşinin hapise girdiğini gazeteden öğrenmiş.Düşünmüş taşınmış sonunda kardeşini hapishaneden kurtarmaya karar verdi.Bu işi saat 11:30da yapacakdı fakat saat 09:30du daha zaman vardı.Bu olayı tek başına yapamayacağını anlamıştı.
Bunun için arkadaşı Aras'dan yardım istedi.Aras'da bunu kabul etti.Bu işi saat 11:30da yapacaktı. Kardeşini kurtarabilmesi için sadece 30 dakikası vardı.vakit dolmuştu.göreve başlamışlardı.Görevlile uyuyordu Aras'da bir ağacın arkasına saklanmıştı.Burak'ta görevlinin yanına yavaşça yaklaşmıştı.anahtarı yavaşça aldı.Onun yerinede başka bir anahtar koymuştu ve içeriye girmişti. Sonrada kardeşini aramaya başladı. Sonunda kardeşini bulmuştu. Elif parmaklıkların arkasında yatıyordu.Görevli uyanmıştı.Aras ortaya çıktı ve görevliyi oyalamaya başlamıştı. Bu arada da Elif ve Burak camdan kaçtılar ama kameraları unutmuştular.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

30 DakikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin