Kavga

60 5 4
                                    

bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz...

Güneş ışıklarının yüzüme vurmasıyla yeni bir güne daha gözlerimi açtım '' demeyi çok isterdim ama yine Ece'nin bangır bangır alarmıyla uyanmak zorunda kaldım .her sabah bana bu işkenceyi yapmak zorunda mıydı bu çılgın kız .ama ne yaparsa yapsın seviyodum bu kızı.ece benim ruh ikizim ruh öküzüm ve aynı zamanda ev arkadaşımdı.Kızıl saçları ve kahverengi gözleri ile çok çekiciydi. '' Hadisene lan bi kalk şu yataktan geç kalcaz şimdi'' diyerek atarlandı ece.'' Tamam lan kalktık '' diyerek cevap verdim.banyoya gidip yüzümü yıkadıktan ve dişlerimi fırçaladıktan sonra beyaz gömleğimin düğmelerini iliklemeye başladığımda ece'nin üstünü giyinmiş olduğunu gördüğümde biraz daha hızlı hareketlerle eteğimi üstüme geçirdim. Saçlarımı mısır örgüsü yaptım.Saçlarım mavi olduğu için çok dikkat çekiyordu. Eyeliner'ımı elime alıp tam gözüme götürecekken "sana kaç kere dedim benim eyeliner'ımı alma diye.bitirip durma şu eyeliner'larını " diyerek beni azarlamıştı ece.biraz haklı olablirdi.çünkü bakkala bile eyeliner'sız çıkmıyordum.eyeliner benim hayatımın olmazsa olmazıydı. Kendiminki bittiğinde ece'nin eyeliner'ine gözümü dikiyordum"ortak değilmi canım"diyerek bir savunma yaptım. Konu kapandığında çantamı hazırlamak hazı çalışma odasına gittiğimde Ece'ninde odada çantasını hazırladığını gördüğümde geç kalmadığımı öğrenip içimden derin bir oh çektim ve çantamı hazırladım.Saate baktığımda 8:20 idi.Ece benden 1 yaş büyüktü.Ama ikimizde aynı okulda okuyorduk ve hep beraber takılıyorduk. Arabaya bindiğimizde kafamda soru işaretleri vardı.Çünkü bu gün büyük gündü.En güzel çizimleri olan grup defile yapacaktı.Okula geldiğimizde yine ortalıklarda çeteler,gruplar sevgililer dolaşıyordu. "Hadi Görüşürüz yavru boğam" dedi Ece.Bana bilmediğim bir kelime söylemişti ama bu hoşuma gitmişti ."teneffüste kantinde ol güzellik" dedim bende ona. Vedalaşıp sınıflara ayrıldık.ben tasarımcılık okuyordum.Ve çizimim güzeldi.Ece ise ana okulu öğretmenliği okuyordu.Sınıfta gruplar halinde çalışmalar yapıyorduk.Benim grup arkadaşımda Tuğçe idi. Kahverengi saçları siyah gözleri ve kırmızı ruju ile çok iddalı idi.Sınıfta en güzel çizimleri biz yapardık çoğu zaman.Sınıftaki tek rakibimiz Yelda'ydı.Yelda tek kişiydi ama çokça çizim yapar 2. Kişiyi aratmazdı. Onun ablası Ece'nin sınıfında okuyordu.Bir an etrafa baktığımda Yelda'nın bana öldürücü bakışlar attığını gördüm. Bende ona öldürücü bakışlarımı yolladıktan sonra telefonumun titremesiyle bakışlarımı Yelda'dan alıp telefonuma döndürdüm.

KİMDEN:RUH İKİZİM

"Melisa sana sabah para verdim ya onu sende unutmuşum çabuk lazım kantine gel 2 dakika içinde"

Yine mi off ya

KİME: RUH İKİZİM

Tamam ama her gün şu paranı unutmak zorunda mısın?

"hocam karnım ağrıyor da lavaboya gidebilir miyim?"diye bir yalan attım ortaya

" Git çocuğum "dedi Ayten hoca.

Parayı kolumun altına koyup sınıftan çıktım ve koşarak kantine doğru ilerledim. Ece ellerini bağlamış beni bekliyordu.

"Çok sağol canım"dedi Ece."Bişey değil tatlım"dedim. Tam ayrılacakken " vay vay vay artık derslerden kaçıp buluşuyorsun ha Ece"dedi Selda."Senin ne işin var burda " dedi Ece. . " sizin ne işiniz varsa benimde o işim var, artık yanındaki bücüre güvenerek mi bişey söylüyosun ?dedi Selda"hadi sen git melisa şimdi bu kız kavga falan çıkaracak ben icabına bakarım bu aptalın." Hayır hiçbir yere gitmiyorum"dedim ciddi ifadamle."hadi kızım bas git şurdan büyüğümsün bişey demiyorum olay çıkarma"dedim Selda'ya."sen kime bas git diyorsun yer cücesi bücür" dedi Selda."canım ben sana bas git diyebilirim çünkü senin aksine benim beynim var "kes lan gerizekalı ezik "bende o saçlarını teker teker yolmazsam"dedi ve Selda'ya saldırdı Ece.Zavallı Selda sadece ah uh yapma lütfen falan diyordu."noluyor burada" dedi müdürümüz rümeysa hoca."hocam bana saldırdılar"dedi Selda.

Ah şimdi bitmiştik...

Ruh İkizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin