Ardhja e Hermiona Leving!

311 15 4
                                    

Nje cift i dashuruar magjistaresh lidhen jeten e tyre.Ata ishin Dezia Forli dhe Piter Leving.Ata u njohen ne shkollen e magjise dhe ishin studentet me te mire te shkolles,por edhe me te fortet.Ata u dashuruan dhe u martuan bashke.Para se vajza e tyre e vogel te vinte ne jete, Piter Leving vdiq. Ai kishte probleme me zemren, por as gruaja e tij, Dezia nuk e dinte kete gje.Dezia nuk jetonte dot pa te shoqin e saj,por ajo e mblodhi veten per frutin e dashurise se tyre,Hermionen.Pas nje nate me stuhi,Dezies i erdhi koha per te lindur vajzen e saj,Hermionen.Dezia kishte pak veshtiresi ne lindje por rendesi ka qe Hermiona lindi.Hermiona ishte nje vajze e vogel dhe e bukur.Ajo ishte bardhoshe dhe me faqe te kuqe.Duart e kembet e saj ishin te buta si mendafshi.Por mos harroni qe ajo ishte vajze magjistaresh,dhe po aq e vogel ajo zoteronte magji.Ishte gje e bukur qe ta shihje Hermionen teksa rritej cdo dite. Dezia sa here qe shikonte Hermionen i dukej sikur kishte te shoqin prane.Ajo kishte deshire qe te kishte te shoqin prane, por ja qe nuk mundej.Hermiona sa here shihte nenen e saj fillonte te qeshte e ta perqafonte.Nje dite ajo tha fjalen e saj te pare "mama".Dezia u gezua shume kur e degjoje vajzen e saj te vetme t'i thonte "mama",por ne ate moment fytyra e saj u verenjte,pasi do te donte qe me te ne ate moment te ishte dhe bashkeshorti i saj qe ta shijonin momentin kur vajza e tyre tha fjalen e saj te pare.Hermiona cdo dite bente dicka te re qe i kthente mamase se saj buzeqeshjen dhe lumturine ne fytyre.Sot ajo filloi te ecte kemba doraz.Por ne vente qe te ecte per nga para ajo ecte mbraptsh.Ah sa bukur eshte te shohesh hapat e para te femijeve! Cdo dite Hermiona rritej edhe me shume, derisa ajo filloi te ecte.Koha kaloi aq shpejt sa ditelindja e saj ,donte dhe nje muaj te vinte.Dezia e mesoi vajzen qe te thonte edhe "baba",por sa here Hermiona thonte "baba"Dezia shperthente ne lot.Ditet kaluan dhe erdhi ditelindja e Hermiones se vogel.Dezia nuk e perdori magjine saj per te bere pergatitjet, por i beri vete pa perdorimin e magjise pasi ajo mendonte se magjia eshte gjeja me e keqe qe ka mesuar ajo.Por gjithsesi ajo ja doli me pergatitjet.Hermiones, i erdhi gjyshja e saj Mesli,nga Spanja.Edhe ajo ishte magjistare,ne nje fare menyre magjia ishte trashigim i familjes. Gjyshe Mesli i dhuroi nje hajmeli Hermiones.Hajmelia kishte nje gure ne ngjyren e gjakut,dhe kishte magji shume te forte,qe vetem Hermiona mund ta zoteronte ate.Dhe gjyshe Mesli,ia vari ne qafe ate.

The Magic GirlWhere stories live. Discover now