Kur Hermiona u kthye ne shtepi, pa qe gjyshja e saj kishte ardhur.Po shkonte ta takonte,por,papritur ajo ndaloi.Hermiona degjoi qe u permend emri i saj ne biseden e qe po kryent gjyshja dhe mamaja e saj.Ajo degjoi per fuqite magjike te saj dhe gjithashtu qe mami dhe babai i saj ishin magjistar.Pasi degjoi kete bisede ajo shkoi te takonte gjyshen dhe tha:
-E dashur mami dhe gjyshe, pa dashje degjova biseden tuaj dhe doja te dija se pse nuk me keni treguar qe jemi nje familje magjistaresh???Pse?Dua ta di tani,ne kete moment.
-Do te tregojme cdo gje-tha gjushja.
Gjyshja e shqetesuar filloje te tregonte historine e familjes:
-Shume kohe me pare, jetonin paraardhesit tone.Ishin 3 persona: Lasia,Amina dhe Grilindo,ata ishin qe na dhane ne magjine dhe qe ne e trasheguam.E njejta gje ka ndodhur dhe me familjen e babait tend.3 personat te cilet qe i dhane dhe qe familja e babait tend trashiguan ishin:Hakordi,Sezhui dhe Lastanda.Keta 6 persona krijuan shkollen e magjise e cila quhej "LLASGH".Ata moren inicialin e secilit dhe i vendosen kete emer.Por bene te mundur qe kushdo qe do te lindte nga familja e tyre ,do te ishte patjeter magjistar dhe mund te shkoje ne kete shkolle vetem ne moshen 16-vjecare dhe jo me vone.Ata e donin shume mamane dhe babne tend.Mamaja dhe babai yt jane magjistaret me te forte,por ti ke fuqi me te forte se ata.Ata ngaqe i kishin perzemer,babane dhe maman tende te dhane ty fuqine me te madhe ne bote.Pastaj pjesen tjeter te historise do ta mesosh ne vazhdimesi.
-Por mamaja do te ma thonte ne moshen 17-vjecare!Mos ndoshta qe mos te shkoja ne shkollen e magjise?-tha Hermiona.
-Ke te drejte,pasi ajo nuk donte te te conte sepse.mendon se eshte me rrezike-tha gjyshja.
-Nuk dua te te rrezikoje,Hermiona-tha mamaja.
-Do isha e zhgenjyer shume ne qofte se nuk do ta merrja vesh-tha Hermiona.
-Me fal,-tha mamaja.
-Te kam falur!Por me nje kusht te me thuash se si behet magjia-tha Hermiona.
-Atehere,thuaj ate qe deshiron dhe me pas shto behu-tha mamaja.
-Dua nje torte,behu-tha Hermiona.Uau funksionoi.
-Hermiona nuk dua qe te abuzosh me fuqite magjike te lutem,-tha mamaja e saj.
-Mos u shqeteso e dashur,mama-tha Hermiona.Ne qofte se me lejoni dua te kthehem ne dhomen time.
YOU ARE READING
The Magic Girl
Misterio / SuspensoNje vajze e quajtur Hermiona,eshte vajza e nje familjeje magjistaresh.Per 1-vjetorin e saj ajo merrnga gjyshja e saj, nje hajmali si dhurate.E cila kishte magji te fuqishme te cilat mund te komandohen vetem nga Hermiona.... ...