X : Ce Mrs esti ?
Bia : Styhorpaylikson. Mereu asta a fost o intrebare complicata pentru mine. Cu totii avem perioade in care credem ca ne-am ales favoritul dar apoi realizezi ca nu poti sa ii compari :))) Si da, sunt una din persoanele care a ramas si langa Zayn dupa toate cele intamplate.
X : De cat timp esti fan ?
Bia : 2012. Poveste interesanta... =))))
X : Spune.mi povestea care te.a facut fan
Bia : Ei bine sa fii fan inseamna ceva, dar sa fii directioner inseamna infinit mai mult. In 2012 am ascultat pentru prima data 1D. A fost o perioada in care sora mea ii placea si m-a molipsit si pe mine doar ca la mine a fost iremediabil =)))) Prima melodie pe care am auzit-o a fost One way or another si la prima vedere Liam a fost "alesul" =))) Ei bine atunci am ascultat doar melodia asta, dar au intervenit din nou in 2013 si de atunci sunt directioner. Perioada interesanta din viata de directioner a fost documentarea. nu stiam mare lucru despre ei dar eram dornica de cunoastere. De grupul official am aflat tarziu din pacate, abia in 2014 m-am inscris si m-am alaturat acestei familii minunate aka agenti de FBI =)))
X : Melodia preferata ?
Bia : La intrebarea asta clar nu pot sa raspund. Au un stil complex de muzica, care iti trezeste 1000 de sentimente, e uimitor.
X : Idolul tau ?
Bia : Pot spune ca am o obsesie pentru trupe.De-a lungul timpului trupele au fost cele la care am vazut eu acel ceva. 5H,5SOS, 1D, Enavescence,We are the fallen si Little Mix sunt doar cateva din trupele care si-au spus cuvantul in viata mea.
Si vorbind de idoli, nu cred ca am unul care ar putea sa fie "modelul meu in viata". Majoritatea artistilor pe care ii ador fac parte din viata mea, in mare parte sunt viata mea. Daca vorbim de actori, Elizabeth Gillies, Alexis Knapp, Indiana Avans, sunt doar cateva dintre femeile pe care le idolatrizez in lumea actoriei. Iar despre muzicieni, Ariana Grande, Rihanna, Camila Cabello, Christina Aguilera, Aerosmith,, Alex Hepburn, , Christina Perri, Ellie Gouling, Ed Sheeran, Hozier, Katy Perry, ii consider in adevaratul sens al cuvantului inzestrati cu talent.X : Talente ascunse ?
Bia : Desenul, nu e un talent, e o pasiune, imi desenez sentimentele pe o foaie, e relaxant.
Si scrisul, intotdeauna mi-am dorit sa scriu ceva important, o carte de exemplu dar nu mi-am facut inca curaj nici sa incep una pe Wattpad =)))X : Culoarea preferata ?
Bia : Negrul, e o culoare, adica practic o nonculoare, care nu exprima multe. Prefer sa nu ma las citita. Negrul e profund si dur. Dar pe locul 2 la culori preferate clar e turqoise-ul.
X : Ce mesaj ai pentru directioneri ?
Bia : Vreau sa ii rog sa nu isi piarda speranta.
Speri sa ii intalnesti si nu ai facut-o..Nu inceta sa visezi, asta e lucrul pe care il putem face cu totii.Si va mai rog sa ascultati macar odata punctul de vedere al baietilor. Cel mai bun exemplu a fost "sarcina" Brianei. A fost un haos total in fandom fara ca Louis sa spuna macar un cuvant care sa confirme sau nu speculatia. Nu uitati ca petru ei suntem aici, datorita lor suntem o familie. Va iubesc.
CITEȘTI
Interviu cu Directioneri
SonstigesHei , cred ca titlul spune tot . Cine are ideei de interviu cu scriitori de pe wattpad as vrea sa aud .