#4

76 9 0
                                    

Nüüd on möödunud paar nädalat. Täitsa hästi on läinud kõik. Vist. Igatahes Stinvald õppis mind tundma ja sai õpetust kui mulle külge lüüa. Kunagi eelmine nädal vist läks Stin poodi mulle süüa tooma. Ta ise ütles, et ta teeb kiiresti aga kui umbes tund oli möödunud ei olnud teda ikka kodus. Otsisin siis teda. Kuskil poe juures kuulsin enda kamba hääli. Läksin siis lähemale ja kes maas oli? ülla ülla STINVALD! Ma aitasin siis ta püsti ütlesin poistele, et ma hiljem räägin nendega. No Liisa oli rääkind neile midagi vist. OKEI räägime mis siis praegu toimub. Kohe hakkab kool. Oleme juba Liisaga kooli ette jõudnud. Minul oli seljas beež kleit ja jalas sama värvi kingad. Liisal oli türkiis sinine põlvedeni kleit ja super meik. Mina meigiga ei viitsi kunagi jamada.Ma ei saa aru tüdrukutest kes meigivad ennast poiste pärast. Viskan pilgu klassiõdede peale kes on nagu barbid. Mitte ilusad vaid sellised...mmm krõhvad. Hakkas meie kooli hümni viis. Nagu kedagi kotiks ka see. Algab dire kõne. Pla pla pla dire pläma. Pööritan silmi. Ma ei viitsi kuulata seda kui hea on meie koolis käia. Really?

Nüüd on see ''aktus'' läbi. Kõnnin siis juba kodupoole kui paneb külma käe mu õlale. Ma ehmusin ikka väga. See oli Stin. ''Lollakas'' sisistasin läbi hammaste. Me kõndisime koos. Proovisin Eest ära põgeneda aga ta tuli ikka järgi.

Täna midagi rohkem ei juhtunud. Õhtul kuulasin muusikat ja chattisin Liisa ja Katiga. Sõin jne

*2. september*

Ärkasin ülesse äratuse peale. Panin siis kõrvaklapid pähe ja avasin spotify. Panin kõige lemmikuma playlisti ja valisin riided välja. Roheline top ja laiad lõhkised teksad. Läksin vannituppa ja käisin pesus, vahetasin riided, pesin hambad ja tegin kerge meigi. Läksin siis kööki ja tegin putru ja võikusid kooli kaasa. Miks? Meie kooli toit maitseb nagu okse. Kui ma olin ära söönud võtsin külmikust apelsiini mahla ja võikud. Siis panin oma musta käekotti. Läksin siis koridori ja panin lühikese kontsaga kontsakingad (that logic :D) jalga. A jah vahepeal oli Stinvald ka ülesse tõusnud. Temast ma ei viitsi mõelda. Ta on mulle paljugi piinlikust valmistanud, aga küll temagi kooli jõuab.Me leppisime kokku, et me ei suhtle koolis. Loodan, et ta seda ei riku.


Kui ma kooli sisse astusin jäid kõik mind vaatama. Kuulsin ainult inimeste sosistamist ''Tal on päris hea stiil'' ''Kole'' ''Ma ei saa aru kuidas ta poistele meeldida saab''. Pööritasin viimase lause peale silmi kui kuulsin keda hüüdmas ''bitch-e siia kooli ei lubata!''. Vaatasin sinna ja seal oli Randi. ''Oota mida?'' küsisin väikse uudishimuga. Nägin kuidas Stin jõudis kooli ja tüdrukutel ja suu lahti. Ime, et ila tilkuma ei hakanud. ''Bitch!'' Ma viskasin oma käekoti maha ja liikusin kiirete sammudega sinna ja panin talle labakäega vastu põske niiet ta kukkus maha. Ta tõusis kohmakalt püsti ja hakkas kätt tõstma kui keegi haaras sellest kinni. Vaatasin siis enda kõrvale ja seal oli Stinvald. Ma hakkasin Randile lõuksi andma kui Stinvald kallistas mind. Ma ei ütleks, et see ei oleks meeldinud vaid see oli päris talutav. Ta lõhn oli päris hea. Olin siis natuke aega ta kätevahel kui ma nägin Liisat ja Irenet minu poole jooksmas nende taga kõndisid Karmo ja Henry. Lükkasin natuke Stinvaldi eemale aga ta hoidis minust tugevasti kinni. Ma hakkasin sosistama vaikselt, et lase mind lahti kui ta sosistas mulle vastu ''.....................


----------------------------

Loodan, et teile meeldis :)

Kindlasti Vote <3

Halvad sõbradWhere stories live. Discover now