Medya Buse.
Buse zengin bir ailenin on yedi yaşındaki tek kız çocuğudur. Babası ÖZTUNÇ şirketinin müdürü ve oldukça zengin. Bu nedenle kız biraz şımartılarak büyütülmüş. Bu ailenin bir de erkek çocukları var ama üç yıldır onu kimse görmüyor, nerede olduklarını bilmiyorlar. Babası onu ilk başlarda takip ettirse de izini kaybettirmeyi başarmış.
Okullar kapanalı bir hafta olmuştu. Keyfine düşkün kızımız Buse tatile gitmek istiyordu. Bu konuyu akşam sevgilisi Almanya'dan gelince konuşacaktı. Sevgilisi olan Anıl, EREN şirketinin gözde oğludur. ÖZTUNÇ ve EREN şirketleri ortaktır. Buse bu iki ailenin arasını bozmamak ve geleceklerini garantiye almak için Anıl'a katlanıyor. Sonsuza dek katlanacak gibi de duruyor çünkü bir ay sonra nişanlanacaklar. Buse isteksiz olduğu halde onu istemediğini kimseye belli etmiyor. Anıl'ı sevmediğini sadece en yakın arkadaşı Ece biliyor. Ece'nin ailesi orta geçimli bir aile. Buse gibi şımarık büyütülmemiş hanım hanımcık kız Anıl'dan hoşlanıyor ama korkusundan kimseye anlatamıyor.
Akşam oldu, Anıl Almanya'dan döndü. Kızın şoförü bu şımarık kıza daha fazla dayanamayıp işi bıraktığından kızı evden almaya Anıl geldi.
Birlikte lüks bir restorant da yemek yedikten sonra sahile indiler. Biraz yürüdükten sonra boş bir bank bulup oturdular. Buse hemen tatile gitmek istediğini söyledi. "Daha yeni Almanya'dan döndüm. Bir iki hafta sonra gideriz." dedi Anıl. Buse sesini yükseltip "Ben hemen gitmek istiyorum" dedi. O kadar yüksek sesle söylemişti ki etraftakilerin dikkatini çekti. Anıl "Bunu daha sonra konuşuruz herkes bize bakıyor seni eve bırakıyım." dedi. Buse itiraz etti ama Anıl onu dinlemeyip eve bıraktı. Buse eve giderken takip edildiklerini hissetti ama babasıdır diye umursamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİTLİ KAPI
Teen FictionGerçek aşkı tesadüfen bulduğuna inanan 2 genç ailelerine rağmen nasıl bir hayat kurabilir? Gerçek aşk gerçekten tesadüf müdür yoksa tesadüf değil midir? Bunlar ve buna benzer soruların cevaplarının oluşturduğu hikayem karşınızda umarım beğenirsiniz.