Danisha p.o.v.
Wow dat was echt awesome! De enige echte Niall Horan! Ik denk wel dat ik hem leuk vind... Maar wat als hij mij niet leuk vind? Straks vraag ik hem ofzo en dan zegt hij van ja je bent wel aardig en leuk maar die op die manier. Dit kan nog eens fout aflopen.. "Guys het begint al wel laat te worden.." zeg ik. "Ik bel Paul even dan vraag ik even of hij ons kan ophalen" zegt Niall terug. Niall pakt zijn telefoon en toetst een nummer in.
"hey"
"echt?"
"o"
"dan hebben we een probleem"
" ik zal het zo even doorgeven"
" is er nog iets?"
"nee? oke. doeii"
Niall hangt op en kijkt ons ernstig aan. "We hebben een probleem" Niall legt een heel verhaal uit dat heel het managment op vakantie is en niemand ons kan ophalen en dat hun huis hier keiver vandaan is.
"Nou jongens! Ik heb een geweldig idee!" schreeuw ik. De jongens kijken elkaar een voor een aan en kijken dan naar mij. "Wat is je idee Danisha?" vraagt Liam. "Jullie blijven lekker bij mij slapen, maar ik kom een matras te kort dus er moet iemand bij mij slapen" ze ik opgewekt. De jongens aarzelen en stemmen dan vrolijk mee. "Oke maar een ding, wie slaapt er bij mij?" De jongens kijken allemaal tegelijk naar Niall en hij kijkt de jongens met een vernietigende blik aan. Vind hij het erg....?
Niall p.o.v.De jongens zijn echt niet chill aan het doen. Ze weten dat ik Danisha leuk vinden en daar gaan ze dan gebruik van maken. Harry heeft ook een oogje op iemand maar daar ga ik ook niet mee lopen spotten ofzo. "NIALL?!" hoor ik opeens naast me geschreeuwd. "huh? ja wat?". We lopen je al zowat 5 minuten te roepen en jij blijft levenloos voor je uitkijken" zegt Harry. "Maar wat is er dan?". "Vind je het goed om naasr Danisha te slapen?". Ik knik en zink weer in mijn gedachten. Ik denk dat Danisha leuk vind. Maar straks vraag ik haar en dan zegt ze van je bent wel aardig en leuk maar niet op die manier. Dit kan nog eens fout aflopen. Misschien moet ik het maar aan Louis vragen hij helpt me altijd met dit zulk dingen. Hij plaagt me er dan wel mee bij hij blijft wel sirieus. Ik sta op en wil naar louis toe lopen maar dan besef ik me dat we gewoon nog in een kring zitten. Dat doe ik zo wel. Ik kan me het eigenlijk niet voorstellen dat ik vanavond met het meisje van mn dromen mag slapen. Ik ga echt mijn best doen om haar gelukkig te maken.
---------------------------------------*
kort hoofdstukje maar het is inmiddels al 22:10
doeii carrots!! enjoy!
JE LEEST
Unforgetable Niall Horan dutch fanfiction
RandomDutch Niall Horan fanfiction-- Danisha is bijna jarig en met haar vriendin Jip maakt ze een lijst met de mensen die mogen komen. Maar wat als jip met een geweldig idee komt? Iets wat hun hele leven kan veranderen? Kom erachter in: Unforgetable