-1-

11 2 0
                                    

O gün herzaman ki gibi okula gidiyordum hava biraz kapalıydı dersimiz türkçe ydi ve uykum gelmişti zil çaldı ve eve doğru yol aldım eve girdim ve annem bana yemek yapmıştı çorbamı içtim ve Ödevi mi yapıp yattım.

uyandım ve okula doğru yol aldım yine hergün gibi aynıydı sınıfa girdim ve elime hir kitap alıp okumaya başladım kitabın türü sihirli güçleri olan bir çocuğu anlatıyordu zil çaldı ve öğretmenimiz sınıfa girdi ders başladı matematikti sonraki ders ise sosyaldi ve son derse gelmiştik türkçe ydi zil çaldı ve çıktım eve doğru yol aldım ve gökyüzünden k9caman bir uçak geçti ve bayada alçaktaydı kafamdan aşağı yem yeşil bir madde döküldü etrafımda kimse yoktu ilkte korkup çığlık attım ve çığlık atmanın fayda olmadığını anlayıp eve koşa koşa gittim bi garip hissediyordum anneme gözükmeden banyoya girdim annem bana seslendi ve yemeğin hazır olduğunu söyledi yıkandıktan sonra yemeği tabağıma koyup yedim annemle pek yüz yüze gelemiyorduk annem ya salonda yada odasında olurdu babam öldüğünden beri annem bi durgunlaştı onun bu durumuna çok üzülüyordum fakat belli etmiyordum herneyse odama gidip yattım ve tir tir titremeye başladım korkudandı.

Bu günkü o şey cidden beni korkutuyordu ben bunları düşünürken sabah olmuştu bile kıyafetlerimi giyip okula gittim okulda o kadarda popüler bir çocuk değildim daha çok içine kapanık biriydim bir çocuk geldi ve beni sıkıstırdı benden paramı istedi ilkte biraz korktum sonrasında ise içimde birşey vardı sımsıcaktı aynı bir alev gibi ve bunu der demez ellerimde gri bir ateş beliriverdi koca oğlan irkti ve buda ne diyip geri geri adım atarak kaçtı bende ne olduğunu bilmiyordum elim acımıyor du bir su bulup ateşi söndürme yi denedim fakat hicbirsey olmadı bende kendim denedim kendimi zorladım ve bir anda söndü nolduğunu anlamamıştım ve eve koşarak gittim odama girip kapıyı kitledim annem hayla uyuyordu.

Git gide korkuyordum napıcağımı bilmiyordum ve aklıma o yeşil şey geldi düşünmeye başladım o kadar saat düşündükten sonra ise uyuya kalmışım ve uyandığımda beni yeni bir hayat beklediğini anlamıştım ve hiçbir şeyin de aynı olmayacağını biliyordum ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatın Sana SunduklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin