Cap-11 Pentru ultima data

20 2 1
                                    

~Perspectiva lui Alex~

Ma intalnesc cu un prieten din copilarie. Eduard sau cum i se zice Edi. Ne stim de la 5 ani si am nevoie de el mai ales acum ca m-am despartit de Jasmin,singura fata care o iubesc. Recunosc ca si eu nu stiu ce am avut de am sarutat-o pe frunte pe Lucy si sa o tin de mana. In fine...vine Edi.
-Edi,decand nu te-am mai vazut.
-Da eu trecut 15 ani. Ce bine ca ne revedem ma bucur ca m-am mutat iar aici. Pana acum am stau in Anglia.
-Te rog. Nu imi mai aduce aminte de Anglia. De-abia am venit si... da am fost bine-inteles cu Jasmin.
-Uuuuu. Fata aia draguta.
-Mda...
-Ce?? Am zis ceva prost?
-Nu,nu doar ca... m-am despartit de ea acum o ora. Defapt ea de mine.
-Pari trist. Dar de ce??
-Nu stiu! DA ? SUNT UN FRAIER.
-Usor calmeazate. Dar ce ai facut gresit? Ce s-a intamplat? Ce ai facut?
-Nu stiu ce am avut. M-am tinut de mana cu Lucy si ap sarutat-o pe frunte. Ma vazut. Ma vazit Jasmin.
-CE BA? Ce te-a apucat? Este foarte draguta ea. Nu Lucy Ci ea.
-Nu conteaza. -cu lacrimi in ochi-
Eu plec de la masa care statea cu el. Il las singur merg acasa si ma uit la ultimele poze cu noi. O iubesc. Vreau sa ii spun asta. Merg la ea. Este la alta prietena. Genifer...

~Perspectica Jasminei-

-Genifar...
-Inca il placi?
-Normal. Dar il urasc in acelasi timp.
-Bate cineva la usa Jasmin.
-Raspund eu.
Imi sterg lacrimile de la ochi si ma deschid usa. Cine crezi ca era? Alex.
-Jasmin...
-Pleaca... -aratandu-i poarta-
-Te iubesc...
El ma saruta frantuzesc si ma imbratiseaza. Este o placere cand ma saruta da NU
-Alex. Nu sti cat mai facut sa sufar. Nu,nu te mai iubesc. Ce ti-am zis atunci in parc? Sa te puna Naiba sa te mai aringi de mine...pleaca ca sa nu iti dau o palma.
-Imi pare rau...
-Nici nimic. Pa.
Ii dau o palma pe picior si ii ramana urma maini mele. :))) desi ma durea cand il bateam ma facea si sa ma simt mai bine. Ii inchid usa in fata si imi bag fata intr-o pernuta de-a lui Genifer sau Geni cum ii zicem.
-Poti ramana cu mine aici Jasmin.
-Normal,mersi Geni.

De-dimineata
Primesc un mesaj...brr...brr. Ah da Alex. De ce am inca numarul asta de telefon aici? Am sa-l sterg dar sa citesc mesajul mai intai...
Alex: Am sa ma ucid daca nu ma ierti. Stiu ca inca ma iubesti dar ceva de impiedica sa imi zici asta.
Eu: Vrei sa ma lasi o data?
Alex: Te iubesc!
Eu: Vrajeala. Ma iubesti pe NAIBA
Alex: Te rog...
Nu ii mai raspund arnc telefonul pe podea si atat. Nimic mai mult.

Diseara
La stiri ma uit impreuna cu Geni. Este o stire despre un accident. Un incendiu. "LA ORA 3 DIMINEATA UN TANAR NUMIT ALEX TAYLOR DA FOC LA CASA UNDE STATEA DOAR EL. CAUZA AR FI O POZA CU O FATA CARE SE SPUNE CA O IUBEA FOARTE MULT. EL SE AFLA IN STARE CRITICA LA SPITALUL H spital H"
-Geni...
-O daa...
Incep sa plang in perna. Geni ma duce la spital il vad prin geam pe Alex. Se aude un bipait. Doctorii il duc pe Alex intr-o camera necunoscuta.
-UNDE IL DUCETI?
-LA OPERATIE.
-NUUUU. VREAU SA IL VAD. SA IL IMBRATISEZ SI SA-L SARUT MACAR PENTRU ULTIMA DATAAAA.
Icep sa plang pe umarul lui Geni. Dar nici macar doctorul nu imi mai raspunde.

DUPA O ORA
Doctorul vine la noi ne spune bland "A murit" Eu eram in stare de soc si incep sa fac scandal in spital.
-CUM? DOCTORI PROSTI. NU ATI REUSIT SA IL SALVATI IL IUBEAM. ERA SINGURUL. AMARATILOR.
-Opreste-te -imi spune Geni bland.
Ma inbratiseaza si ma duce acasa.

Hei. Asta este cam toata cartea. O sa fac o carte tot legata de asta. Aceasta carte a fost cu aceste 11 episoade doar PARTEA 1. PARTEA 2 AM SA O FAC CAM PESTE 2 ZILE SAU CAND O SA AM INSPIRATIE. MERSI CA M-ATI URMARIT. VA PUP

♡ kaly♡

Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum