Girdiğimiz sınavdan 313,3131 almıştım. Ve cenabetlikten olsa gerek 45 numara botları olan hüso da aynı puanı almıştı. Tahminimce aynı liseye gidecektik ama bunları dusunmemem lazımdı çünkü yaz tatilindeydik. Ama Kurdish neco yaz tatilimi berbat etmişti. Millet doyasıya 31 çekiyor, hatta eve karı atıp milli oluyolardı. Ama benim günlerim beth'i tıraş ederek ne kadar pürüzsüz olduğunu ölcmekle geçiyordu. Tek taşakla daha önce 31 çekmeyi denemiş fakat başarılı olamamistim. Fakat emindim ki kürt necodan intikam alacaktim. Almalıydım! Bu arada yaz tatilinin sonuna yaklaşmıştık ve hangi liseyi kazandığımız açıklanacaktı. Birkaç gün sonra televizyonda haber olarak verdiler şu siteden bakabilirsiniz diye bende hemen koştum pcnin başına heyecanla girdim siteye.. NE?! DİYARBAKIR GAY MESLEK LISESI MI?! BEN BÖYLE BIR TERCIH BILE YAPMAMISTIM KI! Ağlamak üzereydim. Sesimi duyan babam içeri geldi ve neresi diye sordu. Bende Diyarbakır anadolu lisesi diye salladım. Babamın gitmesinin ardindan hemen hüso'yu aradım nereyi kazandin dedim. Diyarbakır gay meslek lisesi dedi. Fakat nedense bana seviniyormus gibi geldi.. Yoksa?
Hayır. Böyle bise olamazdı. Fakat yinede moralim bozulmuştu.. Akşam babam sizin lisenin yakınlarından ev tutucaz orda kalacaksın dedi. Bende babama hüso da ayni yeri kazandi beraber kalırız husoyla dedim. Ama dusunmesigim bise vardı. Babamlar Diyarbakır anadolu lisesinin yakinindan ev tutacakti.
Ama ben Diyarbakır gay meslek lisesine gidiyordum? Aha şimdi sıçtım.. Arada en az 20 km vardı. Neyse bi şekilde hallederdik. Babam bir sürü telefon görüşmesi falan yaptı en sonda bi ev kiraladı. Hüsoya anlatmistim biliyodu olayı. Normalde istemeyeceğini düşünürdüm ama benle kalmaktan çok mutlu gibiydi. Her neyse biz o eve taşındık yerleştik tek yatak odası vardı o yüzden hüsoyla ayni yatakta yatıyoduk ama zaten arkadaşımdı bişe olmazdı. Neyse böyle derken lisenin ilk gunu gelmiş çatmıştı bile..