SPRİNGTRAP

41 3 0
                                    

Aradan 6 yıl geçti Scarlett evinde oturuyordu ve bir anda telefonu çaldı ve telefonda .
-merhabar efendim. Freddy fazbear da eleman olarak eğlenceli bir hayata atılmak İSTERMİSİNİZ.

+ oraya geliyorum!

Scarlett aslında hayır diyecekti fakat 6 yıl önce gazete de gördüğü şeyleri kanıtlamak istemişti.

Her neyse işe girdi aynı korkunç şeylerle 6 gün sonra tam cikacekken bir kaza sonucu freddy fazbear pizza nin üstüne sıvı beton döküldü ve mühürlendi.

Daha sonra Scarlett sonsuza kadar onlarla kalacağını anladı. Ve agliyip korkudan çığlık attı . Önünde bi anda freddy belirdi ve onun karnıni bir satır ile deşdi. Öldü sandı ve freddy yok oldu.

Scarlett depoya saklandı kendini bir şekilde iyilestirdi nasıl oldu soyliyim SPRİNGTRAP adında bir kostum buldu. Onun yani kostumun yanında bir şişe su buldu içti ve karnındaki deşik geçti. Ve belki robotlar onu tanımaz diye SPRİNGTRAP kıyafetini giydi. Sadece kolunu soktuğu anda aci dolu bir çığlık atti kolu koptu! Ağladı çığlık cigliga bağırdı kıyafeti n yanındaki suyu içmek istedi eline aldı ve belki ise yarar diye içti ve gecti kolu geri geldi şaka gibi oldu!

Kıyafeti giydi ama tam 3,50saat sürdü bir yeri kesilmesin diye çok çok dikkat etti buna ragmen heryeri kanadi.

Yanındaki kutudan sesler gelmeye başladı kutuyu açtı ve içinden biri çıktı.

Onu görünce burada ne arıyor diye sormak için ona dokundu fakat adam anında yere düşüp geberdi. Kıyafetin elleri büyülüydü. Freddy nin yanına olduğu odaya gitti intikam almak için ve ona değer değmez freddy nin kafası koptu.

FNAF: kabus başlıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin