Hartaanval deel 1

34 0 0
                                    

Ik word wakker met Een schok. Ik ben nat Van het zweet deur Mijn zoveelste nachtmerrie. Maar Het is telkens de Zelfde. Waarom? In Elke droom krijg ik Een hartaanval en word ik wakker. Waarom? Wilt Mijn Bewust Zijn mij IETS vertellen? Hoe dan also Het is al 06:30  DUS Moet ik opstaan ​​en naar school.

Op school

Ik ben Nog Maar Juist op school en merk DAT ER IETS Verandert is. Maar wat? Aah nu Begrijp ik Het, van Iedereen doet super opgeschrikt, Alsof Ze schrik Hebben voor iets. Ik Dacht Eens na, wist Het Niet DUS ik besloot OM Het aan Lisa, mijn vriendin, te vragen. Maar waar was ZE? Ik Keek rond en Daar was ZE. Ik rende naar Haar teen. Ze Keek in de andere Richting DUS ik tikte op Haar schouder. Ze schrok en sloeg Een kreet, Toen Ze zag DAT ik het maar was Lachte ZE en excuseerde Zich. Ik Vroeg Waarom Zei en van Iedereen Zo geschrokken Deden en Kreeg grote Vragende Ogen terug. Heb Je Niet Naar het nieuws gekeken? Er Zijn meisjes ontvoerd. Het begon met 1 meisje Maar DAT Werd niet vermeld tot nu wil er is Weer een meisje ontvoerd. Keek ik ontmoette geschrokken Ogen en daad nu also opgeschrikt.

De school uit

Ach Eindelijk naar huis! Maar ik Moet te voet naar huis en ben bang OM also ontvoert te Worden. Ik vertel Het aan Lisa. Ze begreep Het eigen ZE Bracht me thuis, Maar nu Moet ZE wel Zelf Alleen naar huis. Ik Vroeg ik van Mijn Ouders Moest vragen jou naar huis te Brengen Maar Ze weigerde. Ze Ging weg, op weg naar huis, Alleen ...

22:57 ik ga slapen

Ik Kruip in Mijn bed en probeer te slapen Maar Het lukt Niet Het is Ondertussen al 0:43. Ik blijf Proberen en uiteindelijk val ik in slaap.

De Volgende Ochtend

Het is 06:57 DUS ik ben Laat. Ik spring recht doe Mijn kleren aan en tijdens DAT ik Mijn kleren aan daad Dacht ik aan de nachtmerrie sterven ik Weer had meer dan mij sterven Een hartaanval Krijgt. Ik eet Snel Een boterham met chocoladepasta en wandel naar school. Ik was Nog Altijd bang DAT ik ook ontvoerd Werd DUS ik schrok zelfs bij Mijn Eigen voetstappen.

Op school

Ik ren Het schoolplein op en ga op zoek naar Lisa, Maar ik Vindt Haar niet, ik Vraag Het aan de Anderen Maar sterven Weten Het also niet. De Bel Gaat DUS Gaan we naar Binnen. Lisa is hier Nog Altijd niet. En Plotseling Komt de hoofddirecteur Binnen. Er is IETS Goed mis willen sterven Kwam Zelf Niet Toen er Een leerling op de lerares sprong en wenste DAT ZE sterf. HIJ Begon te Praten: including sommigen van jullie al gemerkt Hebben is Lisa Depoorter hier Nog niet. Ze is ...

-------------------------------------------------- ----------

Als je Het wil Weten bij 7 Lezers Komt deel 2

                                     XXX

HartaanvalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu