Ze is vermist tijdens Het Naar Huis Gaan. We denken DAT ZE ontvoerd is omdat' er al 2 meisjes ontvoert are en omdat' we Haar fiets ontmoetten Een stuk t-shirt Hebben terug Gevonden 2 straten van de scholen verwijdert. This was Het dan tot ziens. Zei de hoofddirecteur. Ik Begon te Schreeuwen: Tot ziens tot ziens !!! Er is a meisje van JOU school vermist en Misschien ontvoerd en jij zegt tot ziens!?!? Van Iedereen schrikt super hard van Mijn reactie Maar Mijn woede slaat dan tot verdriet, ik beginnen te Snikken en te huilen. Ik ren Het lokaal uit regelrecht Naar het meisjestoilet Waar ik mezelf opsluit in Een van de toilethokjes. Ik huil en huil en huil.
20 min. later
Ik sta droog heb dorst wil ik heb mezelf leeg gehuild, ik wil uit Mijn toilethokje kruipen Maar hoor Plotseling de stam van Marie, mijn andere vriendin. Gaat het? Is alles goed? Ik bedoel Natuurlijk Niet Maar Gaat Het ?? Zei Marie. Ik doe het slot van Het toilethokje en schrik van mezelf te openen in de spiegel. Mijn Ogen Staan super rood en dik. Ik zie DAT-Marie also schrikt Maar ZE Komt me direct troosten. Ik zeg bedankt Tegen Marie drinken wat water. Ik ga naar de hoofddirecteur en verontschuldig me. HIJ Zegt Niets DUS ik mag Een straf verwachten ouderkrant Maar Plotseling says HIJ: Nee, je Hebt Gelijk Moet ik me wat meer als Een directeur Gedragen. Lief, Vriendelijk en zorgzaam. Gaat Het Een beetje ?? ik zeg DAT Gaat het wel. HIJ Begint aan Een saaie speech en ik val in slaap, toch Een Soort van slaap wil Mijn Ogen Waarmee ik de directeur hiel De Tijd Heen en Weer zie Lopen Blijven geopend.
Na de toespraak
Ik sta recht neem afscheid van de directeur en ga Naar het Schoolplein. Op het plein de school ren ik direct naar Marie. De laatste les is straks. Je Hebt alle verminderen gemist. Zei Marie. Aah zat ik zolang bij de directeur? Ja. Zei Marie.
Na de school
Dag Marie. Zei ik Tegen Marie en Ging naar de straat Waar Lisa Haar fiets werd Gevonden Maar je Kon Niet in van uit de straat. Ik zag Lisa Haar fiets Liggen Begon Weer te huilen en rende weg. Nog 5 min. en ik Kan In mijn bed kruipen en Hopen DAT Het Een droom was. Ik stopte zelfs aan Een bankje OM nog wat te drinken en Plotseling hoor ik iets in de bosjes er IETS sprong uit de struiken en ...
-------------------------------------------------- -----------------------------------
Haha !! Ik doe Niets liever dan Het spannend maken for jullie !!!
Bij 12 lezers komt deel 3
XXX
JE LEEST
Hartaanval
Mystery / ThrillerEen spannend verhaal over een meisje dat moeilijke tijden meemaakt.