6:00 s'ochtends
Tring tring! Zucht weer een saaie dag.. Ik stap uit mijn bed en loop naar mijn kast toe. Ik pak een leuk zwart jurkje met een gouden draak op de achterkant en doe het aan. Ik pak mijn katana van de muur en loop naar beneden. "Heyy jij bent vroeg op!" zegt Alice vrolijk.
Je weet toch dat ik altijd zo vroeg op te sta om te trainen.."Jij traint echt te veel,neem je nooit eens pauze.." zegt Alice met een grote glimlach. Ik ga trainen, ik zie je vanmiddag! "Oke trainverslaafde.." zegt Alice. Uchh waarom moet zij altijd ergens mee bemoeien..
Ik loop het huis uit en teleportreer mezelf naar het trainingsveld. Eerst oefen ik alle natuurelementen: Wind,Aarde,Vuur,Bliksem en Water.
Daarna gooi ik met kunai's en shurikens op verschillende doelwitten. "Zo zo jij bent vroeg bezig met trainen" hoor ik iemand achter mij zeggen.Snel draai ik mij om en kijk ik waar de stem vandaan komt. "Ik sta voor je.."
Ik draai mij snel om en zie een man met een oranje masker voor mij staan.
Wie ben jij en wat wil jij van me?? "Ik ben Madara en ik wil dat je bij ons aansluit bij de Akatsuki" zegt Madara.Waarom zal ik bij jullie aansluiten.. "Ik weet dat jij verlangt naar meer macht en denk erover na.." zegt Madara serieus. Ik wil nog wat zeggen tegen hem maar hij is opeens verdwenen..
Uchh whatever ik ga weer verder trainen.. Ik pak mijn katana van mijn heup en oefen een paar technieken.Wat wil de Akatsuki nou van ons..Ik heb geen idee Aiksa... (Aiksa is mijn innerlijke draak, zij is erg sterk en leert mij verschillende verboden technieken.) Ik weet zeker dat de Akatsuki ons niet met rust laat.. Dat denk ik ook.. Voel jij dat ook? Ja we worden bekeken.. Wat moet ik doen?Ga door met je training ik hou diegene wel in de gaten. Oke wat jij wilt Aiksa.
Na wat zwaardtechnieken neem ik een kleine pauze. Chips ik heb geen lunch meegenomen..Ik zie in de verte mijn zusje aankomen lopen. "Hey zus ik heb wat eten voor je meegenomen!" roept Alice vrolijk. Dankje ik heb mijn lunch vergeten haha. Alice geeft mij het eten en komt naast mij zitten. "Zo hoe gaat de training tot nu toe.." vraagt Alice nieuwsgierig.
Het gaat wel maar het kan beter.."Jij bent de beste ninja die ze hier hebben!" zegt Alice vastberaden. Dankje maar toch verlang ik naar meer.. Ondertussen eet ik mijn lunch op. "Wat dan?" vraagt Alice. Laat maar is moeilijk uit te leggen. "Nee niks laat maar,jij bent de enige familielid die ik over heb en we moeten elkaar kunnen vertrouwen!" zegt Alice boos.
Fijn best wat jij wilt..Sinds Orochimaru onze hele clan heeft vermoord..wil ik wraak nemen op hem en daarom moet ik sterker worden dan hem zelf. " Jana wraak is niet altijd de oplossing op alles!" zegt Alice geiriteerd. Ik zie Alice opstaan en loopt weg. Waar ga je heen? "Naar huis ik heb hier geen zin in..je hebt het alleen maar over wraak dit wraak dat.." zegt Alice boos.
Fijn loop maar weg! Ik sta op en train verder. De lucht word steeds donkerder en zie dat het best laat is. Ik ruim alles netjes op en loop naar huis toe. "Hey Jana!" roept Maya vrolijk. Oh hey wat doe je hier nog zo laat.. " Ik dacht ik ga even gezellig bij jullie langs en kom toevallig jou tegen" zegt Maya vrolijk. Oh leuk ik was net onderweg naar huis loop je met me mee?
"Jaa duhh!" roept Maya vrolijk. {Uchh waarom is zij altijd zo vrolijk..} Samen lopen we naar mijn huis toe. We zijn er en ik doe de deur voor haar open. Kom binnen.Maya stapt naar binnen en rent meteen naar Alice toe. Alice ontvangt haar met een knuffel. Ik ga douchen,ik zie jullie zo weer roep ik. "Ja tot zo" zegt Alice droog.
Ik loop naar boven naar mijn slaapkamer toe. Snel pak ik wat schone kleren en neem ze mee naar de badkamer. Ik neem een snelle douche en trek de schone kleren aan.
Opeens zie ik Madara voor mij staan. "Hallo Jana heb je er al over nagedacht?" vraagt Madara nieuwsgierig. Uuh nee nog niet,maar als ik het weet dan neem ik contact met je op."Dat kan en ik weet dat ik je snel zie..maar je hoeft alleen mijn naam te roepen in je hoofd en ik kom" zegt Madara serieus. Madara loopt naar mij toe en raakt mijn voorhoofd aan. "Zo kunnen we in contact blijven houden" zegt Madara. Ik zie hem verdwijnen..
Huh waarom is hij zeker dat hij mij snel weer ziet..Er gaat iets gebeuren dat je hele leven veranderd..Aiksa weet je wel wat je zegt?? Ja Jana ik was vroeger een moordenaar,maar ik verlang nog steeds naar mensen vermoorden..Ik ga echt niet voor jou onschuldige mensen vermoorden! Dat weet ik maar ooit verlang jij er ook naar..
~Flashback
10 jaar geleden gebeurde er iets vreselijk..Een machtige draak ook wel genaamd Aiksa verwoest veel gebouwen in The Hidden Dragon Villiage. Zij vermoorde onschuldige mensen voor haar plezier en verlangt naar macht. Maar Aiksa word tegen gehouden door de 4e Hokage.De 4e Hokage stopte Aiksa in zijn dochter,om te verkomen dat het weer niet gebeurd. De 4e Hokage stierf maar zijn vrouw kon niet zonder hem leven en pleegde zelfmoord.Die dag word nooit vergeten..Flashback over~
Aiksa aiksa? Hij reageert niet meer..Uch dit doet hij altijd als hij weer geheimzinning zit te praten..Snel doe ik mijn haar in een staart en loop naar beneden en vrijgezel Maya en Alice. Ik denk hele tijd aan Madara's offer en ook wat Aiksa zei..Wat moet ik doen??
~~~~~~~~~~~
Heyy een nieuwe verhaal van mij en xMilkaxOreox. Wat vinden jullie ervan? Jana is erg in de war.. Denken jullie dat ze ooit iemand gaat vermoorden??
Loveyouall <3
Xx
xMilkaxOreox en KakashissAngel
JE LEEST
A new member of the Akatsuki
FanfictionZoals jullie zien weet je al een beetje al waarover het verhaal gaat :p Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Jana Nakamari.Ze woont met haar zusje in The Hidden Dragon Villiage. Een paar jaar geleden is haar hele clan uitgeroeid door Joel. Allee...