Louis, Nick 'i yere düşürdükten sonra üzerine çıktığında Harry onları ayırması gerektiğine karar vermişti. Hızla Louis 'ye yaklaşıp onu omuzlarından tuttu fakat Louis gözü dönmüş bir şekilde Nick 'i yumruklamaya devam etti. Harry onu tekrar geriye çekmeye çalıştığında Harry 'yi öfke ile geriye itti ve Harry masaya doğru savruldu. Kalçası masanın kenarına gelirken oranın çoktan morarmaya başladığını hisseder gibi oldu.
Louis 'nin gözü öfkeden dönmüşken, Harry 'ye zarar verdiğini fark edememişti. Harry tekrar onları ayırmak adına bir atak yaptı ve bu sefer savrulmak yerine karnına bir yumruk yedi. Acı içinde yere düşerken Gemma 'nın çığlığını duydu. Harry, onun çığlık atmasının nedenini, Louis 'nin kapının önünde Nick 'i yumrukluyor oluşuna bağlamıştı fakat Gemma hızlı adımlarla ilk onun yanına geldi.
Louis genç kızın çığlığı kendine gelirken başını yana çevirdi. Harry yerde acı içinde karnını tutarak yatıyordu. Nick ise yerde hemen altında yüzü kan içinde bayılmıştı. Gemma, Harry 'nin hemen yanına çökmüş ona doğrulmasında yardım ediyordu. Louis sadece bir kaç dakika içinde sebep olduğu karmaşaya baktı. Nick onun yüzünden baygındı ve Harry 'ye zarar vermişti. Ve muhtemelen az önce Gemma 'nın güveninin de kaybetmişti.
Louis yavaşça ayağa kalktı ve kan olmuş elini pantolonuna sildi. Fakat buna rağmen Nick 'in kanı hala ellerindeydi. Başını tekrar Harry 'ye bakmak için çevirince kendisine bakıyor oluşunu gördü. "Özür dilerim." ne yaptığını yeni yeni kavrayarak özür diledi.
Harry, yanında ona endişe ile bakan Gemma 'ya bir bakış attıktan sonra konuştu "Bizi biraz yalnız bırakır mısın Gemms?" Gemma tam itiraz edecekken Harry sözlerini tekrarladı. Gemma istemeye istemeye yukarıya çıkarken Harry, Louis 'ye döndü.
Nick baygın olduğu için, konuşmayı başka bir yerde yapmaya gerek duymuyordu Harry. Kapının hemen önü uygundu.Ve sonuçta evin içerisindeydiler. Louis başını eğerek mırıldandı "Özür dilerim Harry, kontrolümü kaybettim ben-" Fakat Harry ona doğru adım atarak sözlerini kesti. "Sınırı aştın." Louis hala yere bakıyordu. Yaramazlık yapmış bir çocuktan farkı yoktu. "Buraya gelmemen gerekirdi. Nick 'i yumruklamaman gerekirdi."
Louis tekrar başını sallasa da Nick 'i yumruklamakta bir sorun görememişti. "Buraya senden uzaklaşmak için gelmiştim. Seni unutmak için fakat sen buna bile izin vermiyorsun." Harry 'nin acı çeker gibi çıkan sesinden sonra Louis başını kaldırdı. Harry tam karşısındaydı. "Beni unutmanı istemiyorum çünkü ben de seni unutmak istemiyorum." Harry üzgünce başını salladı. "Ama neden?"
Louis ani bir hareketle parmak ucunda yükseldi ve ikisinin dudaklarını birleştirdi. Bir sürü şey yaşamışlardı ve ikisi de mükemmel gençlik anılarına sahiplerdi. Mükemmel bir hikayeye sahiplerdi. İkisi de mutlu bitecek bir hikayeye sahipti. "Özür dilerim." Harry 'nin sesi ile Louis başını kaldırdı. "Gay olduğum için özür dilerim." Louis güldü. "Özür dileme." Ardından Harry 'nin dudaklarına bir öpücük daha koydu. "Çünkü ben de Gay 'im..."
...SON...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I 'm Sorry To Be Gay || Larry Stylinson [#1]
FanfictionGay olduğum için özür dilerim Louis. -En yakın arkadaşın Hazza Breaking Harry Series #1 @ Tüm Hakları Saklıdır. ForsakenEugene hesabı dışında hiçbir yerde izinim dahilinde yayınlanmamaktadır.