Capitolul 1

149 5 4
                                    

Gata! Am decis, nu mai suport sa traiesc pentru a fi folosita de toata lumea! S-a terminat!spun eu si ma las pe spate in spre valurile nemiloase ale Rinului.

Am cazut, si am tot cazut pana cand nu am mai simtit nimic,am deschis ochii si am vazut ca aterizasem pe o barca.

Hei, cum ai ajuns aici?ma intreba cineva din spatele meu. Ma intorc si il vad pe el, doi ochi albastrii, par blond carliontat, pielea alba ca spuma laptelui si nu doar atat, ci si un fizic de iti lasa gura apa.

Am...te simti ok?ma intreaba baiatul din nou.

Aaa...da...cred...stai sa verific.spun si incep sa imi verific toate membrele.
Haha...se auzi un ras infundat din partea lui si un zambet fermecator ii aparu pe fata.

Cred ca sunt ok adica nu am nici un picior sau o mana lipsa deci sunt bine , spun si dau sa ma ridic dar am surpriza sa nu pot.

Atunci vine baiatul si imi da o mana de ajutor in timp ce eu scancesc tare de durerea ce mi-o provoca piciorul stang.

Auuu...tip eu tare. Nu pot sa merg, ma doare piciorul stang atat de tare cred ca mi l-am rupt...spun si o lacrima imi parare pe obraz.

Baiatul face un gest tandru si imi sterge lacrima.

O sa fie bine, mergem acum la spital,

Multumesc! Dar totusi as fi preferat sa fiu moarta acum...as fi preferat sa nu aterizez pe barca ta...spun eu si alte lacrimi incep sa imi apara pe obrajii fini.

Cum poate o fata asa frumoasa ca tine sa isi doreasca sa moara? ma intreaba el.

Tu nu imi stii trecutul...spun eu lacrimile mai domolindu-mi-se.

Pai as putea sa il aflu si sa te ajut. Prieteni?

Prieteni.spun eu si il iau in brate.

Acum hai sa te duc la spital si sa aflam ce a patit frumosul tau picior.spune el si eu rosesc. Apropo, care e numele tau?

Zoella,dar imi poti spune Zoe,...al tau?
Joe, spune el zambind ducandu-se spre carma si pornind barca.

In cateva minute am ajuns intr-un port , iar Joe m-a luat pe sus in stil mireasa.

In 5 minute am ajuns la spital.

Asistenta! Asistenta!

Da,dommule. spune o asistenta batrana pe un ton calm.

Are nevoie de un control, cred ca si-a rupt piciorul,spune aratand spre mine

Bine, duce-ti-o in cabinet numarul 4 si o sa vinin cateva minute sa o examinez.

Joe ma duce in sala si ma aseaza cu grija pe patul din cabinet.

Dupa putin timp apare asistenta, ma consulta si ma bandajeaza.

Domnisoara, sa stiti ca aveti o luxatie destul de urata a gleznei si un muschii intins in partea de sus a piciorului unde va trebuii sa puneti gheata constant pentru ca altfel va va durea mai tare iar cu glezna va trebuii sa aveti grija maxima si sa nu calcati cu piciorul stang pentru, in cel mai bun caz, o luna. Acum pentru fisa dumneavoastra medicala, cum s-a petrecut accidentul? ma intreaba pe un ton cald asistenta.

Pai...am cazut de pe un pod destul de inalt si am aterizat pe barca lui Joe.spun si arunc o privire la el si observ ca avea maxima atentie asupra mea asa ca i-am zambit, el returnandu-mi gestul.

Atat pentru astazi, odihna placuta. O sa puteti pleca maine din spital. spune asistenta si paraseste incaperea.

Dupa ce asistenta a inchis usa, Joe a venit langa mine si m-a luat de mana.

De ce ai vrut sa te arunci de pe pod? intreaba el grijuliu.

Pai viata mea nu a fost tot timpul numsi flori si zambete. S-a intamplat cand eram mica...

------------------------------
Hei , asta este prima mea carte de genul deci sper sa va placa . Am mai avut cateva tentative mai de mult de a scrie niste carti , dar nu m-am tinut de ele pentru ca nu mai avean idei, insa acum parca am mii si mii de idei care abia asteapta sa fie scrise aici. Sper sa va placa!

ZoellaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum