-Vino sa iti arat si camera mea! striga Joe ca un copil si ma ia in brate, neputand sa ma opun.
Ajungem in dreptul usii pe care scrie "Joe" , o deschide si intram. Camera lui era la fel de WOW ca a mea, doar ca pentru baieti, bineinteles. (Aveti camera la media)
-Wow tare! spun eu
-Merci stiu, am gusturi bune , plus ca tot eu ti-am facut si tie camera in fiecare an . spuse Joe si imi aparu un zambet larg pe fata.
-De ce zambesti?
-Pentru ca as putea sa merg si singura ,dar tu ma cari in brate. spun si el ma lasa jos si incepe sa ma gadile.
-HAHAHAHA NUUUUUU! tip eu in timp ce radeam.
-Bine, bine, gata ai avut noroc ca nu am avut prea mult chef sa te gadil. spune si face o fata gen "hihihi am avut o replica buna"
-Ok. spun eu total indiferenta, gandul fiindu-mi la altele.
-La ce te gandesti? ma intreaba dragul meu fratior si ma ia in brate.
-La cat de tare ar fi sa avem o usa intre camerele noastre ca sa fie mai simplu sa intram unul la altul...spun eu visatoare
-Pai se pare ca ai mult noroc astazi pentru ca noi chiar avem asa ceva, am facut-o eu cu ajutorul tatei acum 3 ani in speranta ca intr-o zi te vei intoarce si o sa fim buni prieteni.spune Joe inca tinandu-ma strans la pieptul sau tare. Acum hai la culcare ca ai avut o zi lunga.
-Bine, dar...pot sa dorm cu tine...adica nu stiu...ca sa ma simt in siguranta macar o data inainte de a ma gasii EI....
-Da bineinteles! Du-te imbraca-te in pijama si vino la mine in camera.
-Imediat! spun si incep sa sar intr-un picior pana ajung in camera mea.
Ma uit de jur imprejur si vad o usa mare. Intru pe ea si vad un dressing imeeeeens .
A durat ceva sa gasesc sectiunea pijamalelor si mi-am ales o pijama cu pantaloni scurti negri si un tricou negru cu un cap de urs panda pe el.
Apoi am iesit din camera mea si am mers in camera lui Joe.
-Uuu imi place pijamaua asta lol pentru ca eu am ales-o. spune Joe si da din gene ca miss boboc.
-Vai dar imi place modestia cu care ai fost dotat . spun si incepem sa radem amandoi.
-Hai! Vin-o langa mine ca se vede ca ti-e somn. spune Joe
-Parca eu eram mai mare aici ! spun eu si fac botic.
-Pai tu esti, dar atunci cand ai nevoie de mine mai mult ca de oricine, eu sunt. spune Joe si se ridica din pat luandu-ma in brate. Acum hai sa te culci, bine?
-Bine. spun asezandu-ma in pat si adormind instantaneu.
Dimineata urmatoare
Razele soarelui sunt asa de enervante! Adica as mai fi dormit 3 ore dar na, ele trebuie sa fie matinale si sa ma trezeasca pe mine la ora 10 ...
In fine, dupa ce ma dezmortesc ma dau jos din pat cu grija ca sa nu imi deranjez glezna cea fitoasa ca na, ea se luxeaza cand are chef si vad ca Joe nu mai e in camera.
Decid pana la urma sa cobor pentru a imi lua micul dejun . Ies din camera lui Joe, ma duc in baia de pe hol care era si a mea si a lui, ma spal pe dinti, pe fata, ma pieptan, ma machiez si ma duc la mine in camera in dressing ca sa vad cu sa ma imbrac. Pana la urma am ales o pereche de blugi negrii rupti, un top roz pana la buric pe care scrie "I Love Pink" , un lant lung care avea o pana in capat, un cardigan negru si o pereche de conversi negrii.
Asa se face ca dupa aproximativ 30 de minute am terminat si cu imbracatul asa ca am coborat in bucatarie. Acolo era Joe si pregatea micul dejun pentru ... stai ce?!
-Buna dimineata! spune Joe
-Neata! De ce sunt 3 farfurii la masa? intreb eu.
-Pai o sa ia masa cu noi si....
---------------------------
Heeeei! Am terminat si capitolul 4 . Am incercat sa il fac mai lung si mi-au iesit 700 de cuvinte deci cred ca mi-am tinut cuvantul, nu?
A da, si imi cer scuze daca v-am lasat in suspans, insa o sa postez diseara sau maine dimineata urmatorul capitol deci nu aveti mult de asteptat.
Si as vrea sa va rog sa nu mai fiti cititori "fantoma" pentru ca eu chiar as avea nevoie de parerile si incurajarile voastre de a continua cartea... oricum VA IUBESC :) ♡♡♡
CITEȘTI
Zoella
RomanceIn aceasta carte personajul principal este Zoella, o fata de 18 ani, Prin ce a trecut viata ei si prin ce va trece in continuare aflati numai daca cititi. (Zoe Sugg FF)