M-am dus repede la mine in camera si mi-am ales un maieu larg si o pereche de blugi scurti.
Marius o sa imi fie dator pentru ceea ce mi-a facut.Să mă lase in casa cu o bunaciune , oh god nu imi vine sa cred ca am zis asta...
Imi prind parul intr-un coc si decid să cobor pentru a-mi bea cafeaua.
Cand intru in bucatarie el era pe scaun si se uita in gol. Trec pe langa el pentru a imi lua cafeaua dar tot nu clipeste ,pocnesc din degete in fata lui si acesta tresare...
-Vrei și tu o cafea? Domule ganditor zic putin mai incet ultimele cuvine..
-Nu,multumesc am baut ..domisoara care nu prea sta imbrcata
La auzul acestor cuvinte m-am inrosit si am inceput sa sorb din cafea
....bineinteles daca mai esti domnisoara
Al drq , ma ridic de la masa fara a zice nimic si imi pun cana la spalat .
El ma cuprinde de talie si incepe sa ma sarute pe gat
-Ccee..ce faci ? Ma balbai ca o proasta
-Știi ,iti statea mai bine in acea camasa , fara sutien , isi plimba mainile pe spatele meu si ma intorc cu fata la el . Mare greseala , imi naspustestete buzele ca un infometat si eu ii raspund la sarut ,ciudat dar atat de bine , ne sarutam ca nebunii el adancind mai mult sarutul si plimbându-si mainile pe spatele meu sub maieu . Se opreste din a ma saruta si ma saruta pe gat , mi-l musca si ceva imi spune ca acel semn nu va disparea prea curand . De data asta pun mainile pe abdomenul lui bine lucrat si dau sa plec ,dar ma prinde de mana .
-Nu trebuie sa-ti fie frica de mine, stiu ca am exagerat dar de cand te-am vazut in camasa aia nu am mai putut sa ma stapanesc .
-Eee...ok
M-am indepartat de el incet si m-am dus in sufragerie pentru a ma uita la televizor. Totul era plictisitor ,un film bun nu gaseai. M-am dus sa- mi pun floricelele la microunde si m-am dus in camera lu Marius ,care acum e a lui Catalin pentru a cauta un film bun ,deoarece fratele meu mereu avea filme.
Intru incet , realizand ca nu era nimeni m-am indrepat spre raftul cu film si mi-am luat un scaun pentru a ajunge mai sus
Cătalin povIes din dus cu un prosop in partea de jos si o vad pe scumpa mea coleguta cocotata pe un scaun pentru a lua un film.Ma duc la ea si o ridic incet ,iar ea se sperie si incepe sa dea din picioare
-Lasa maa
-Stai limistita , eu sunt!!
Dupa ce o dau jos incepe sa tipe la mine si sa ma injure si dadea din maini ca o nebuna ma tot holbam la buzele ei ,nici nu auzeam ce zicea,doar buzele ei perfecte miscandu se in sus si in jos ,Am luat o de cap si am sarutat o .Fara sa zica nimic mi-a raspuns la sarut ceea ce ma uimise dar nu a durat prea mult pentru ca m-a impins si a plecat din camera.Sa emotionat saracuta,dupa un asemenea sarut cred si eu ,nici nu ma asteptam sa mi raspunda.Imi iau o pereche de boxeri pe mine si aud un ciocanit la usa si o las sa intre.Dupa expresia ei tin sa cred ca nu a mai vazut un bait in boxeri pana acum.Se scuza ca vrea un film si ca un baiat bun ce sunt iau filmul si i l dau sii se intoarce repede fara sa ma mai priveasca macar o secunda.Rusinoasa ce sa mai!
CITEȘTI
'Coleguțul meu '
Teen FictionDupă ce ai mei s-au mutat in Germania eu am ramas cu fratele meu in casa. nu aveam treaba ,Aveam tot ce imi doream si un nesuferit pe cap pe car il iubeam . Marius si-a cumparat un apartament asa ca am ramas singura in casa. Decizia lui de a-si...