Azi e prima me azi la noul liceu. Ma trezesc la 7 dimineata. Fac un dus si ma imbrac cu o pereche de blugi albi mulati, un tricou negru pe care scrie '' Kiss me" iar peste o geaca alba de piele.
In picoare o pereche de tenesi cu talpa ortopedica negri.Imi iau poseta si cobor in bucatarie si imi iau un mar. Urc in masina sinma indrept spre liceu. Parchez masina si intru in clasa. Caut biroul directorului si il gasesc.
De cum am intrat in scoala Roxy a luat-o razna si tot striga " Suflet pereche" . Asta inseamna ca in aceasta scoala se afla sufletul meu pereche.
Eu: Buna ziua! Sunt Clarissa Morgan, noua eleva.
Directoarea: Oh, Buna eu sunt directoarea Smith. Poftim orarul tau. Succes!
Eu: Multumesc! La revedere.
Directoarea: La revedere draga!Vad ca prima ora am tegnologie. Intru in clasa si vad ca profa e la catedra.
Eu: Buna dimineata! Eu sunt Clarissa Morgan, noua eleva.
Profa: Buna, te rog ia loc!
Eu: Multumesc!Ma uit prin clasa si vad un baiat cu parul negru si ochi albastri. Ceva imi spune ca el e sufletul meu pereche. Ma duc langa el si ne privim in ochii, acestia imediat facandu-se mov. Asta inseamna ca el e sufletul meu pereche.
Dupa ore mergem in curtea scolii unde ma ia in brate si incepe sa planga. De ce plange?
Eu: Hei, de ce plangi?
El: Nu credeam ca te voi mai gasi vreodata. Unii spuneau ca poate sunt blestemat dar iata ca nu e asa. In sfarsit te-am gasit.
Eu: Gata...shhh, nu mai plange. Sunt aici pentru tine. Acum daca te rog frumos imi spui si mie cum te cheama?
El: Sebastian! Apropo, tu cine esti?
Eu: Fiica Alpha-ului haitei SilverWood. Dar tu cine esti?
Sebastian: Fiul Alpha-ului Suprem!
Eu: Bine, eu acum trebuie sa plec acasa.
Sebastian: Vin cu tine! Trebuie sa iti faci bagajele.
Eu: De ce?
Sebastian: Fiindca te muti cu mine. Dupa ce voi deveni Alpha Suprem tu vei fii Luna mea.
Eu: Dar nu sunt o Luna buna.
Sebastian: Mai intai, trebuie sa dai un test cu tata. El si cu mine vom decide asta. Acum vin-o.
Eu: Dar masina mea?
Sebastian: Tu o conduci pe a ta, si te tii dupa mine.
Eu: Ok.Am urcat in masina mea si m-am tinut dupa Sebi pana la o padure. Am intrat si dupa am ajuns la in sat. Am coborat din masina iar Sebi si-a impreunat degetele cu ale mele.
Sunt emotionata, ii voi cunoaste pe Alpha si Luna Supremi. Sunt asa de fericita ca In sfarsit mi-am gasit sufletul pereche oe care l-am asteptat 19 ani de zile.
Intram in casa aia mare Sebi ma trage dupa el spre o usa mare maro. Bate la usa iar dinauntru se aude un " Intra".
Sebi intra iar eu dupa el.La birou vad un barbat binefacut iar langa el o femeie foarte frumoasa. Sebi isi drege vocea iar ei isi ridica capul dintre acte prividu-ul pe Sebi intrebatori.
Apoi isi muta privirea spre mine.
Sebi: Buna mama, tata!
Femeia: Buna fiule, cum a fost azi?
Sebi: Cea mai frumoasa zii din viata mea! Si stiti de ce? Pentru ca mi-am imtalnit sufletul pereche.
Femeia: Minunat! Cine e?
Sebi: Ea e Clarissa Morgan! Este fiica Alpha-ului haitei SilverWood.
Femeia: In sfarsit ti-ai gasit sufletul pereche. Ma bucur sa te cunosc Clarissa. Eu sunt Talia.
Eu: Incantata Luna!
Femeia: Oh, spume-mi te rog doar Talia!
Eu: Bine Talia!Barbatul: Fiule, Clarissa pare puternica, dar mai intai trebuie sa treaca testul.
Sebi: Tata, fii sigur ca il va trece. Acum, Clarissa va locui aici.
Talia: Ca sa ma cunosc mai bine cu Clarissa, ce ai zice sa mergem sa bem un ceai? Ce spui draga mea?
Eu: Sigur!Am iesit cu Talia pe hol si am intrat intr-un salon. Acolo m-am asezat cu Talia pe canapea si am inceout sa vorbim band ceai.
Talia: Deci, Clarissa spui ca tatal tau e Alpha-ul haitei SilverWood?
Eu: Da. Si am un secret pe care nimeni inafara de familia mea nu il stie.
Talia: Si acela este?
Eu: Bine...Eu controlez toate cele 5 elemente: Apa, Foc, Aer, Pamant si Energie! Sunt o Mira.
Talia: Serios? Asta e incredibil.
Eu: Mda, are si avantajele ei.
Talia: Lui Sebastian i-ai spus?
Eu: Nu..abea dupa ore ne-am cunoscut.
Talia: Cred ca ar trebui sa mai astepti pana sa mai spui cuiva. Eu promit ca nu voi spune nimanui. Iar puterile tale sunt incredibil de puternice. Ai grija draga mea!
Eu: Multumesc Luna..adica Talia!
Talia: Daca vei trece testul vei fii noua Luna iar Sebastian va fii noul Alpha. Intelegi. Chiar Adam a spus asa: " Cand iti vei gasi Luna si va trece testul vei deveni noul Alpha!".Ca sa nu fie neintelegeri Adam e tatal lui Sebastian.
Nu pot sa cred ca voi deveni Luna Suprema.Am mai vorbit cu Talia pana l-am vazut pe Sebi cum intra in salon apoi vina si ma imbratiseaza bagandu-si capul in scobitura gatului meu depunand un sarut, facandu-ma sa chicotesc.
Eu: Gata, vreau sa dorm! ma plang eu.
Sebi: Bine, hai somnorila! Sa vezi camera noastra.
Eu: Biiineeee! spun lenesa ridicandu-ma lenesa.Il urmez pe Sebi pana la o usa neagra. A deschis-o dar nu m-am sinchisit sa observ ce e in ea, pur si simplu m-am aruncat in pat, la propriu.
Il simt pe Sebi punandu-se langa mine si inconjurandu-mi talia. Imediat sunt purtata in lumea viselor.