1. BÖLÜM

3 2 0
                                    

Hava yağmurluydu yine yakalanmıştım yağmura yerlerden buharlar çıkıyordu yine kızlarla toplanıcaktık öylesine konuşucaltık yine ben erken gitmiştim ev den kurtulayım diye kulübeme geldiğimde cam açık olduğunu fark ettim üst kata çıktığımdaysa yerde çamur izleri olduğunu gördüm kulübeye biri girmişti merak ettiğim için ayak izlerini takip ettim ...
Beni boş ve soğuk odaya bağlamışlar ve bir sürü işgence çektirdiler . Kim olduğunu bilmiyorum . Kim yaptı bana bunu kim kim kim ...
Kızlarsa beni bulamayıp gitmişler. Benise biri bulmuş . O mu yaptı bunları diye ona saldırmışım .Annemler kokmasın diye kimseyi aramamış. Ilık bi duşaldım sonra benle konuşmaya başladı.

Sen kimsin .
Ben ıvy siz kimsiniz
Ben james . Niye burdaydın .
Kızlarla burda buluşuyoruz arasıra işte üst katta neler oluyo diye bakarken oldu bunlar . Sen neden burdasın ?
Ara sıra kaçıyorum orman doğa iyi geliyo. Anneni veya birini aramak ister misin ?
Hayır . Ben burda kalıcam şimdi eve gidemem .
Peki . Ben seni boyle bırakamam ki . Bende kalsam seni korumak amaçlı. Olur mu ?
Hı hı tabiki de olur.
Sıcak bişeyler içermisin ?
Evet teşşekkürler .
O zaman getiriyorum .
Tamam .
Ivy ye Mesaj geldi... (Eric )
Ivy iyimisin neden gelmedin kulübeye
....

Ivy : iyim kulübedeyim ben sana sonra anlatırım iyim merak etme kızlarada söyle.
....

Eric: tamam geliyim mi ?
...

Iyv: hayır burda bi erkek var ela gözlü kumral saçlı boylu poslu ayy.
...

Eric: ooo sen yoksa hoşlanıyo musun ?
...

Ivy: hayır be nerden çıkarıyon.
...

Eric: bilmem artık .
...

Ivy : hadi görüşürüz by james geliyo.
....

Ee canın sıkılmadı diymi
Yoo hayır. Teşşekkürler süt için .
Önemli değil . sobayı yakayım mı
Olur .
Çakmak nerde .
Bak şu dolapta .
Aa tamam. Evet olduuu.
Teşşekkürler. Ben şuraya uyuyorum .
Tamam bende şuraya uyarım .
İyi geceler
İyi geceler

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin