Hei!!Asta e prima mea carte ,şi mulţumesc toţi celor care o citesc!♥♡
P.S.comentaţi la capitolele care vă plac.:)1)ŞTII TOCMAI AM CÂŞTIGAT LA Xfactor
Sunt o simplă fată de 17 ani și da sunt tocilară dar nu înseamă că sunt antisocială,cu o soră mai mică şi sâcâitoare care îmi foloseşte machiajele pentru păpuşile ei,cu o pisică care are talentul de a deschide o uşă cu lăbuţele şi..nu ştiu defapt unde vreau să ajung cu discuţia asta ,probabil ar trebui să încep să vă povestsc cum am ajuns să fiu spion ,sau cel puţin cum a fost prima mea zi de şcoală la liceul ăsta patetic...
***
-Haide draga mea ,nu poate fi aşa rău!O să te descurci!a zis mama mea şi mi-a dat un pupic.
-Mamă ,am 17 ani!Nu îţelegeţi greşit o iubesc pe mama ,dar uneri se poartă cu mine la fel când eram în clasa a-2-a .Am luat ghiozdanul şi am intrat în clasă.Simţeam că inima mea ar vrea să sară şi să plece cu un avion la clasa 1 spre Hawaii..eu asta aş face ..nema surori sâcâitoare,nema şcoală..
-Chloe Clarson?Domnişoară Clarson sunteţi prezentă?
-A..da.!Eu sunt!Arătam de parcă am fost trăsnită de fulger sau m-a călcat o turmă de antilope când diriga mi -a zis dominşoră.Ohh...m-ai bine nu-mi zicea aşa.. îmi vine s-o sugrum şi s-o trag apa cu ea la toaleta fetelor din şcoală..credeţi-mă copii nu ştiţi cât de oribil miroase la baia din şcoală .
- Anastasí Jhonson?
-..Da..a spus o fată din ultima bancă care părea foarte plictisită.Ei bine n-o condam .. de vreo trei ore profa ne-a ţinut un discurs stupid gen :bla..bla..bla .azi e prima zi de şcoală şi tot aşa.
-Copii acum trebuie să vă duceţi să vă alegeţi opţionalele!
Partea bună e că scăpam de profa semi-retardată,partea rea vine acum .Încă din copilărie nu mă interesau de loc la arta sau opţionale ca reciclarea sau mate .Pe atunci şi pe atunci vreau să zic la vreo 11-12 ani o mare parte din viaţa mea erau artele marţiale .Am continuat să fac aşa ceva până când propietarul s-a umplut de verzişori şi a închis sala ca să -şi facă o vilă.
-Serios..balet..reciclarea mediului..fotbal..mate..pictură şi desen..baschet?!
-Hei n-a fost nimic pe placul tău din opţionalele astea?a spus fata din ultima bancă ,Anastasí.
-Da ..dar baschet mi s-a părut m-ai promiţător,având în vedere că avem voie .. defapt suntem obligaţi .Dar tu ce ai ales?
-Reciclare ,şti nu prea face nimic acolo ,ştiu de la fratele meu.
-Păi ar trebui să plec!
****
Am urcat în lift şi am apăsat pe butonul de la ultimul etaj 5, unde era sala de baschet.
-Ce nai..?!liftul s-a blocat brusc şi am dat cu cotul de deasupra butonului 5 din greşeală.Liftul urca ceea ce era imposibil ,5 e doar ultimul etaj nu?!
Uşile s-au deschis .E o încăpere plină cu arme unde mă aflu?!Probabil în ascunzătoarea unui criminal bătut în cap care o să mă ducă la abator sau aşa ceva ..dar aveam toată viaţa înainte..sunt prea paranoică .Au început să sune alarmele şi vreo 3 adolescenţi în negru au venit.
-Cum naibii ai ajus aici?a zis o fată .
-Oh ..cu avionul privat ,ştii tocmai am câştigat Xfactor.
-Cred că ar trebui să o ducem la ştergătorul de memorie pe sarcastică,un băiat.
-Ştergător de memorie...?!Ce, erau nişte descreeraţi care îşi faceau planul să-l ucidă pe preşedinte sau ce făceau de era aşa secret?!Pam pam pam,am lăsat suspans.:)Vam lăsat la media o poză cu teoria lui chloe de a fi tocilar și anunțați-mă dacă vreți dedicați la capitolele următoare.
hugs and nutella
,ORIGINAL29