2) ARTE MARŢIALE ŞI PENTRU CĂ MAI VREAU SĂ TRĂIESC
Dacă ei n-o să facă nimic decât să mă târască spre ştergătorul de memorie,o să fac eu ceva.
***
-Deci ,poţi să-mi explici şi mie cum ai bătut trei dintre cei mai buni spioni ai noştri?!
Daa...se pare că am pornit o mică şi inocentă bătaie,în afară că i-am mutat maxilarul unui tip.Dar ce puteam să fac dacă nu vroiam să mi se şteargă mintea sau mai rău.
-Doar arte marţiale şi pentru că mai vroiam să trăiesc!!
-Tot ai fi trăit,doar că nu ai mai fi ştiut nimic despre tine sau tot ce ştiai înainte.
-Pff..totuşi.
-Mai am o singură întrebare :Ai vrea să te alături unei organizaţii secrete de spionaj.
-Da' e şi foarte secretă să ştii ,când orcine ar putea atinge cu un deget deasupra butonului 5.Dar eu cu ce mă aleg?
- Salariu minim de spion. Facem economii plus că..Deci da sau nu?Am timp până la 14:00 trebuie să-mi plătesc bona pentru Andreas.
-Ce vârstă are băiatul?Și accept postul apropo.
-Andreas e un câine domnișoară!
-Bine..ciudatu...
-Aici este clubul de baschet?a intrat un alt băiat .
-Ţi-am spus ,am zis eu victorioasă.
-O să chem pe cineva ,tu poţi pleca ca ceilalţi.
-O să -i ştergeţi şi lui mintea ,nu mă miră.
-Ce ai vrea să facem?!
- Eu o să plec.
***
-Oh.. uite-o pe fata care ne-a bătut,a zis fata dintre cei trei care vroiau să-mi şteargă memoria.
Chiar trebuie să stăm toţi la acelaş lift?! Cât timp ea cu siguranţă continua să mă bârfeasacă cu o colegă de-a ei,şi a plecat spre al doilea lift, celălat băiat mi s-a prezentat.
-Hei,eu sunt Mark.
- Chloe.Apropo unde e celălat băiat?
-Rafael?E.. la infirmerie i-ai cam mutat maxilarul,şi mi-a zâmbit.
Cred că roşisem un pic pentru că mi-am dat seama că eram singuri în acelaşi lift ,dar am schimbat subiectul.
-Deci..tu de când eşti spion aici?
-De cam trei ani ,Stacey ,fata care era cu noi este cea mai veche aici ,este nepoata lui Luis şeful nostru
-Da l-am cunoscut pe domnul ,,facem economii"la interogatoriu.
Uşile liftului s-au deschis, am ajuns înapoi pe coridorul școlii.
-Eu..ar trebui să plec.Ne mai vedem!
-Dea,Ne mai vedem!Hei cum vi se pare Mark?
o((*^▽^*))o Hugs &nutella
,ORIGINAL 29