Ağaçlık alana inmiş olsakda hala buralarda da zombi vardı.Lee elindeki satırı bırakmayı red edip benim içinde iyi bir silah aramaya başladı;
-Hey Lee yeter güzel silahlar bulabileceğimiz bir yer biliyorum.
+Daha önce Türkiyeye gelmiş gibi konuşuyorsun.
+Kitaplarla gezdim ben bu ülkeyi.
Kitap okumayı çok severdim.Türkiyede ise neredeyse her köy evinde bi tüfek olduğunu biliyordum "Hey Lee bir köy bulmalıyız köyde muhakkak bir kaç tüfek bulabiliriz".Lee de bana katıldı zaten o kadar zombi varsa satır sadece bir kaçı için işe yarardı.
3 saat sonra
En sonunda bir köy görmeye başlamıştık bu köyde biraz dinlensek fena olmazdı.3 saattir yoldaydık ve yanımızda sadece uçaktan atlarken aldığımız biraz kek ve su vardı,onlarda bitmişti zaten.Köylerde biraz yemek ve silah bulmak adına yürümeye devam ediyorduk.Şansa bak ki köydede biraz zombiyle karşılaştık.Onlara çaktırmadan köyden bi eve girersek biraz dinlenmiş oluruz sonra ise koşarak uzaklaşabilirdik.Ama şu an önemli olan köye girmekti zombi taklidi yapsak böyle küçük bi yerde belki belli olmazdık ama hızlı olmalıydık.Kıyafetlerimizin diz yerlerini ve t-shirt lerimizinde bazı yerlerini yırttık.yavaşça ilerliyorduk.Lee satırın birazını pantolunun içine sokarak az da olsa kamufle etmişti.Yavaş yavaş ilerlerken göz teması kurmamaya çalışıyorduk.En sonunda bize biraz Lüx görünen bir evi seçtik.Her yeri çitlerle kaplıydı yani zombi girme olasılığı çok azdı varsa evin sahipleri vardır.Hızlıca çitlerin üstünden atlayıp eve girdik zombiler anlamışki arkamızdan atlamaya çalışıyorlardı ama yapamadılar ve yavaş yavaş terk etmeye başladılar.Ucuz yırtmış olmanın keyfiyle derin bir oh çektik ama erken davranmışız sanırım ki Lee nin üstüne bir zombi atladı.Hemen Lee nin elindeki satırı alıp zombinin kafasını vücudundan ayırdım.Geriye sadece evi kontrol edip biraz dinlenmek kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Dünyası
Fantasyuzaydaki bir göktaşında dünyamıza gelen virüs nedeniyle insanlar garip yaratıklara dönüştü.Kemikleri zayıf istedikleri zaman bir çita kadar hızlı koşabilme özelliğine sahip insanlar.Ancak bunların bir bedeli vardı oda insanlık özelliğine düşünme öze...