Sediul secret.

35 1 4
                                    

Am fugit repede pe scari.La usa era o fata cu parul negru si cu o rochie alba adica Bladymarry langa Ben.Am fugit spre usa din spate.Am iesit pe ia si am fugit spre casa.La jumatatea drumului ma uit in spate sa vad daca parintii mei apar dar nu i.am vazut venind.Am auzit telefonul sunand si l.am scos din buzunar.O voce sinistra imi spune :

-Nu mai ai scapare.spune vocea sinistra din celalalt capat al firului.

-Cine esti tu?

-Cosmarul tau!Nu ma voi opri din cautat pana nu imi vei da acel colier care iti da viata vesnica!

-Atunci pregatestete deoarece nu iti voi da niciodata ...

Cineva din spate imi ia telefonul din mana si il aruncape trotuarul celalalt.Erau mama si tata care suflau greu de oboseala si imi zic incet :

-Ce ne facem?spune tata obosit.

-Pai...ar fi cazul sa imi spuneti si mie cine sunt astia care ma urmaresc.spun eu panicata.

-Iti vom explica totul la agentie.

-Unde?Ce agentie?A cui agentie?spun eu surprinsa.\

-Noi avem o agentie in care ne protejam de astfel de spirite.Totul este facut pentru a putea aduna diamantele puterii.

-Ce diamante?

De undeva din departare vine o masina albastra.La volan nu era nimeni deoarece avea pilot automat.Tata si mama se urca in fata iar usa din spate se deschide pentru mine.In 3 minute am ajuns la sediul despre care vorbea tata.

-Acesta este sediul.Diamantele universului sunt ascunse undeva pe panant iar noi trebuie sa le gasim inaintea raului.Daca raul lear gasi pe toate am fi in mare periciol.

-Am inteles.Si...de cat timp este infiintat acest sediu?spun eu curioasa si uimita de ce era in jurul meu.

-Pai...bunicul tau in tinerete a fost seful acestei agentii asa ca este infiintat de mult timp.

-Ce este asta?Spun eu uitanduma uimita la o masina care avea rachete atasate.

-Este o inventie care inca este in testare.Daca este buna va fi a noastra.

-Voi sunteti o agentie secreta?intreb eu.

-Cam asa ceva.Nu mai trebuie sa spui la nimeni despre ce se intampla aici!Este secret.

-Bine!

A pornit alarma!Mama si tata fug la ecranul la care sunt conectate camerele de supraveghere.Pe una din camere este Slender care incearca sa sparga usa.Unul dintre oamenii din agentie se ofera sa il ademeneasca dar tata nu este de acord.

-Chiar daca l.ai ademeni nu am putea rezista deoarece arma cu care i.am putea omora este inca in testare.

-Hmmm....ma gandesc eu pentru a putea gasi o solutie.Am o idee!

-Am putea arunca un diamant!

-Din cate ti.am spus diamantele nu trebuie sa ajunga la ei.

-Stiu !Va fi un diamant fals!

-Ar putea fuctiona?il intreaba tata pe seful agentiei.

-Merita incercat....din moment ce alte indei nu mai avem...spune el descurajat.

Tata a pregatit o bomba mica care era gata sa arunce o franghie cu care sa il lege pe Slender.Am arucato pe geam.Slender a luato in mana iar eu am apasat pe butonul car declansa franghia.In 3 secunde el a fost  infasurat cu o franghie groasa si pus intr.o inchisoare facuta special pentru el care continea un gard electric invizibil.El tot tipa dar eu nu ii dadeam imporatanta.Am pornit spre scoala grabita ca sa nu intarzii.Pe drum m.am intalnit cu un baiat de la mn din clasa care mmi.a facut cu mana:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata nepieritoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum