Ben ve Kim Jongin sevgiliyiz. Sevgiliyiz ben ve Kim Jongin. Kim Jongin ve ben sevgi- lanet olsun bu doğru dostum ben Do Kyungsoo, Kim Jongin'in sevgilisiyim.
Fanficler de anlattığım o şehvetli anları artık yaşayabileceğiz ve şuan olduğu gibi onunla birlikte uyuyabileceğim. Onun o koyu kestane gözlerine bakıp ondan ne kadar hoşlandığımı söyleyebileceğim ve çikolata rengi teninin süt beyazı tenimde bıraktığı yakıcılığı hissedebileceğim. Woaah ben seçilmiş kişiyim dostum ben tanrının cezası bir yenilmezim!
"Bana o şekilde bakmayı kesmelisin Soo, dün geceden beri beni izliyorsun." Siktir gözleri kapalıyken onu izlediğimi nasıl anlamış olabilir ki?
"N-nasıl anla-"
"Çünkü sabaha kadar uyumadın ve beni de uyutmadın." Jongin gözlerini açıp bana baktı ve yakıcı koyu kestane gözlerini bana dikti. "Ayrıca sürekli yatakta dönüp duruyorsun hâlbuki ben, beni öperek uyandırmanı tercih ederdim."
"G-geç kalmış sayılmam öyle değil mi?" Sırıtarak Jongin'e baktığımda kollarını sıkıca bedenime doladı ve beni kedine çekti. Tanrım çok yakındı, çok fazla yakın.
"Hayır, sayılmazsın." dedi ve beni öpmek için hareketlendi. O anda aklıma gelen fikirle onu ittim.
"B-bir saniye? Madem uyuyamadın neden bana söylemedin?" Jongin gözlerimdeki çapakları temizledi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Çünkü uyuyor taklidi yapmasam başka şeyler yapmak isteyecektim." Siktir! Yani benimde sevişecekti? "Evet, tam da düşündüğün gibi Kyunggie~" dedi sanki düşüncelerimi okurmuş gibi.
"B-ben bir şey demedim?" Kollarından kurtulmaya çalıştığımda bana daha da sokuldu ve koyu kestane gözlerini tekrar bana dikti. Çok şehvetli bakıyordu aman tanrım!
"Demene gerek yok küçüğüm aklından neler geçtiğini tahmin edebiliyorum."
Pekâlâ, onunla sevişmek için öldüğümü, bana her dokunduğunda tir tir titremeye başladığımı ve daha fazlası için neredeyse yalvarma kıvamına geldiğimi ona belli etmeyeceğim tamam mı? Peki, neden yanaklarımın kızarmasına ve kalp atışlarımın beni sağır etmesine engel olamıyordum?
"Beşe kadar sayacağım eğer hala yatakta ve kollarımın arasında olursan aklından geçenleri hayata geçireceğim, seni edepsiz sevimli tavşan." Gözlerimi sonuna kadar açıp ona baktım ve söylediklerinde ciddi olup olmadığını anlamaya çalıştım.
"Bir." dedi parmak uçları belimden yavaşça kalçalarıma doğru ilerlemeye başlayarak. Siktir gerçekten çok ciddiydi.
"İki." Lanet olsun şuan şoktaydım ve eğer biran önce yataktan kalkmazsan beni becerecekti. Bir dakika neden kaçıyorum ki zaten beni becermesini istemiyor muyum?
"Üç." Hayır, hayır tabi ki onunla sevişmek istiyorum ama bir hafta, sadece bir haftada Baekhyun'u unutup bana âşık olamaz öyle değil mi? Ya bir gün beni de Baekhyun'u bıraktığı gibi bırakırsa? İşte o zaman yaşayamam.
"Dört." Artık emindim onu istiyordum ama onun da benim onu istediğim gibi beni istemesini sağlamalıydım. Bugün için değil bir ömür için beni istemeliydi. Daima hayatında ben olmalıydım ve sadece beni sevmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Little Pervert
Fanfiction"O tatlı, yaramaz ve bir o kadar da sapık bir fandı. Tek isteği Kim Jongin ve onun o kahrolası tapılası teninde kaybolmaktı." Bir fanın aşık olduğu idolü elde edebilmesini konu alan deli saçması bir mini fictir.