2.-Odísť, či nie?

16 1 0
                                    

Na druhý deň ráno som sa prebudila plná očakávaní aká bude nová práca a na daľšie podobné nezmysli.Zišla som dolu po schodoch a pomohla som mame s upratovaním.  Išli sme sa naobedovať a umyla som taniere.Išla som si na chvíľu zdriemnuť aby som mala plnú energiu v práci.zobudila som sa okolo ôsmej večer.ešte som si sadla za počítač v izbe a do polnoci som potom pozerala telku. o polnoci mi zapípal mobil aby som vedela kedy mám ísť.Obliekla som sa a potichu som šla po schodoch aby som nikoho nezobudila.Ked som prišla na stole ma čakal list so správou. Boli tam len nejaké bláboly o tom že mám strážiť kamery a animatronikov. Sedela som na stoličke,vyložila som si nohy a hrala som Candy Crush Sagu na Iphone.Naraz niečo strašne buchlo až som skoro zletela zo stoličky.znelo to ako keby spadol nejaký hrniec alebo niečo.Vydesená som pozrela na kamery a jeden z animatronikov chýbal-Bonnie. Preklikala som kamery a našla som bonnie blízko u mňa. Pre istotu som zatvorila dvere. Vydesená som chcela zavolať mame ale telefón mi vypadol z rúk. Zdvihla som ho a položila na stôl.Niečo búchalo bolo to ako kroky. Bud Bonnie odchádzal alebo išiel bližšie ku mojej kancelárii.  Keby som otvorila dvere mohla by na mňa vyskočiť bonnie,ale ked tam nieje,zbytočne budem míňať baterku.Pomaly som išla k dverám a otvorila som ich.Nikto tam nebol. Boli 3 hodiny ráno a ja som mala už len 19% baterky. rozhodla som sa že už veľmi nebudem veľmi pozerať na kamery a zatvárať dvere.Zrazu som počula nejaký buchot ,pozrela som sa na kamery.Bonnie sa vrátila zasa na miesto a ani jeden robot nechýbal.Pozrela som či je aj foxy na mieste. Bežal chodbou a ja som rýchlo zatvorila dvere. 5 hodín ráno,to už musím dať! Zrazu som počula buchot z malého skladu ktorý bol za mojou kanceláriou.Potichu som sa blížila  k skladu a naraz som otvorila dvere.Sedelo tam malé 12 ročne dieťa a plakalo. Ahoj povedala som a dievča ticho odpovedalo Ahoj,moje meno je Laura a zamkli ma tu ked som tu bola na brigáde.Lauru som vybrala zo skladu a porozprávala mi všetko o tejto pizzérii.Bola som zaskočená.Ale aj mierne šťastná že budem mať spoločnosť.Laura bola trochu bojazlivá ale po čase sme sa skamarátili.Išli sme potom zase sledovať kamery. Lenže vtedy niečo zacinkalo a v pizzérii sa rozsvietilo. Laura sa zase skovala do skladu a ja som si zobrala veci a išla som domov,tak prvú noc mám za sebou. Už svitalo a ja som uvažovala nad tým že odídem.no rozhodla som sa že tam zostanem.


tak dúfam že sa vám táto časť páčila.budem pokračovať aj daľej,ak sa chcete dozvedieť ako dopadne Bella a malá Laura,Sledujte túto knižku nadaľej  a dozviete sa. ;D

Inak na fotke je Bella ako išla z práce domov. =)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 20, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Five Nights At Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat