Kuzenlerim biz de kalıcakdı kuzenleri mi seviyordum halada seviyorum o gece film izliyecektik filmi açtık kısa bir süre içinde uyuya kaldılar ben de fırsatı değerlendirip direk bilgisayarın başına geçip oyunu mu oynamaya başladım. Sabaha kadar oynadım sabah yedi civarında zil çaldı actım akraba gelmişti şaşırdım içeri buyurdum girdi oturdu bende yengemi uyandırdım konuşmaya başladılar bir şey anlamadım oyunuma devam ettim. Arada zaman geçti kapı bir daha çaldı kalabalık bir akrabağa topluluğu geldi şaşırdım anlam veremedim onlarıda içeri buyurdum oyunama devam ettim. Teyzem odaya girdi yatağa oturdu ''Tarık gel otur bir şey anlatacağım.'' dedi. Şaşkındım yanına oturdum ''Naber''dedi. İçimden bunun için mi çağırmıştı dedim güldüm. Bir anda annemin hastanede olduğunu ve herkes in burda olduğu aklıma geldi teyzeme dönüp ''Annemin yanında kim kalıyor.'' dedim. Teyzem de minik bir tebessüm oluştu ''Annen şuan çok iyi merak etme ALLAH onu seviyormuş onu erken yanına aldı.'' dedi. Hafif bir tebessüm oluştu suratımda şaşkındım şaka olması için dua ediyordum. Birden ağlamaya başladım bu gerçek olamaz diye bağırışımla oda yankılandı ve ağlama sesleri yükseldi. Akrabalarım kendini tutamayıp ağlamaya başladı artık gülmek için sebebimin olmadığını düşünüyordum sinirlendim. Bana ''Üzülme anlıyorum seni.'' diyenlerden kurtulmak için lavaboya kitledim kendimi sessizce ağlıyordum.