Bölüm 2İzmir

54 3 4
                                    

Sabah olunca arabaya bindiler ama benzin bitmişti.Etem dedi"nolacak alalım şurdan gidelim nasolsa bedava"dedi. Enes"aynen alalım gidelim"dedi. Birtane araba buldular atladılar arabaya düz kontak yaptılar yola devam ettiler. Baktılar ki önlerine zombi çıkt indiler arabadan aldılar silahları ateş etmye başladılar. Arkalarından birtane polis çıktı.Etemlere yardım etti.Zobilerin hepsi ölünce tanıştılar polis"Merhaba benim adım Ahmed Eren""Benim adım Etem""Benim adım Enes""Benim adımda Eren"diye tanıştılar. Etem"sana kısaca ne diyelm "Ahmed diyn"diyerek yollarına devam ettiler. Akşam olunca ilk nöbeti Ahmed , Etem,Enes ve Eren tuttu.Sabah olunca arabaya bindiler.İzmir bitmişti. Yine dikenli telle örtüp Manisaya geçtiler.Etemin aklına geldi"orda deli hastanesindekiler zombi odularsa vah halimize vah"dedi.Enes"nolcak ya vururuz gider"Etem"Haaaa oda doğru"dediler. Ve yola devam ettiler.Önlerine silahlı adamlar Etemlere ateş ediyordu.Hemen indiler onlarda ateş etmeye başladılar. Ateş ederken birtane adam Etemi vurdu. Hepsi ölünce polis etemin kolundan kurşunu çıkardı pansuman yaptı sardı kolunu.Etem adamlara"onlar vurur dikiş atarlar biz vururuz toprak atarlar"Ahmed"Onlar vurdu ben dikiş attım biz vurduk toprak attan yok."dedi.

Zombiler TürkiyedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin