• Capitolul 1 - Înşelată •

41 6 5
                                    

   Dacă mai conduc în acest fel o să ajung într-un cavou rece, moartă şi plânsă de mai bine de jumătate din Birmingham . Conduc cu 180 la oră pe A4540 luând sensul giratoriu de langa Matalan şi îndreptându-mă spre casă. Lacrimile îmi curg şiroaie pe obraji şi nu mai ţin cont de picaturile de ploaie care-mi acoperă parbrizul.Sunt distrusă.

   Intru pe Holt Street şi reduc viteza pentru a nu atrage atenţia, conducând până în faţa casei . Opresc motorul şi mă sprijin în coate de volan şi îmi trec degetele prin păr lăsând lacrimile fierbinţi de pe obraji să curgă pe jeanşii mei albi. În urmă cu cinşpe minute mi-am prins prietenul în pat cu profa de Spaniolă înşelându-mă, frumos, nu? Nu mă pot gândi cum am reuşit să îi privesc câteva secunde bune apoi să mă întorc şi să ies din acea casă nenorocită . Mă simt înşelată, ceea ce şi sunt defapt şi e un sentiment al dracului, te simţi rău, foarte rău şi îţi vine sa mori.

   Mi-am ridicat capul greu care se sprjinea în podul palmelor mele şi am observat că ştergătoarele sunt pornite...ciudat nu-mi amintesc să le fi deschis.

   Tot ceea ce vreau acum e să ajung în patul meu după ce fac un duş şi să dorm ca să pot uita de acest eveniment care mi-a distrus raţionamentul în această seară . Sunt obosită ...

                                                                                                                        ***

- Ann? Annie? Iubito dormi? Oh....Ann, răspunde-mi !

- Mhm, mă rotesc prin pat de vreo două ori până când fac contactul cu podeaua. Au ...

- Ann, pot intra? aud ciocănitul insistent al mamei cum îmi face uşa să vibreze .

- Ce vrei mamă? Dorm.

- Te aşteaptă la intrare Mattew, spune că vrea să te vadă şi să vorbească cu tine, îl invit aici?

   Brusc inima a început să-mi bată exagerat de tare iar capul îmi era năvălit de mii şi mii de întrebări. Ura şi iubirea se luptau în interiorul meu încercând fiecare să mă facă să înţeleg ceea ce simt defapt. Strâng pumnii şi iau perna în braţe muscând din ea datorită nervilor, emoţiilor şi nesiguranţei...nu ştiam ce să-i răspund mamei. Trag aer în piept apoi răsuflu lung şi privesc înspre uşa închisă unde în spatele acesteia se afla mama aşteptând un răspuns.

- Ann? Ce se întâmplă? De ce nu-mi răspunzi?

- Spunei să aştepte jos în sufragerie, cobor în 10 minute .

- Bine, nu ştiu ce se întâmplă dar fie cum vrei tu .

   Aud paşi mamei cum se îndepărtează de uşa camerei mele şi răsuflu uşurată apoi iau o revistă de pe noptieră şi o arunc în perete . Mă las jos lângă pat şi-mi duc mâinile în cap, la naiba, sunt confuză şi mă simt trădată dar totuşi îl iubesc .

   Îmi adun gândurile apoi mă ridic şi-mi trag din dulap o bluză albă cu un decolteu mediu, pe care o asortez cu o pereche de blugi negri şi mulaţi. Deschid primul sertar al dulapului şi-mi iau o pereche de şosete albe pe care le trag în picioare în câteva secunde.

  Înafară de rochii şi ţinute care nu vor necesita vreo dată şosete în restul timpului le port mereu. Sunt ca un talisman norocos pentru mine şi nu mă despart de ele. La fel ca alţi oameni care poartă mereu un lănţişor sau o brăţară aşa şi eu port şosete, neavând importanţă dacă nu sunt aceeaşi pereche mereu, în general nu fac pretenţii . Contează să fie acolo în picioarele mele, ţinându-mi călduţ şi oferindu-mi siguranţă !

   Mă întind după telefon apoi ies din cameră şi cobor jos în sufragerie, camera unde sper şi mă rog la Dumnezeu să nu fac vreo criză sau să am vreo reacţie de care să regret .

- Bună, mă opresc în faţa mesei ce era ca un fel de barieră între mine şi el.

- Bună Ann, uite ...îmi pare rău de ceea ce ai văzut ieri, eram beat şi ...

- Şi ce? Tu ca un băieţel care are nevoie de note mari la Spaniolă ai decis să ţi-o tragi cu profa şi după să dai vina pe beţie şi pe alcool, nu?

 Mă uit la privirea lui surprinsă, probabil nu ar fi crezut că o să-i spun aşa direct, dar nu-mi pasă, nu am de gând să-şi bată joc de mine. Am mai auzit eu de chestii de genul când fata e înşelată apoi îl iartă pe tip şi ajunge să sufere din nou tot din aceeaşi cauză.

- Da, ai dreptate dar ştii bine că te iubesc, oh Ann...doar acordă-mi o a doua şansă.

-Nu, nu vreau. Să-ţi acorde altă fraieră a doua şansă !

   Privirea lui din momentul de faţă mă face să mă gândesc că e o decizie bună având în vedere că dacă nu ar fi în casa mea m-ar lua la pumni şi picioare. Oare sunt prima care îl refuză de îmi transmite ură printr-o singură privire?

- Eşti o fraieră pentru că nu-mi accepţi scuzele, morţii mei ....ştii bine că eu nu-mi cer scuze niciodată .

- Ieşi afară din casa mea !

   Nu trec două secunde şi-l văd cum se ridică de pe canapea şi trece pe lângă mine aproape dându-mă jos.

- Eşti o curvă !

   Oftez şi mă uit cum se izbeşte uşa în urma lui iar eu mă prăbuşesc pe canapeaua pe care a stat acum câteva secunde. Nu-mi pot scoate din cap alea trei cuvinte " Eşti o curvă ! " , ştie destul de bine că-s virgină şi că nu am avut vreun contact sexual cu nimeni, pot să jur că nu m-am aşteptat la asta. În acest moment mă bucur enorm că am ales să nu-l iert, cred că a fost o decizie Dumnezeiască şi înţeleaptă care mă face să fiu foarte mândră de mine .

- Ce s-a întamplat între voi doi? o văd pe mama cum se aşează lângă mine aşteptând un răspuns care s-o liniştească.

- Ne-am desparţit şi am să te rog să nu-mi mai pui alte întrebări, ok? O privesc şi mă ridic .

- Unde pleci? Tatăl tău vine în cinşpe minute acasă şi vrea să fim toţi, are ceva de anunţat .

- Mă duc în camera mea, pufnesc. Stai liniştită că nu am de gând să plec de acasă după o despărţire.

   O aud cum oftează şi nu mai spune nimic, slavă Domnului chiar nu vreau o conversaţie iar tot ceea ce vreau e să ascult muzică ca să mă pot desprinde de tot ce s-a întâmplat ieri şi azi.





•Aştept o părere. E prima mea poveste sau roman, nu ştiu exact cum să-l denumesc, pe care-l scriu cu detalii şi am speranţa că merită . În următoarele capitole o să fie mai multă acţiune dar pentru început trebuia să fac o intrare mai calmă ca să zic aşa. Pup !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

KIDNAPINGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum