-James-
Arkadaşlar duydunuz mu okula yeni öğrenci geliyormuş.
Nick: İnşallah kızdır. Artık erkeklerden bıktım .
Zack: Bencede, hep erkek hep erkek bıktık artık
Katy: Zack senin bir sevgilin var bunu unutma."diyip uzaklaştı."
Çok uzatmaya gerek yok tabikii gelen ögrenci kız ise benim cazibeme asla dayanamaz.-Emily-
Anne hazırımmmmmm hadiii geç kalcaz"tmm kızım iniyorum" Hadi amaaaaa daha ilk günden geç kalmak istemiyorum.
-------------------------
Okula varmıştık. Çok heyecanlıydım. Çünkü bu müzik kariyerim başlangıçı olcak. Valizlerimi alıp annemle vedalaştıktan sonra okula girdim. Çok güzel müzik okuluydu. Okula bir baktıktan sonra çok taş bir çocuk gördüm ama kesinnnn zengin züppesidir diye düşündüm. Müdürün odasını bulmalıydım. Fakat ders zili olduğundan dışarıda kimse yoktu. Sadece o çok taş olan çocuk vardı , bende ona sormalıydım.- Merhaba.ben Emily yeni öğrenci.
-Selam bende James.
- Müdürün odası nerede acaba?
-Okula gir üst kata çık sağ koridorunun sonunda
- Sağol.
-Adımı unutursan okulun cool yakışıklısı kim diye sor. Öyle öğrenirsin. Fıstık...
-Senle konuşacağımı pek sanmıyorum. O yüzden egonu bu kadar göstermene gerek yoktu. Hadi byyyy....
- Sanada byy. Bi daha görünmemek üzere Kaba Güzel..
-Ayn..
-James-
Niiiiicckkkk nerdessssiiinnnn.... "burdayım niye deli gibi bağırıyon" Yeni kız geldi ve adı Emilymiş "aaaaaaaAaaAAA" Ewt yaa. İnş aynı sınıfta oluruz "ayn knk"Arkadaşlar slm. Bu kitabı çok büyük özenle yazcam. Çok kısa olduğunu düşünmüyorum. Yanlışlarım varsa yorumlarda belirtin. Voteyi ve yorumu unutmayın .... Herkessseeeee byyyyy..... ve medyada James var şarkıda 5SOS Amnesia. ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİK OKULU
Teen FictionAçıklamaya gerek yok oku ve gör. Yorumu voteyi unutma...... Byyyyyy