Ik loop met me beste vriendinnen het vrijterscollege in, waar ik op school zit. We hadden op de fiets een discussie over aardbeien en die gaat nu met half de slappe lach door. Emma, mijn beste vriendin is domme argumenten aan het geven met eenhoorns en pratende aardbeien erin. Layla het tweelingzusje van emma blijft inneens stil staan. Lachend vraag ik wat er is ze staart naar de kluisjes en zegt "kijk bij de kluisjes". Ik draai me om zodat ik kan kijken en zie hem staan, een super knappe jongen hij is halflang heeft bruin haar, ze ogen kan ik niet zien tot die me inneens recht aankijkt hij heeft helderblauwe supermooie ogen. Hij kijkt me raar aan omdat ik hem aan sta te staren, ik draai me snel om naar emma en layla en we lopen naar de klas. Als we bij wiskunde zitten komt meneer grootenberg onze directeur binnen met die knappe jongen van net. "Sorry meneer harpers dat ik u stoor maar deze jongen wordt deel van deze klas". Meneer harpers, die ook onze mentor is zegt dat het geen probleem is en neemt afscheid van de directeur. Meneer harpers kijkt de jongen aan en vraagt hem vervolgens zichzelf voor te stellen, de jongen begint te praten. "Ik ben collin ik ben 17 jaar oud en ik doe voetbal". "Goed" zegt meneer harpers je mag gaan zitten daar achter emma en katie. Collin gaat zitten en emma draait zich gelijk om, "hoi ik ben emma fluisterd ze". "Hoi" zegt colling zagjes terug en geeft haar een lieve glimlach, emma wil nog wat zeggen als de bel gaat en we naar de aula mogen voor ons tussenuur, ik sta gelijk op en denk yes ik mag eten!! Ik had niet ontbeten dus nu super honger..
JE LEEST
my anorexic story
Randomemma is opgenomen in een kliniek voor meisjes met annorexia ze moet van een van haar begeleiders haar hele verhaal opschrijven.. haar anorexia verhaal vanaf hoe het begon..