Matthew oturduğu koltukta kıpırdandı.Uyuşmuş bacaklarını koltuktan sarkıttıktan sonra karşısında oturan Cameron'nın ona seslenmesi üzerine kafasını çevirdi.
"Magcon'da Adeline Hughes olsaydı fena olmazdı değil mi dostum?
Matthew anlam verememiş bir biçimde kaşlarını kaldırdı.Şuanda kaşlarının iğrenç göründüğünün farkındaydı.
"Onu Magcon'a davet etmek istediğini söyleme bana"
Cameron yanağını dişleyip
"İnan bana çok düşündüm. Çektiği vineları izledin mi hiç?"
"Yeterince fazlayız Cameron"
O sırada içeri Nash girdi.
"Matt'e söyledin mi?"
Nash gülümseyerek Shawn'nın yanına yerleşti.
"Yeterince fazlayız biliyorum Matthew fakat Barth bir kişi eksiğimiz olduğunu söyledi. Şuanda sadece Magcon'nın iyiliğini düşünüyorum"
"Dostum aramıza bir kız katılması iyi olacaktır. "diye konuştu Jacob Whitesides .
"Daha Adeline sorulmadı bile"
Shawn bunu söylerken saçlarını karıştırdı.
"Kabul edecek mi bilmiyoruz"
dedi en son Nash.
"Niye grubumuza birinin katılacağından en son benim haberim oluyor?"
"Biz bile aramızda kararlaştıramamışken sana söyleyemezdik. En son öğrenen sen değilsin Mattchu.Diğerleri bilmiyor. Sadece burada oturanlar"
"Haklısınız dostum.Umarım kabul eder ve Magcon'a katılır. Bir kız olması sahiden iyi olacaktır. "
Matthew Adeline'nin gelmesini çok istiyordu fakat bu aralarında ki mesajlaşma olayını bozabilirdi. Şuan da Adeline ondan şüpheleniyordu. Derin bir nefes aldı ve yanında duran telefonundan whatsapp'a girdi. Neyseki profil resmini kaldırmıştı.Bilinmeyen Numara; Hey Amy! !
Adeline; Hey bilinmeyen!!!!
Bilinmeyen Numara; Anında cevap vermen hoşuma gitmiyor değil hani..
Adeline; Pekala . neden ikinci adımı kullanarak mesaj attın?Bilinmeyen Numara; Ne yapıyordun?
Adeline; Sen mesaj atmadan önce vine çekiyordum ve sen o güzel vine'nımı çekememe sebebiyet verdin. *dilçıkaranemoji
Bilinmeyen Numara; Üzgünüm *ağlayanemoji
Adeline; Üzgün olmana gerek yok bilmediğim kişi.
Adeline; Çektiğim vine'ı bende beğenmedim.
Bilinmeyen Numara; Gitmem gerek fanlarla bulaşmamız lazım.
Adeline; Magcon'da olduğunu söyledin.Ünlüsün.Magcon'da olduğunu söylediğine göre vine çekiyorsun. Bir ipucu daha .Magcon'da kimler bulunduğunda hakkında bir şeyler okumalıyım.
Bilinmeyen Numara; Artık ipuçlarını gerek kalmadı Adeline.Yakında beni göreceksin...
Bilinmeyen Numara; Şimdilik görüşürüz.
Adeline; Ne???