1. bölüm

193 3 0
                                    

-Nereye gidiyoruz baba?

-soru sorma !!

Basımı one eğdim  neler oluyordu neden bu kadar kızgındi  babam? yol boyunca tek kelime etmedi . İçim içimi yiyordu dayanamadım ve son kez şansımı denemek istedim . Biraz ürkuykordum doğrusu, babamın sinirli bir yapısı vardır ama beni çok sever . Bunu pek belli etmesede  bilirim  ben . Artık soruyu sorma vakti kalbim küt küt atiyordu,  babam ise camdan dışarıyi  seyrediyordu  derin düşüncelere  daldiği  kesindi.

-baba nolur artık söyle neler olduğunu meraktan öleceğim . Dedim ürkek bir sesle .

Yüzüme baktı uzun uzun gözleri doldu ama birden irkildi  ve
-abin  murat bekir ağanın  kızını kaçırmış haberin varmi ?

Ağzım açık kalmıştı .

-sss.s.sen  ne diyosun baba?

-duydun işte ne sorup duruyorsun ?

Olan olmuştu ve ben olacakları  tahmin edebiliyordum gözlerimden yaşlar süzüldu  midem bulanmaya  başladı . Böyle bir meseleyi idrak edemiyordum arabayi durdurup  kusmaya  başladım . Tekrar arabaya binince söze atladı babam

-iyimisin

-iyiyim ama berdel olursa eğer bedenen değil ruhen ölürüm  ben babam! nolur babam nolur bişeyler yap . Engelle bbe..ben  yapamam  sevmediğim bir adamla..

-sus dedim sana!!! Abini  öldürmek mi istiyorsun ha ? Bal gibi de bekir ağanın oğluyla evleneceksin  yoksa abin ölür.
Bunu söylerken çok acımasızdi  nasıl bir babaydi  bu beni sevdiğini hemde çok sevdiğini düşünüyorum  . Peki ya şimdi neler olacak ? Tek bildiğim şey benim o adamla evlendiğim  gün ölum fermanimin yazılmış olacagiydi.

-kes ağlamayi  abini  yakalamislar bekir ağanın konagindalar oraya gidiyoruz . Bu meseleyi cozmeden  geri donmiycez !!!

Herkez kendi mutluluğunu düşünüyordu ya ben ne olacaktım bunca zamandır hep mutsuzdum  hep kötü günler geçirdim . Babamin  beni orta okuldan aldığı günü bile dün gibi hatırlıyorum ne kadar çok aglamistim 1 ayda 6 kilo vermiştim . Hele Babamın abimi erkek çocuk olduğu  için fazlasıyla sevip saydığıni gözümün önünde öpüp sarilmasini hiç bir zaman unutmam hep acı çektim bu hayatta hep.. Abim neden böyle bir risk aldı ki neden kızı istemeden kaçırdı ki ? Benim hayatım mahvoldu  artık yaşayan bir ölü sayılırim  ben .

Konağa vardık sonunda kapıyı orta yaştaki bir abla açtı evlerinde çalışıyordu galiba ama benim merak ettiğim bu değildi az sonra neler olcakti?
İçeri girdik abim bir sandalyede oturyordu  yanında ise sevdiği kız Rojin . Rojin ağlıyordu ve bizim erkenden  gelmemiz  için Allaha yalvariyordu sanırım . Babam bana sen burda bekle diyip bütün aşiretle  beraber içeri girdiler . Bende Rojinin  yanına oturdum .

-bbe.ben  Özür dilerim

-şş  olan oldu artık . Her ne kadar böyle söylesemde  gözümden yaş gelmişti .

-hatice gerçekten biz çok mahcubuz ne diyeceğimi bilemiyorum.

sadece önüme bakıp , Derin derin düşündüm . 20 dk sonra abim içeri gelmemi söyledi . İçeri adım attığımda  bütün herkes bana bakıyordu utancimdan  kıpkırmızı olmuştum . Utanilacak  bişey yapmadığım halde kan yanaklarıma  hücum etti.

Otur kızım dedi babam

-bu bekir ağanın oğlu özcan dedi köşedeki adamı göstererek . Özcan uzun boylu gayet sert yapılı ve oldukça yakışıklı biriydi  ama umrumda değil sonuç olarak onu sevmiyorum .

-artık dugunu haftaya yaparız  dedi özcan in babası . Allah kahretmesin  bu kadar erken olamaz ya. Sadece başımı  sallayıp onayladim . Tuvalete gitmek üzere ayağa kalktım ve özcan in arkamdan  geldiğini hissettim . Arkama  döndüm ve

-biraz konusalimmi  dedi olur diyince burda olmaz gel bir cafede oturalim . Babamdan izin isteyince arabaya bindim . Acayip cekiniyordum ondan ne kadar da yakışıklıydi aman Allahım  saçları , gözleri.. en önemlisi de bakışları  ... Off ne diyorum ben ya onu sevmicem  hemde hiç . Cafeye geldik sonunda

Bi masaya oturduk ve 2 limonata söyledik .

-bak hatice biz bir yuva kuracağız Bu yüzden seninle bizi ölüm ayirir artık ne ben sana karşı birsey hissediyorum ne de sen . Biliyorum beni sevmediğini . Senden tek isteğim birbirimize karşı hep saygılı ve hiç bir zaman yalan soylemememiz.  Şuan burda itiraf etmek istediğin birsey varmi ?

-ne gibi

-hoşlandigin , hala unutamadigin  biri varmi mesela ?

-Hayır yok ben böyle şeylerle hiç ugrasmadim hiç sevgilim olmadı . Yâ senin ?
- ben yıllar önce birine vuruldum  ama o beni hiç sevmedi bende onu zorlamadim  ama hala bende etkisi var yani eskisi gibi aşık değilim ama onu hemen unutamam 

-anlıyorum .

-eğitim durumun nedir ?

-ortaokul çok istedim ama babam göndermedi  kız çocuğu okurmu  diye ama çok üzülmustum  artık care yok .

-benim için eğitim durumun pek önemli değil . Önemli olan  sadece kişiliğin..



BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin