Eve doğru geldiğimizde camdan dışarıyı izliyordum .
Kocaman bir evdi, gülümsedim ama bu buruk bir gülümsemeydi.
Eve doğru ilerlerken çok heyecanliydim, derin bir nefes akıl gökyüzüne baktım. Yavaş yavaş ilerledim kapıya geldiğimde ise, 30 yaşlarının başında olan. Beyaz gömlekli yeni tıraş olmuş bir adamla karşılaştım parfüm kokusu burnumu dolduruyordu.görevli olamaz diye düşündüm çünkü kolundaki saat fikrimi tamamlıyordu, Bana hüzünlü gözlerle bakmıştı o gözlerde bir umut bir arayış bir yorgunluk vardı. Bana çok tanıdık bir siması vardı.
Acaba şuan babam içerdemiydi, ama simdi
Birden irkildim çünkü şuan karşımda olan kişi bana özlemle bakan adam .
Bu adam babam olmalıydı.
Kapının önünde ne yaptığımı bilmiyerek duruyordum .çok tuhaftı yıllarca görmediğim adam şuan babam karşımdaydı. O kadar boktan bir durum ki ne yapacağımi bilmiyordum.
Bana baktı .
Bende ona baktım
Ona. Bana baktı
Bende ona.Durdu "içeri geçermisin nur " deyip. İlerledi salona. Bende arkasından içeri girdim. Ev kocamandı her yerde tablolar vardı yogunluk griden yanaydı. Salona geçen koridordan geçip babam olam adama baktım " lütfen otur ." Tekli koltuklardan birine oturdum ,yüzüme bakıyordu gözleri o kadar tanidikti ki !
Duruşunu düzeltip " öncelikle hoşgeldin bu günden sonra benimle yaşıyacaksin , okulunu hepsini ayarladık, odan üst katta gokyuzunu sviyorsun diye biliyorum o yüzden çatı katını baştan sona ayarladık üstünede camdan ayna koydurduk . Yeni geldim şuan senden baba-kız ilişkisi beklemiyorum zamanla oluşturulacak şeyler eda sana Yardımcı olucak , simdilik iyi uykular ve " durdu derin nefes aldı "burda olmana sevindim" deyip gitti beni tek bırakarak.Durdum ne kadar da açık konuşmuştu.
Bu kararlı olması kendinden emin olması beni şaşırtmıştı . Çünkü ben hemen konuya girmesini beklemiyordum, ne demişti baba-kız ilişkisi ha ?
Ben düşüncelerle bas basayken bir kadın sesi bana sesleniyordu, arkamı döndüm görüş alanıma girdi , 20 yaşlarda biriydi esmerdi benden çok daha teni kapalıydı. Uzundu hokka burunluydu saçları upuzundu güzel bir kızdı gözleri elaydı" odanıza götüreyim sizi valizlerinizi boşaltmaya yardım edeceğim. Ve kurallardan bahsedeceğiz." Gülümsedi.
Kurallar ?
gülüşüne karışık buruk bir gülümsemeyle baktım ayağa kalkarken onu takip ediyordum "kurallar derken ne demeye calisyorsunuz?" merdivenlerden çıkmaya başladım. Arkasında olduğum için durdu bana baktı ve bir kapıya yöneldi ,içeri geçerken ciddi anlamda afallamıştım yatagimin üstündeki kocaman yıldızları gösteren gökyüzü camlarla kaplıydı , gözlerim kocaman açıldı ,adı eda olan kız ise " çok güzel değil mi burayı hazırlamamız 1 ayımızı aldı " bana baktı , ben ise onu dikkate almayıp karşımdaki güzelliğe bakıyordum. Aman tanrım ölümüm burda olsun.
Eda " kurallar var evin kurallari sabah kahvaltı beraber yapılacak saat 9 'da aksam yemeği aksam 7' de birde gece 2' den önce evde olmalısın. Okula şoför bırakacak araban olana kadar. " durdu tepkimi ölçersek şuan ona fok balığı gibi bakıyordum. Bana baktıktan sonra devam etti " bunlara uyarsanız sorun çıkmaz . Şimdi o valizleri boşaltalım." Valizlere yöneldi , iyi birine benziyodu. Ama bu kurallar da neyin. Nesiydi ?
Telefomu çıkardım . Mesaj vardı eski okul arkadaşlarımdan. Telefonu kökten kapatıp ,edanın yanına gittim hepsini çıkarmış katliyordu. Onu izledim işi bitince , ayağa kalktı " açmısın ben çok
açiktımda bir an önce yemek yemeliyiz " bana baktı ve gülümsedi,
Cidden çok açtım havaalanından beri karnım çok kotu gurulduyordu. Ona bakıp " iyi olur " karnım guruldadi o ise " bence çok iyi olur " deyip güldü.kapıdan çıktığında bana bakıp " atıştıracak şeyler hazırlayıp getiriyorum sende üstünü değiştir." Gitti.Yorgunum.
Dolabın başına geçip bir kısa pijama altı. Üstüne ayicikli tişört geçirip saçımı havada at kuyruğu yapıp yatağa oturdum, bu eda iyi birine benziyordu arkadaş olabilirdim galiba , kapı açıldı içeri girdi elinde tepsiyle yanıma geçip " tişörtün güzelmiş " dedi .gülümsedim . Bi dakika ! Üstümde ayıcıkli tişört vardı! Lanet olsun .
" tişörtume lafmı ettin sen " tek kaşımı kaldırdım , evet tek kaşımı kaldırabiliyorum. Evet şimdi susun.
Kahkaha atarak " kırmızısı bende var " elındekı sandvıncten bır ısırık aldı, ona " herşey ani oldu " dedim. Bana anlamayarak baktı " bak" dedi önüme geçerek " benim hakkımda hiçbirşey bilmiyor olabilirsin ama hakkında çok şey biliyorum . Şuan aha ne diyor bu diyebilirsin ama inan bana herşey senin için " güldü ama bu gülüşte kırgınlık vardı , ayağa kalktı taşıdığı tepsıyı alarak kapıya yöneldi ,"şimdi uyu yarın yorucu bir gün olucak. Gitti
Kendimi yatağa atıp yıldızlara baktım.
Herşey ne de çabuk gelişmişti öyle ? Eda diye tanımadığım kız ise ilk günden bu kadar yakın olup güvence vermesi kafamı karıştırıyordu.
Babama ne demeli ? Konuya hemen girmiş ve girmişti.
Ya o boktan kurallar.
Kafam o kadar çok karışıktı ki !
Şuan sadece uyumak istiyordum.
Elif'i aramalıydım öncelike teyzemi ama o kadar yorgundum ki !
Gözlerim yavaş yavaş uykuya teslim oluyordu .Ve kendimi uykunun kollarına verdim.
√Voteleyin lütfen :) yorumlarınızı bekliyorum. Umarım begenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Baslangiç
Humorbilinmezlikmidir herşey ? yoksa bilipte birşey yapamamak okumalısınız